127 projekti [ei tapahtumia, 15.8.06]
mulle kelpais tuo moottori.. olikos se sulla jyväskyläs vai kajaanis??triheadwolf kirjoitti:Tuli sitten ilmeisesti ostettua Tipo. Mitähän tuommoisesta 170tkm ajetusta 1.6 dgt:stä olisi hyötykäyttöön kelpaavaa? Mätähän se on tietenkin
onko tossa dgt:ssä tosiaan jopa 90hv.. ku eikös jossakin 1600:ssa ollu vaan 83?
http://photobucket.com/albums/d179/sprintti123/
- triheadwolf
- Viestit: 188
- Liittynyt: 27.03.2006 16:58
- Paikkakunta: Jyväskylä > Kajaani > Tampere < Pori
Kone on Jyväskylässä, mutta matkaa Kajaaniin tarvittaessa viikonvaihteessa. Luulin tuon auton ostaessani että se olisi ollut TC, mutta sokkikoneisena se on juuri tuo 83 hv. Paljon tarjoot?matti.v kirjoitti: mulle kelpais tuo moottori.. olikos se sulla jyväskyläs vai kajaanis??
onko tossa dgt:ssä tosiaan jopa 90hv.. ku eikös jossakin 1600:ssa ollu vaan 83?
Ja tässä olisi nyt ne vanteet maalattuna:
Koko setti siis 30,- vanteet, 20,- hiekkapuhallus ja 40,- maalaus.
[b][color=red]I[/color][/b]nsinööri
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
- triheadwolf
- Viestit: 188
- Liittynyt: 27.03.2006 16:58
- Paikkakunta: Jyväskylä > Kajaani > Tampere < Pori
Jäi laittamatta kuvatus kun pallot on alla, tämmönen tällä erää:
Kovasti kaipaa isompaa et:tä taakse, jonkin verran saisi tulla ulommas edessäkin. Muuten käy kyllä tyyliin oikein hyvin, värivalinta osui milestäni täydellisesti, mutta auton omistaja (tuo parempi puolisko) ei tykästynyt
Punaiset olis kuulemma pitänyt olla
Kovasti kaipaa isompaa et:tä taakse, jonkin verran saisi tulla ulommas edessäkin. Muuten käy kyllä tyyliin oikein hyvin, värivalinta osui milestäni täydellisesti, mutta auton omistaja (tuo parempi puolisko) ei tykästynyt
Punaiset olis kuulemma pitänyt olla
[b][color=red]I[/color][/b]nsinööri
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
- triheadwolf
- Viestit: 188
- Liittynyt: 27.03.2006 16:58
- Paikkakunta: Jyväskylä > Kajaani > Tampere < Pori
Jumpe! Täytyypä tulla pyörähtämään tällä viikolla!!! Soitellaan vaikka milloin sulle sopii?
Irroittelen sitten vaikka itse vielä etutolpat, tarttisin nekin
Irroittelen sitten vaikka itse vielä etutolpat, tarttisin nekin
[b][color=red]I[/color][/b]nsinööri
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
- triheadwolf
- Viestit: 188
- Liittynyt: 27.03.2006 16:58
- Paikkakunta: Jyväskylä > Kajaani > Tampere < Pori
- triheadwolf
- Viestit: 188
- Liittynyt: 27.03.2006 16:58
- Paikkakunta: Jyväskylä > Kajaani > Tampere < Pori
eBayssa olisi käytettyä konin alustaa myynnissä, ja kaveri jopa toimittaisi tänne suomeen...
Joo, ei ne oikein tehdyt spacerit ole ollenkaan huono ratkaisu, paisi tietenkin lisää jousittamatonta massaa. Meinasinkin sorvailla semmoset kunhan löydän sopivan tangon.
Joo, ei ne oikein tehdyt spacerit ole ollenkaan huono ratkaisu, paisi tietenkin lisää jousittamatonta massaa. Meinasinkin sorvailla semmoset kunhan löydän sopivan tangon.
[b][color=red]I[/color][/b]nsinööri
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
- triheadwolf
- Viestit: 188
- Liittynyt: 27.03.2006 16:58
- Paikkakunta: Jyväskylä > Kajaani > Tampere < Pori
Valve twist
Tuossa olisi kanavastakin kuva, näyttää nuo kanavat siltä että ei ole ollenkaan hullumpi aihio 8)
Meinaa vain olla hiukan hankala saada nuo venttiilit irti kun ei jousissa oikein ole varaa painua enää alas päin juuri ollenkaan. Kaksi irti, 14 to go
Joutessani vaihdoin raidetangot tänään, vetarien kumit pitää vaihtaa näemmä myös kaikki. Uusia kokonaisia vetareita en viitsi ostaa, toiveissa on että ensi keväänä ajetaan laipallisilla.
Sitten kysymystä tietävämmille: Mikähän mahtaa keulassa kolista, pienessä nypytyksessä kalisee ja kolisee ihan kunnolla tuo keula, mutta laakereissa ei ole välystä, alatukivarret vaihdettu ja nuo em raidetangot. Silti kevyesti jarrua painettaessa kolina loppuu. Napamutteritkin on kunnolla kiinni (samoin renkaat ! ).
e: ärsyttää nuo automaattisesti täydentävät url tagit.
Tuossa olisi kanavastakin kuva, näyttää nuo kanavat siltä että ei ole ollenkaan hullumpi aihio 8)
Meinaa vain olla hiukan hankala saada nuo venttiilit irti kun ei jousissa oikein ole varaa painua enää alas päin juuri ollenkaan. Kaksi irti, 14 to go
Joutessani vaihdoin raidetangot tänään, vetarien kumit pitää vaihtaa näemmä myös kaikki. Uusia kokonaisia vetareita en viitsi ostaa, toiveissa on että ensi keväänä ajetaan laipallisilla.
Sitten kysymystä tietävämmille: Mikähän mahtaa keulassa kolista, pienessä nypytyksessä kalisee ja kolisee ihan kunnolla tuo keula, mutta laakereissa ei ole välystä, alatukivarret vaihdettu ja nuo em raidetangot. Silti kevyesti jarrua painettaessa kolina loppuu. Napamutteritkin on kunnolla kiinni (samoin renkaat ! ).
e: ärsyttää nuo automaattisesti täydentävät url tagit.
Viimeksi muokannut triheadwolf, 11.07.2006 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[b][color=red]I[/color][/b]nsinööri
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
[color=green][b]Opel Manta 1973 | [/b][/color][url=http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=11314]Fiat 127 1982 projekti[/url]
Jarrupalat kolkattavat? Tai jos on uivat satulat, niin liukutapit väljiä?triheadwolf kirjoitti:Sitten kysymystä tietävämmille: Mikähän mahtaa keulassa kolista, pienessä nypytyksessä kalisee ja kolisee ihan kunnolla tuo keula, mutta laakereissa ei ole välystä, alatukivarret vaihdettu ja nuo em raidetangot. Silti kevyesti jarrua painettaessa kolina loppuu. Napamutteritkin on kunnolla kiinni (samoin renkaat ! ).
If it ain't broke, you're not trying hard enough.