16v Kappa turbon imusarja on muuten lähes kultaakin kalliimpaa osaa... Itte metsästin kuukausitolkulla ennenkun löyty ja silti maksoi aivan törkeästi.
Jos joku tahtoo mittoja niin voin mittailla esim kuinka pitkä se on, jotta saa käsitystä paljonko täytyy tieltä silpoa tavaraa, jne... Toki lämppäriä helpommalla se imusarja lyhenee ja sitten saa tehtyä hyvän painekotelonkin samalla!
Se Gralen sarja on tosiaankin paljon kompaktimpi kuin Theman/Coupen/jne vastaava joka lähtee alaviistoon kannesta ja joka kaiketi juuri sen takia osuu ohjaustehostimeen? Ilmeisesti näistä yleisesti tarjolla olevista (eli poislukien tuo Kappa) on Gralen oma sarja kuitenkin parhaiten virtaava?
Arzin auto kärsinee vielä kehitysvaiheessa olevasta kannesta ja nokista, nuo kuntoon niin varmasti tulee voimaa eri tavalla? Muutenhan auto on oikein hieno, täytys ehtiä joku päivä poikkeen! Käytiinkin siinä teidän työmaalla tossa joku viikko sitten mutta ei maestroa näkynyt...