Sivu 1/1

Kappan takajouset

Lähetetty: 10.07.2013 17:17
Kirjoittaja m.sa
Tässä oon omaa autoani katsellut ja sen "stance" on vähän väärä, eli takapää on selvästi alempana kuin keula. Aika monessa on näin kun netistä kuvia katselee. Väsyykö näistä takajouset kuten jostain vanhoista VW Jettoista, vai kuuluuko sen noin ollakin? Ei viitsisi huvikseen ostaa ja vaihtaa takajousia jos se ei tuosta muutu.

Voishan sitä laittaa madallusjouset eteen tai Bilteman jousenvälikumeja taakse jottei näyttäis noin pöljältä.

Re: Kappan takajouset

Lähetetty: 10.07.2013 18:17
Kirjoittaja A Bart
Eli et ole LCF.n "porukoissa" mukana :roll:
Tuolla kappa postituslinjalla juurikin käsiteltiin ko. asiaa.
Eli H&R -30 alle, niin nousee tuo perä normaaliksi.
Meno myös tukevoituu hieman :cry:
29586-1 taitaa olla tuon satsin osanumero

Re: Kappan takajouset

Lähetetty: 11.07.2013 10:49
Kirjoittaja m.sa
No joo, en ole :oops: mut tajusinko nyt oikein, että -30mm jousilla perä nousee oikeaan korkeuteen? Eikö H&R sitten madalla takaa lainkaan?

Siispä voidaan päätellä, että jouset väsyvät ja vaativat uutta alle. Vakiojousilla vaan alkuperäinen pehmeä mukavuus säilyy, eivätkä Mister-Autossa olleet pahoissa hinnoissakaan.

Re: Kappan takajouset

Lähetetty: 11.07.2013 11:55
Kirjoittaja -HH-

Re: Kappan takajouset

Lähetetty: 11.07.2013 12:32
Kirjoittaja A Bart
Juu niin on.
Perä oli huomattavasti enemmän ryhdissään kuin mun berliinassa, mullahan on nuo jouset vielä hyllyssä (ja berlina lunarissa).
En sitten tiedä millä korkeudella sen kuuluisi olla, mutta mielestäni tuo sarja nostaa sen oikeaksi olematta liian matala.

Re: Kappan takajouset

Lähetetty: 12.07.2013 13:30
Kirjoittaja 124 AC
Kantavuus myös paranee. Kyllä siitä kovempi toki tulee mutta järkevällä vannekoolla kuitenkin ihan sopiva.
Huono puoli hyvissä iskareissa ja noissa jousissa on ajokortin menetyksen mahdollisuus kun mutkateitä on niin kiva päästellä.

Re: Kappan takajouset

Lähetetty: 13.07.2013 11:22
Kirjoittaja 124 AC
Ja valkoisessa on edessä kumiletkua laitettu jousen ympärille jotta nokka olisi hitusen ylempänä. Ihan öljypohjan pidemmän eliniän takia..