Budjetti Turbo bravo

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!

Re: Budjetti Turbo bravo

ViestiKirjoittaja tare » 06.11.2018 17:04

Miten se launch controll toimii käytännössä? Ottaako kone jonkun määritetyn ison kierrosmäärän paikaltaan lähdössä? Ja sitten kytkinpoljin vapautetaan kerralla?

Mun Bravossa on sisäänrakennettu launch controll, kun ei ole kytkinpoljinta. Kun esimerkiksi liikennevalot ovat kohta vaihtumassa vihreäksi, niin jarru pois ja jalka kaasupolkimelle. Sitten vaan valon vaihtuessa vaikka kaasupoljin pohjaan. Bravo lähtee, kuin tykin suusta :D . Talvella todella jäisillä paikoilla liikennevaloissa on välillä tullut kiusattua viereltä lähtevää Bemaria :D . Laitan Selespeedin asentoon E ja valitsen kakkosvaihteen lähdössä peilijäältä. Aika usein vierelläolija jää paikalleen sutimaan, kuin täi tervaan!

Luin jostain että Selespeed ottaa nopeat vaihdot vasta käyttöön, kun kierrokset ovat yli 5000 ja kaasupolkimen pyyntö on yli 60% tehoista. Pitänee paikkansa omien kokemuksien mukaan.
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250 (1979)
GFF
tare
 
Viestit: 431
Liittynyt: 25.06.2004 14:40

Re: Budjetti Turbo bravo

ViestiKirjoittaja sampsulisami » 08.11.2018 19:33

Pystyy säätämään tuon rpm ja poljin painelu oopperan haluamakseen.

Tarttis uuden vag-com ftdi kaapelin. Coccakoola ei tehnyt hyvää kun...
Bravo t-jet
sampsulisami
 
Viestit: 1786
Liittynyt: 09.04.2012 14:39

Edellinen

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä