Siellähän se ahdin tosiaan möllöttää rallikajakin konehuoneessa.
Tosiaan virallisesti kilpaa tuolla ei varmaankaan oo saanu ajaa mutta onhan se mahdollista että jonkinlaisena koepenkkinä on toiminu tulevia 99T:itä ajatellen. Meleko hirviän ranetuksen näkönen on kyllä.
Turbotusprojekti: Fiat 850
-
- Viestit: 201
- Liittynyt: 24.01.2003 20:57
- Paikkakunta: Riihimäki
En tosiaan sarjasta tiedä....Aksu kirjoitti:Siellähän se ahdin tosiaan möllöttää rallikajakin konehuoneessa.
Tosiaan virallisesti kilpaa tuolla ei varmaankaan oo saanu ajaa mutta onhan se mahdollista että jonkinlaisena koepenkkinä on toiminu tulevia 99T:itä ajatellen. Meleko hirviän ranetuksen näkönen on kyllä.
Ja todella kotikutoisen näköinen kikotin ollakseen tehtaalla tehty, ja melko järeän näköinen ahdin 1,5 litraseen voortin p*skaan
******
En tiedä rupeanko leikkimään noilla pienillä olleskaan, taidan kaatua suoraan tohon t-3-50:seen... jos hommais siihen pienemmän pakopesän, tai vaihtais sen kompressori pyörän tohon t-2:kkoseen...
Mahtaakohan muuten t-3:sen osat sopia t-2:koseen, vai onkohan kakosessa pienempi akseli?
Voin toki olla väärässäkin...
Nonnii... kone on osina ja männänrenkaat oli palasina aikas loppu oli sekin mylly.
Laatikko saatiin suunnillee pestyä ja takas paikalleen. Seuraavaks lähtee mylly pesuun ja porautettavaks ja eiköhän siihen tarttis samalla uuret männätkin tilailla. Kampuran päätyrunkolaakeritkin oli ihan valmiit, joten nekin tarvii uusia kaikki.
Sitten vielä kansi iskuun ja konetta kasaileen
Laatikko saatiin suunnillee pestyä ja takas paikalleen. Seuraavaks lähtee mylly pesuun ja porautettavaks ja eiköhän siihen tarttis samalla uuret männätkin tilailla. Kampuran päätyrunkolaakeritkin oli ihan valmiit, joten nekin tarvii uusia kaikki.
Sitten vielä kansi iskuun ja konetta kasaileen
No nyt on kone porautettu ja saatu uudet seiskan männät kankiin. laakerit löyty Motonetistä(saas nähä sopiiko! ) Tiivistesarja löytyi täydellisenä Torinopartsista ja hinta oli mielestäni jopa kohtuullisen edukas.
Vielä kun löytyis uus jakoketjusarja ja sais kannen kuntoon, niin kone oiskin kasaamista vaille valmis.
Projektissa tähän mennessä suurinta tuskaa tuottaa iskareiden löytäminen, mutta kyllä niitäkin saa.
Vielä kun löytyis uus jakoketjusarja ja sais kannen kuntoon, niin kone oiskin kasaamista vaille valmis.
Projektissa tähän mennessä suurinta tuskaa tuottaa iskareiden löytäminen, mutta kyllä niitäkin saa.