Dedra
tiivisteet
Kyllä tuohon 2-litraisen takajarrusatulaan näyttää Motonetista (ja muistakin tarvikeliikkeistä) löytyvän tiivistesarjaa ja 34 mm mäntääkin. Sekä Absilliseen, että ilman. Pitäisi satuloiden niillä eväillä tulla kuntoon, sillä yleensä jumittavat käsijarrupuolelta. Ei tosin ole niitä helpoimpia jarrutöitä satuloiden korjaus, mutta kuitenkin ihan kotikonsteinkin tehtävissä jos ilmaruuvit eivät katkea. Siitäkin yleensä selviää poralla ja kierretapeilla.
lanciay10 kirjoitti:eka homma katkennutta ilmaruuvia korjatessa on piilottaa porakone
Älä nyt viitti hei.. Sehän on oikein mieltä virkistävää kun vaikkapa vastakierretappi poikkeaa vaivalla porattuun reikään Arvatkaa kuka sai kierretapin katkastua jumiutuneen maastopyörän levarin ilmausruuviin? 8)
P.S. Oli muuten italialainen jarru
Nariseva lehtijousi tekee auton.
-----------
Ritmo 85 CL
Alfa 75 1.6 TC
-----------
Ritmo 85 CL
Alfa 75 1.6 TC
toimii porakin
Kyllä se porakin ihan hyvä laite on. Vastakierretappia sinne ei pidä mennä laittamaan. Riittää kun poraa sillä terällä mikä kullioisenkin kierteen tekemiseen on tarkoitettu tai 0,5mm pienemmällä ja sitten tekee uuden kierteen. Itse olen käyttänyt "vanhanaikaista" 3 tapin systeemiä ja ollut tarkkana, että tapppi on reiässä olevan kierteen tekimiseen sopiva.
Ja ainahan voi tehdä pykälää isomman kierteen. Viisainta olisi tietysti käyttää lämpöä avattaessa ja minimoida katkeamisen riski.
Ja ainahan voi tehdä pykälää isomman kierteen. Viisainta olisi tietysti käyttää lämpöä avattaessa ja minimoida katkeamisen riski.
Minulla on tätä nykyää varaosina kelpo 2,0 dedra. Yksilö on sama kuin TM:n testissä vuonna 90. Autoa en saanut myydyksi kun ei tullut 1000e hinnalla vain yksi vähissä varoissa ollut forumilainen tuli katsomaan ,joten luovutin ja vein kilvet pois (kiitos autoveron ym maksujen) . Leima on tullut aina laakilla ja autossa on digimittarit, alcantra sisustus ja etujarrusatuloita, muutamaa anturia lukuunottamatta melkein kaikki osat tallessa jos jotain osaa ei löydä niin täältä niitä löytyy