Lancia thema 8.32
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Joskus netin syövereistä tuli löydettyä video jonka nimi on Lancia Thema 8.32, kokoa pätkällä on 8.45 MB;
Linkki videoon
Hienosti noi Lanciatakkiset miehet laittaa tuon koneen kiinni
Linkki videoon
Hienosti noi Lanciatakkiset miehet laittaa tuon koneen kiinni
Lancia Beta Coupe 1600
http://jhl.1g.fi
http://jhl.1g.fi
-
- Viestit: 1057
- Liittynyt: 19.04.2004 01:15
No perkale, tähän saksassa myytävään yksilöön tulisi lähes kokonainen varakone mukaan. Hakekaa, hakekaa! Auto kiinnostaisi kovasti, vaan neljättä kulkupeliä ei parane enää hankkia.
Ja ei tämän limsapullomoottorin (ja kytkimen) kunnostamiseen ole vielä palanut kuin 750 euroa. Halpaa kun rahalla saa.
Ja ei tämän limsapullomoottorin (ja kytkimen) kunnostamiseen ole vielä palanut kuin 750 euroa. Halpaa kun rahalla saa.
Plymouth Belvedere 2D HT 1958
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
8.32
No onhan tuommoinen Thema toki varsin mielenkiintoinen kapistus. Meillä on yksi sellainen tuossa nyt telakalla. Eli jakopään tarkastelu meneillään. Purkuvaihe otti hieman toista päivää äkkinäiseltä. Eli kone, laatikko apurunkoineen alas/kori ylös.
Tuossa olen jähkinyt, kuinka paljon kehtaisi lainata osia tehtaan uudesta moottorista. Irto-osien ostaminen on aika kallista sekin.
Meiltä löytyy sitten myös korjaamokäsikirja cd-rommina, joka siten on saatavilla muillekin.
Sitten on jemma nimisessä paikassa joitakin osia varalla.
Ja jos jollakulla on oikein välttämätön tarve päästä tällaisen laitteen kimppuun, niin kyllä se meiltä joutaa. Tässä on ollut hieman aikapulaa.
Mutta se täytyyy kyllä sanoa, että soundi on tuossa autossa oma lukunsa. Ja nyt varsinkin, kun alla on uusi pakoputkisto.
Tuossa olen jähkinyt, kuinka paljon kehtaisi lainata osia tehtaan uudesta moottorista. Irto-osien ostaminen on aika kallista sekin.
Meiltä löytyy sitten myös korjaamokäsikirja cd-rommina, joka siten on saatavilla muillekin.
Sitten on jemma nimisessä paikassa joitakin osia varalla.
Ja jos jollakulla on oikein välttämätön tarve päästä tällaisen laitteen kimppuun, niin kyllä se meiltä joutaa. Tässä on ollut hieman aikapulaa.
Mutta se täytyyy kyllä sanoa, että soundi on tuossa autossa oma lukunsa. Ja nyt varsinkin, kun alla on uusi pakoputkisto.
8.32
Kulutus 8,5L/100km Mahdollisesti moottorinohjauksella saatuja lukemia. Mutta käytäntö voi ollakin jotain muuta, mitä omistajan käsikirja ilmoittaa.tommi nylund kirjoitti:se on antiviritetty jotenkin.
joko puristussuhteella tai nokka-akseleilla tai moottorinohjauksella tai kaikilla yhteensä.
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Re: 8.32
"Edullinen käyttöauto!"torinoparts kirjoitti:Kulutus 8,5L/100kmtommi nylund kirjoitti:se on antiviritetty jotenkin.
joko puristussuhteella tai nokka-akseleilla tai moottorinohjauksella tai kaikilla yhteensä.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
8.32
Periaatteessa Fiat-Lancia rintamalla kaikki on aina myytävänä. Eikä tässäkään tapauksessa hinta päätä huimaa. Jos on aitoa kiinnostusta, niin tuohon kännyyn voi soittaa. (040-7345150).tommi nylund kirjoitti:Siis auto olisi myytävänä vai? Onko ajatusta hintaluokasta...?
8.32-harrastesettiin kuuluu 1kpl auto, 1 kpl tehdasuusi motori, kirjallisuutta, ja jonkun verran uusia varaosia.
Vihjauksena voin sanoa, että kustannus on kansainvälisesti verraten kilpailukykyinen.
Re: 8.32
Ja sitten vielä kipin-kapin lisäämään se puuttuva hinta sinne että siellä on jatkossakin jotain katsottavaa! Vai vaihteleeko se päivän, ostajan ja kuun asennon mukaan...?torinoparts kirjoitti:Ja nyt sitten huomio autojen myyntiosastolle !!
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
8.32
Tjaa. Kysyin tuota GB:ssa olevan käytettyä konetta, jolla siis ajettu 1000miles, eli periaatteessa lähes uusi. Myyvä italiano ei osannut siitä muuta sanoa, kuin että se pyörii, eli ei ole jumissa.
Hinnoittelu oli suoritettu näköjään vuonna 2004 ja inflaatio oli thenyt tehtävänsä. Nyt se on 2500 puntaa+Alv. Eli n. 3860 euroa.
Näköjään vahtaavat, mihin autoon sitä oltaisiin laittamassa. Jos se menee Maranellon vehkeeseen, hinta saattaa olla toinen?
Ja jos se iso räjähdys tapahtuu, löytyy uusi 8.32:n mylly 1800 punnalla.
http://www.usedferraris.net/catalog/pro ... ucts_id=58
Tässä lisäinfo, jossa voidaan todeta, etteivät nuo enää kovin paljon halpene.
Enpäs jostain syystä onnistunut tekemään lainausta KHN:n viestistä siten kuin se olisi pitänyt tulla ??
Hinnoittelu oli suoritettu näköjään vuonna 2004 ja inflaatio oli thenyt tehtävänsä. Nyt se on 2500 puntaa+Alv. Eli n. 3860 euroa.
Näköjään vahtaavat, mihin autoon sitä oltaisiin laittamassa. Jos se menee Maranellon vehkeeseen, hinta saattaa olla toinen?
Ja jos se iso räjähdys tapahtuu, löytyy uusi 8.32:n mylly 1800 punnalla.
http://www.usedferraris.net/catalog/pro ... ucts_id=58
Tässä lisäinfo, jossa voidaan todeta, etteivät nuo enää kovin paljon halpene.
Enpäs jostain syystä onnistunut tekemään lainausta KHN:n viestistä siten kuin se olisi pitänyt tulla ??
8.32
Bränny 8.32-kone vaihto maisemaa. Jälelle jäi koko auto kaikkine hilkkeineen, joka on ostettavissa ok-hintaan. Auto makeimmasta päästä jos vain ei olisi aikapulaa. Kannattaa poiketa vaikka vain tutustumassa paikan päällä muutenkin, jos ko. aihe kiinnostaa. Aiheeseen liittyen uniikki tilaisuus saattaisi olla tarjolla.
Yleensä ottaenkin ei markkinoilla juuri ole hintaluokassaan mitään vastaavaa tarjolla. Ja se Ferrarisoundi; on se oma juttunsa. Ei turbotettu nelonen ole sellainen, että voisi samana päivänä aiheesta keskustella. Sille ei vaan voi mitään.
Yleensä ottaenkin ei markkinoilla juuri ole hintaluokassaan mitään vastaavaa tarjolla. Ja se Ferrarisoundi; on se oma juttunsa. Ei turbotettu nelonen ole sellainen, että voisi samana päivänä aiheesta keskustella. Sille ei vaan voi mitään.