Budjetti Bravon parantelu
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Lateksi jakkarat ja pornohuuru lasit.
Sisäilman kierron läppä on tuulilasin alapuolella kaukalossa. Sieltä teljetä auki tai purkkaa puoli kojelautaa ja korjaa/vaihtaa läpän moottorin
Sisäilman kierron läppä on tuulilasin alapuolella kaukalossa. Sieltä teljetä auki tai purkkaa puoli kojelautaa ja korjaa/vaihtaa läpän moottorin
Bravo t-jet
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 31.10.2018 20:31
Re: Budjetti Bravon parantelu
tulipa vähän harrastettua viikonlopun aikana Bravon mittaristoa ja laitettua uusi tausta
samalla reissulla kun olin Seinäjoella käymässä tuli hinnoiteltua Cat-back putkea rosterista pitää vain ensi kerralla ottaa auto mukaan et saisi tarkemmat hinnat
samalla pistetty hollantiin viestiä (kytkin ja downpipe) saa nähdä tuleeko sinnekkin touhu tonni sijoitettua..
http://www.jtd-performance.com/en/exhau ... v-2-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jtd-performance.com/en/clutc ... e-2-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
samalla reissulla kun olin Seinäjoella käymässä tuli hinnoiteltua Cat-back putkea rosterista pitää vain ensi kerralla ottaa auto mukaan et saisi tarkemmat hinnat
samalla pistetty hollantiin viestiä (kytkin ja downpipe) saa nähdä tuleeko sinnekkin touhu tonni sijoitettua..
http://www.jtd-performance.com/en/exhau ... v-2-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jtd-performance.com/en/clutc ... e-2-detail" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Hieman halvempi olis tuo valeon paketti ..470€
https://aeromotors.fi/kataloog/search/837001
https://aeromotors.fi/kataloog/search/837001
Bravo t-jet
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 31.10.2018 20:31
Re: Budjetti Bravon parantelu
onkos tuo kytkinpaketti vahvistettu kun ei ilmoiteta ja kun tarkoitus olisi hieman lisätä voimaasampsulisami kirjoitti:Hieman halvempi olis tuo valeon paketti ..470€
https://aeromotors.fi/kataloog/search/837001
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Mitenkäs tuo rundimittarin toiminta jatkossa? Näyttäis olevan eri asteikolla uusi ja vanha. Vanhassa kun 6000rpm niin uudessa vasta 4500rpm.
Toki punaviivahan alkaa molemmissa taustoissa samasta kiertymäasteluvusta.
Toki punaviivahan alkaa molemmissa taustoissa samasta kiertymäasteluvusta.
passato 4x600,850,2x131,3P,X1/9 e presente 2x600, Y10,AR156
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Kaitpa tuon ehkä pystyy ohjelmoimaan.
Ainakin ajotietokoneen näyttöön saa ohjelmoitua "Bar" teksti ahtomittariin
Ainakin ajotietokoneen näyttöön saa ohjelmoitua "Bar" teksti ahtomittariin
Bravo t-jet
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 31.10.2018 20:31
Re: Budjetti Bravon parantelu
mittariston neulan liike rata siirretään alkamaan pohjasta jolloin max rpm tulee 6000rpm ( ei liiku yli 6000rpm) vaikea selittää mutta helppo toteuttaa ei tarvitse koodataCicatrix kirjoitti:Mitenkäs tuo rundimittarin toiminta jatkossa? Näyttäis olevan eri asteikolla uusi ja vanha. Vanhassa kun 6000rpm niin uudessa vasta 4500rpm.
Toki punaviivahan alkaa molemmissa taustoissa samasta kiertymäasteluvusta.
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Mää voisin nuo Vanhat taustat ottaa talteen jos ne liikenee.
Olikos tähän ylimaalattu keulaa? Kiven iskemät? Millä tavalla toteutus?
Olikos tähän ylimaalattu keulaa? Kiven iskemät? Millä tavalla toteutus?
Bravo t-jet
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 31.10.2018 20:31
Re: Budjetti Bravon parantelu
keula on ylimaalattu viime keväänä maalaamossa ja kesällä olisi tarkoitus maalata loput (konepelti ja luukku)sampsulisami kirjoitti:Mää voisin nuo Vanhat taustat ottaa talteen jos ne liikenee.
Olikos tähän ylimaalattu keulaa? Kiven iskemät? Millä tavalla toteutus?
vanhat taustat saa tulla hakemaan niillä en tee mitään majailevat tällä hetkellä seinäjoella
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 31.10.2018 20:31
Re: Budjetti Bravon parantelu
italialainen ja sähkö ei kuulu samaan pakettiin kun tänään tutkin sisäilmankiertoa tuli huomattua moottori ja akseli on ehjä.. kun sisäilmankierron valo palaa kierto on kiinni kun merkkivalo ei pala niin kierto on auki.
eli ideoita otetaan vastaan onko johtosarja vika vai jokin boxi jälleen
eli ideoita otetaan vastaan onko johtosarja vika vai jokin boxi jälleen
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Kierrolle on kaksi läppää. Kaasupolkimen oikealla puolella ja tuulilasin kaukalossa yksi..
Bravo t-jet
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 31.10.2018 20:31
Re: Budjetti Bravon parantelu
molemmat olivat ehjiä mutta sähköt toimivat väärinpäinsampsulisami kirjoitti:Kierrolle on kaksi läppää. Kaasupolkimen oikealla puolella ja tuulilasin kaukalossa yksi..
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: Budjetti Bravon parantelu
Akku irti ja virrat takas päälle joksikin aikaa.
Elm327 onnistuu läppien uudelleen opetus mikäli dementia tullut poksiin
Elm327 onnistuu läppien uudelleen opetus mikäli dementia tullut poksiin
Bravo t-jet
-
- Viestit: 48
- Liittynyt: 31.10.2018 20:31
Re: Budjetti Bravon parantelu
onko kukaan löytänyt paksumpia kallistuksenvakaajia bravoon
https://www.progressauto.com/products/s ... ductID/791" onclick="window.open(this.href);return false; tämä sopii giuliettaan kun ovat samalla alustalla mutta bravoon ei lyödy
turbo alkaa vedellä viimesiään kun herääminen lähtee nykyään 2000 jälkeen välillä pölläyttelee ei paljoa muutosta entiseen mutta ärsyttävää
mietinnässä on 159/croman 2.4 turbo tai nykyisestä (GT1749MV) hybridi yksi turbo kyllä lyötyy kotoa mut taitaa olla liian iso kun on tarkoitettu poravaunuun
teho tavoite on 170hv/350nm (120/255) ei näillä tehoilla kavereiden bemareita kiusata
https://www.progressauto.com/products/s ... ductID/791" onclick="window.open(this.href);return false; tämä sopii giuliettaan kun ovat samalla alustalla mutta bravoon ei lyödy
turbo alkaa vedellä viimesiään kun herääminen lähtee nykyään 2000 jälkeen välillä pölläyttelee ei paljoa muutosta entiseen mutta ärsyttävää
mietinnässä on 159/croman 2.4 turbo tai nykyisestä (GT1749MV) hybridi yksi turbo kyllä lyötyy kotoa mut taitaa olla liian iso kun on tarkoitettu poravaunuun
teho tavoite on 170hv/350nm (120/255) ei näillä tehoilla kavereiden bemareita kiusata