Millaisen Lancian omistat ?

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Haanpää
Viestit: 74
Liittynyt: 25.08.2014 20:21
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja Haanpää »

Komeita pelejä, ja laaja kirjo eri malleja :) Olisikohan mahdollista että näin Lancistin Phedran Valkeakoskella viime viikolla ? Meinaan vastaavanlainen peli tuli vastaan kun töistä kotio ajelin enkä ennen ollu nähny ? :)
Astra 2.0 Sport -99
Avatar
Lancisti
Viestit: 130
Liittynyt: 18.04.2003 11:23
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja Lancisti »

On siitä jo vähän aikaa kun tuolla valkeakosken suunnalla oltiin, motarilla sielä suunnalla tosin vain. 5.2 ja 15.2 päivämäärillä liikuttu. Onko nyt niin, että tämä ei olekaan ainut Suomessa rekisterissä? Jostain Vironkilpisistä olen kyllä näköhavaintoja kuullut...ettei ollut sitikka C8 tai pösö 807?
Fiat Punto -03
Lancia Delta HF integrale -88
Lancia Phedra 2.2 JTD
Kawa ZX9R Ninja -94
Haanpää
Viestit: 74
Liittynyt: 25.08.2014 20:21
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja Haanpää »

Lancisti kirjoitti:On siitä jo vähän aikaa kun tuolla valkeakosken suunnalla oltiin, motarilla sielä suunnalla tosin vain. 5.2 ja 15.2 päivämäärillä liikuttu. Onko nyt niin, että tämä ei olekaan ainut Suomessa rekisterissä? Jostain Vironkilpisistä olen kyllä näköhavaintoja kuullut...ettei ollut sitikka C8 tai pösö 807?
Phedrasta olen varma, mutta ajankohdasta ja kilvistä niinkään en :) Tumma oli kyseinen auto kuitenkin väriltään.
Astra 2.0 Sport -99
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Käyttis-Maxima.
Liitteet
WP_20140719_001 (2).jpg
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Haanpää
Viestit: 74
Liittynyt: 25.08.2014 20:21
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja Haanpää »

Oho tollasta helmeä en oo ennen nähnytkään ! Hienon kyydin antaa varmasti, jos oma miltei 400tkm ajettu Kappakin on parhaita autoja ajaa mitä itselläni on ollut.
Astra 2.0 Sport -99
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Juu kyllähän se antaa, eikä tietystikään tule hiki keppiä vatkatessa. Sellainenhan ei Kapan tyyliin sovi. 8-) Kyllä mä tuosta kovin tykkään, vielä kun sisällä Poltronat eikä mitään Alcantaraa niin on sisustakin kuosissaan vaikka tuossakin alkaa vähän jo kilometrejä olla. Mutta sehän noissa on että laadukkaassa kamppeessa ei kilsat tunnu ollenkaan samaan tapaan kuin jossain japsirimpulassa tai pikkukipoissa. Toki ei nuokaan ilman hyvää huolenpitoa hyvänä pysy...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
JEV
Viestit: 4
Liittynyt: 11.08.2014 09:23

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja JEV »

Haanpää kirjoitti:Phedrasta olen varma, mutta ajankohdasta ja kilvistä niinkään en :) Tumma oli kyseinen auto kuitenkin väriltään.
Kyseinen Phedra on miltei satavarmasti saman henkilön omistama joka omistaa valkoisen Deltankin, josta toisessa ketjussa vähän oli puhetta. Väri on semmoinen tummansininen tai vastaava.
Haanpää
Viestit: 74
Liittynyt: 25.08.2014 20:21
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja Haanpää »

