MC

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
torinoparts

MC

Viesti Kirjoittaja torinoparts »

MC edelleen myytävien listalla
Viimeksi muokannut torinoparts, 09.01.2005 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
_JL_
Viestit: 336
Liittynyt: 17.11.2003 18:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _JL_ »

Ihan hieno oli luonnossakin, jää vaan semmoisesta kiinni kuin rahanpuute :(
Muuten kyllä sopisi kokoelman jatkoksi.
Lancia Beta Coupe 1600
http://jhl.1g.fi
jtuok
Viestit: 542
Liittynyt: 17.05.2004 15:24

Viesti Kirjoittaja jtuok »

persaukinen kyselee :arrow: paljonkohan tommonen maksaa ?
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

7500egee.

persaukiselle tuskainen harrastettava jos englanninosia tahtoo paljon tilailla........ :)

itse hyvinkin tiukasti aiheeseen tutustunut....mutta kuten Ahvenistolla oli puhetta ajetaan Integralella eka ja katotaan sitten joskus jos vaihdetaan myös virallinen harrasteajoneuvo (ja integraleko ei sellainen ole?) Lanciaan. Tosin tuo yksilö on liian hyvä mun suunnitelmiini....tai hyvä ja hyvä, muttakun se ei 100% alkuperäisenä tulisi pysymään niin huonommastakin sen tekisi.
Avatar
x1/9 T16
Viestit: 1586
Liittynyt: 09.09.2003 11:42
Paikkakunta: Boostlandia

Viesti Kirjoittaja x1/9 T16 »

Minä tietäisin kyllä mitä tolle pitää tehdä :twisted:

Auto on hintansa väärti!Luulisi menevän kaupaksi jollekin jolla on x1/9 ja tietää kuinka mukava keskimoottorista on käskeä(kuivalla) :!:

Varaosia on paikallinen harakiri kauppakin täynnä,laakerii , jarrupalaa ,murrosta...
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

teikäläisen murtolukua ratapäivillä katsellessa vakiintui munkin käsitykset siitä mitä konsernin keskimoottorivehkeille tehdään.... 8)
torinoparts

MC

Viesti Kirjoittaja torinoparts »

No onpa itse kenenkin oma asia miten kulkineensa kanssa menettelee.
Ja onhan MC:llä perinteitä ABARTH 037:n muodossa...
Faktaa on että huonompia voi jossain päin maailmaa olla vielä tarjolla, mutta ei juuri halvempia, ottaen vieläpä huomioon, että ko. yksilöstä on 30% autovero+ALV jo maksettu!!!
Englannin varaosista hieman: Hakusanalla "Montehospital" pääsee kurkkimaan kaikenlaista mielenkiintoista, mekaanisia ahtimia, nelivalomaskeja jne.jne. Normaalit Monten osat ovat ihan siedettävän hintaisia, jos ajatellaan yhtään kuinka harvinaiseen autoon ne ovat.
Puotin omistaja Chad Eyton-Williams on suurin piirtein korviaan myöten rakastunut ko. automalliin ja siten luonut tällaisen palvelun, tarjoten Monten osia yli 600 eri nimikettä!!
JM
Vastaa Viestiin