projekti regata 100.s.i.e.

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Ei muutakuin joku sitten kuskiksi tuonne Hollolaan, mä ainakin mielellään vanhana 'reggaefanina' näkisin tuollaisen yksilön johon on nähty vaivaa...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
J. Saari
GFF
Viestit: 356
Liittynyt: 23.12.2002 21:35
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Mielettömän mukava nähdä että regataakin arvostetaan. Vanhemmat osti v. 88 pari vuotta vanhan regatan ja kapistus on itse asiassa vieläkin suvussa ja vielä 320 000 ajettunakin mun mielestä pysynyt yllättävän jämäkkänä ajoltaan. Todella varma työmyyrä tuo on ollut, tosin metallin todellinen ydin on kyllä suht hyvin jo tullut näkyviin! Itsekin etsin itelleni aikoinaan satasta regeetä, mutta tyydyin kuitenkin sitten tuohon karvalakkiritmoon..

Täytyy muuten kysästä, onko sulla ehkä lesjöforsin jouset etupäässä? Näytti vaan yhdessä kuvassa samalla viisiin korkeelta, kuin tuo oman ritmon etupää ja mullahan on tällä hetkellä tuollaiset jouset kiinni. Autohan näyttää parkkiruudussakin siltä kuin se kiihdyttäisi. Alkuun ihmettelin, onko tuo vakionakin noin korkea, mutta ehkä sillä on osansa asiaan että lesjöfors ilmoittaa näköjään nuo vieterit niinikään dieselmalliin sopiviksi.. Mietin että olisikohan esim. motonetin jouset olleet parempia tuohon, ainakin viime tarkistamalta ilmoitti eri varaosanumeron bensalle ja nakulle.
Nariseva lehtijousi tekee auton.
-----------
Ritmo 85 CL
Alfa 75 1.6 TC
Vastaa Viestiin