-HH- kirjoitti:Juu kyllähän se antaa, eikä tietystikään tule hiki keppiä vatkatessa. Sellainenhan ei Kapan tyyliin sovi. 8-) Kyllä mä tuosta kovin tykkään, vielä kun sisällä Poltronat eikä mitään Alcantaraa niin on sisustakin kuosissaan vaikka tuossakin alkaa vähän jo kilometrejä olla. Mutta sehän noissa on että laadukkaassa kamppeessa ei kilsat tunnu ollenkaan samaan tapaan kuin jossain japsirimpulassa tai pikkukipoissa. Toki ei nuokaan ilman hyvää huolenpitoa hyvänä pysy...
Itse olen kovin tyytyväinen jo vatkattavaan keppiin ja alcantaraankin :) Tosin oman autoni historiaa selvittelin niin ilmeni edelliseksi omistajaksi 2004-2014 vannoutunut Lancia-harrastaja, joten se selittää auton hyvän käyttökunnon :) Tosin jotenkin sellainen mielikuva että ei tälläisiä ne ihmiset osta jotka eivät autoaan millään tasolla halua pitää kunnossa :)
Astra 2.0 Sport -99
Haanpää
Viestit: 74
Liittynyt: 25.08.2014 20:21
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja Haanpää »

JEV kirjoitti:
Haanpää kirjoitti:Phedrasta olen varma, mutta ajankohdasta ja kilvistä niinkään en :) Tumma oli kyseinen auto kuitenkin väriltään.
Kyseinen Phedra on miltei satavarmasti saman henkilön omistama joka omistaa valkoisen Deltankin, josta toisessa ketjussa vähän oli puhetta. Väri on semmoinen tummansininen tai vastaava.
Juu hyvin mahdollista, eli tässäkin käpykylässä on sitten kaksi Lancia-harrastajaa :mrgreen: Täytyy parkkeerata joskus kaupan pihassa viereen ja mennä jutulle 8-)
Astra 2.0 Sport -99
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Niin juu vielä tuosta sw-K:n harvinaisuudesta - viime syyskuussa Töllinmäessä oli Kapasta kolme farkkua ja kaksi coupéa, mutta ei yhtään berlinaa, et soon selkeesti harvinaisin :lol: .
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
A Bart
Viestit: 903
Liittynyt: 17.12.2006 15:45
Paikkakunta: Pori

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja A Bart »

Eli pitääkö mun tulla sitten sinisen coupen sijasta mustalla turbofarkulla enskerralla?
Vai lainaanko siskon (mun vanhaa) berliinaa kun se on harvinaisin :lol:
Mutta kuitenkin toisiksi harvinaisemmalla olin liikenteessä.
Jarkko
GFF
Viestit: 520
Liittynyt: 20.12.2002 13:07
Paikkakunta: Raisio

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Tuommoinen JTD, ei kylläkään tällä hetkellä ajossa kun jotain on rikki :(
Liitteet
kappa_jtd_sw.jpg
kappa_jtd_sw.jpg (85.35 KiB) Katsottu 19972 kertaa
Pitkämies
Viestit: 35
Liittynyt: 21.06.2013 23:25
Paikkakunta: Tampere

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja Pitkämies »

Lancia Thesis 3.0 V6 Executive "BiColore"......
Liitteet
Kännykkä kuveja 364.jpg
Kännykkä kuveja 364.jpg (51.46 KiB) Katsottu 19375 kertaa
Konehuoneessa jylläsivät Turbot ja komentosillalla oli "Masto" pystyssä!....


- Lancia Thesis 3.0 V6 Executive "biColore"
- Maserati 430 Automatica
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte IV 2,0 V6
Avatar
sedicivalvole1
GFF
Viestit: 701
Liittynyt: 10.07.2010 09:35

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja sedicivalvole1 »

Tollanen Y10 hometurpo
Liitteet
IMG_0707.JPG
IMG_0707.JPG (233.14 KiB) Katsottu 19306 kertaa
A Bart
Viestit: 903
Liittynyt: 17.12.2006 15:45
Paikkakunta: Pori

Re: Millaisen Lancian omistat ?

Viesti Kirjoittaja A Bart »

Tämä varmaan pitäisi olla osastossa, mitä teit viimeviikkoina tallissa.
Vastaa Viestiin