Tämmöinen oire ilmaantui jokin aika sitten 1,9 jtd Lybran kanssa. Eli öljyä ahtoputkistossa, välijäähdyttimessä ym. koko matkalla ahtimen jälkeen.
Näyttää tihkuvan ulos lähes jokaisesta liitoksesta. Auto ei kumminkaan savuta eikä ainakaan vielä ole havaintoja ollut öljymäärän vähenemisestä.
Palautuukohan takaisin kiertoon

Muistelen jonkun harrastajan sanoneen, että kyseiset 1,9 jtd:n Garretit eivät olisi erityisen kestäviä. Autolla on ajettu 186 tkm, turboa ei ole koskaan huollettu.
Kunnostettuja vastaavia näyttää olevan n. 300-400e ebayssa. Vaihtotyökään ei pahalta näytä kun ahdin tuossa koneen etupuolella tyrkyllä ja tilaa on.
Mutta onkos muilla ollut vastaavia murheita. Voiko vika olla myös huohotuspuolella?
Mistä kannattaa lähteä liikkeelle ennen "uuden" ahtimen tilausta?