Huolto ammattikoulussa

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
kappa
Viestit: 10
Liittynyt: 08.03.2014 19:07

Huolto ammattikoulussa

Viesti Kirjoittaja kappa »

Vein kapan sitten huoltoon ammattikouluun kun ei löytynyt nosturi paikkaa...tarkoituksena oli vaihtaa itse vain vaihteisto öljyt. Soitin Vantaan amikseen ja kysyin sieltä mahtaako askin oljyn vaihto onnistua maikka sanoi ettei he ota niin pientä duunia :roll: . Sanoin sitten että tehdään isompi huoto sitten eli vaihtoon tulpat, ilman/raitis/bensan suodatin ja loota öljyn vaihto, maikka sanoi että se sopii. Itse ostin loota öölit 40€ osat motonet 80€, amikselta tebiksen moottori öljyt ja duuni 50€. Mielestäni hinta ei ole paha ja käsittääkseni siihen kuulu jonkinlainen takuukin.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Huolto ammattikoulussa

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

nii no, Dodgeen vaihdettiin aikoinaan maahantuojalla automaatin öljyt, eikä sen jälkeen enää vaihtanut ykköselle kuin sammuttamalla koko auto. Sen koommin ei ole kukaan muu laitellut öljyja autoon. Tai no isän autoon laitettiin stefan kanssa kököstellessä pariin otteeseen pajalla vaihteistoöljyä lisää, ja sen jälkeen siellä oli sellainen koktail ettei meinannut toimia synkat lainkaan, otin kaikki öljyt pihalle ja laitoin oikeat Tutelat tilalle ;)
Eiköhän siinä tullut mun mielipide selväksi. :D
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
Jokari
Viestit: 668
Liittynyt: 19.07.2007 22:17
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: Huolto ammattikoulussa

Viesti Kirjoittaja Jokari »

En ikinä veisi amikseen huoltoon kun olen paikallisen toilailuja tässä jo seuraillut vuosia. Ei vissiin tartte enempää selitellä?
Understeer is definitely a crime -Colin Mcrae
pminetti
GFF
Viestit: 1247
Liittynyt: 31.10.2004 19:36
Paikkakunta: vilppula

Re: Huolto ammattikoulussa

Viesti Kirjoittaja pminetti »

itse kyseisen linjan käyneenä sanoisin että se riipuu paljon miten opettaja valvoo ja nevoo kyllä meilläkin rinnakaisluokilla sattu ja tapahtu mut niiten opettajat istu kopissa tupakalla. :twisted:
Avatar
tapi0
GFF
Viestit: 889
Liittynyt: 03.09.2010 02:47
Paikkakunta: Vahto

Re: Huolto ammattikoulussa

Viesti Kirjoittaja tapi0 »

Itse teetän nosturia vaativat työt Turun AKK:ssa, kun siellä on tutut opettajat ja olen myös itse vieressä valvomassa. :twisted:
Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
Vastaa Viestiin