Kappaa kohtuuhinnalla Mobilessa
Kappaa kohtuuhinnalla Mobilessa
Lancia Kappa 2.0 turbo
EUR 4.800
MwSt. ausweisbar
Daten:
141.949 km, 162 kW (220 PS), EZ: 06/99, TÜV: 04/06, AU: 06/06, grau-metallic, 4/5 Türen, Benzin,
ABS, Stabilitätskontrolle, Klimaanlage, Zentralverriegelung, Lederausstattung, Navigationssystem, Anhängerkupplung, el. Fensterheber
Tuosta kun vielä tinkaa turhat pois ja vähän lastuttaa niin johan tuolla maitokaupassa kävisi
EUR 4.800
MwSt. ausweisbar
Daten:
141.949 km, 162 kW (220 PS), EZ: 06/99, TÜV: 04/06, AU: 06/06, grau-metallic, 4/5 Türen, Benzin,
ABS, Stabilitätskontrolle, Klimaanlage, Zentralverriegelung, Lederausstattung, Navigationssystem, Anhängerkupplung, el. Fensterheber
Tuosta kun vielä tinkaa turhat pois ja vähän lastuttaa niin johan tuolla maitokaupassa kävisi
Tänään on itsekin tullut kateltua noita kappoja "sillä" silmällä
Suomessa on aika vähän tarjolla noita.Mulla olisi ajatuksena
Lancia Kappa SW 2,4 JTD.Eikä noi verotkaan olleet kovin pahoja joita oli tullin sivuilla!
Sveitsissä on kavereiden kokemuksen mukaan paaljon parempi kuntoisia ja hivenen hiljempaa ajettuja vehkeitä kuin Saksassa
www.autoscout24.ch/
Nyt kyllä tarvittais jotain lääkettä autokuumeeseen........
Suomessa on aika vähän tarjolla noita.Mulla olisi ajatuksena
Lancia Kappa SW 2,4 JTD.Eikä noi verotkaan olleet kovin pahoja joita oli tullin sivuilla!
Sveitsissä on kavereiden kokemuksen mukaan paaljon parempi kuntoisia ja hivenen hiljempaa ajettuja vehkeitä kuin Saksassa
www.autoscout24.ch/
Nyt kyllä tarvittais jotain lääkettä autokuumeeseen........
jaa vähän Suomessa
multakin löytyy heti kolmilitrainen tiptronic automaatti xenon valoin nahkasisustoin ja halvalla... thesis JTD kun kummittelee mielessä
Ei vaan, kai on paree odottaa vähän
Ei tuo taannoinen K´turbo farkkukaan mikään huono ollut vaikka olikin Sakujen "kiusaama". Kun -96 mallisessa autossa ei ole ainuttakaan lommoa tai kulumaa sisustuksessa, niin miten sitä voisi vielä paremmin pitää?
Huomioitavaa on että Kappan kuskinpenkki kestää paljon pidempään siistinä kuin Themassa.
Mitään tekniikka vikaa siinä turbossakaan ei ollut, mutta toisaalta se olikin perinteinen 16V turbo malli! Tuo 20V lienee kalliimpi ylläpitää.
Ei vaan, kai on paree odottaa vähän
Ei tuo taannoinen K´turbo farkkukaan mikään huono ollut vaikka olikin Sakujen "kiusaama". Kun -96 mallisessa autossa ei ole ainuttakaan lommoa tai kulumaa sisustuksessa, niin miten sitä voisi vielä paremmin pitää?
Huomioitavaa on että Kappan kuskinpenkki kestää paljon pidempään siistinä kuin Themassa.
Mitään tekniikka vikaa siinä turbossakaan ei ollut, mutta toisaalta se olikin perinteinen 16V turbo malli! Tuo 20V lienee kalliimpi ylläpitää.
Re: jaa vähän Suomessa
124 AC kirjoitti:multakin löytyy heti kolmilitrainen tiptronic automaatti xenon valoin nahkasisustoin ja halvalla...
Anna vinkkiä
Turboa en hevillä käyttö autoksi halua.Turbo menee tuonne harraste puolelle.
Hirvittää tollaisen 3000 cc kulutus nurkka-ajossa,matkakulutus on varmaan ihan siedettävä 8-9l/100km
"nettona" pyytävät
4200 Euroa. Siihen tulee 5-tonttua veroja, hakukustannukset 700 Eur ja sitten katsastus+hihnat+pikkusälää 1000 Eur... = 11000 Euroa...