Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

Kertomuksia italialaismerkkeihin liittyvistä projekteista. Kyselyitä ei tänne, vaan tekniikkaosioon!

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

ViestiKirjoittaja Nipa » 26.04.2015 09:34

Upea :D
Kun kuulen maininnan nollatoleranssi, poistan pistoolistani varmistimen.
Avatar
Nipa
GFF
 
Viestit: 2541
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

ViestiKirjoittaja vvieri » 27.04.2015 09:06

Loistavaa! 8-)
Ville Vieri
*** Sivut muuttaneet! *** www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
vvieri
GFF
 
Viestit: 19176
Liittynyt: 20.12.2002 14:06
Paikkakunta: Laihia

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

ViestiKirjoittaja Mikko K » 11.03.2018 02:06

Ulkoistin tässä 25 ast.pak.
131 lohkolämmitys päällä 2h
käyntiin kun palmun alta kun ensin kaasariin ruiskaus pensiiniä.

Pitää tallia lainata välillä käyttöautojen huoltoon....
Mikko K
GFF
 
Viestit: 67
Liittynyt: 22.04.2012 20:36
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

ViestiKirjoittaja Mikko K » 11.03.2018 02:37

Talvi käyttöä välillä.

Kävin kauppaa talvella Volumetrico ahtimesta (fiat / lancia )
Valitettavasti hävisin sen kaupan.

Mitä vaatii koneelta ahtimen laiton yhteydesä?
puristussuhde ?? vakiona mieto ilman pattipää mäntiä.

Etsin yhä ja ostan Volumetrico ahtimen 131....
Mikko K
GFF
 
Viestit: 67
Liittynyt: 22.04.2012 20:36
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

ViestiKirjoittaja Mikko K » 11.03.2018 03:40

Haku päällä
131 ..mekaninen ahdin Volumetrico-Lancia ....
Mikko K
GFF
 
Viestit: 67
Liittynyt: 22.04.2012 20:36
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Fiat 131 pelastettu ja palautettu rekisteriin ART-750

ViestiKirjoittaja viatmies » 11.03.2018 09:50

Hieno projekti! Näytti italian ebayssa olevan kaupan volumex ahdin, tietty tarvii imusarjan ja kaasuttimen vielä kaveriksi.
öljysuodattimen jalka ja ahtimen alakiinnitys tarvii myös olla.
Virranjakaja pakonokan päälle, sytytys tietty ahdetuissa tarvis olla paineilla myöhästävä.
Öljyjäähy välttämätön.
Hyväkuntoinen perus tc kestää varmasti pienet ahdot kunhan saa sytkän ja polttoaineet toimimaan oikein.
Kannentiivisteeksi laadukas pahvi.
Tekee vielä projektin siten, että saa palautettua kaikki alkuperäiseksi.
viatmies
 
Viestit: 277
Liittynyt: 11.10.2005 09:16
Paikkakunta: varsinaista suomea

Edellinen

Paluu Projektit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä