vinkkejä 1.5 deltan kuntotarkastukseen?
vinkkejä 1.5 deltan kuntotarkastukseen?
jep,uusi käyttäjä täällä ja sori jos meni heti väärään paikkaan tää postaus,mutta itse asiaan,olis kiikarissa alkupään delta,neliovinen,joten nyt te viisaammat,kertokaapas mihin seikkoihin kannattas kiinnittää huomiota kun meinasin tollasen ostaa.
tarkempia tietoja en autosta osaa sanoa mutta yleiset viat ja maholliset "kohteet" mihin pitäs kiinnittää erityisesti huomiota ostettaessa kyseistä mallia kiinnostas kovasti,jotta ei sit tarviis jälkeenpäin kirota ja kiukuta kun taas kerran osu tosi pommi kohdalle.
ja kiitokset hyvästä foorumista,lueskelin läpitte muutaman topicin ja heti viisastuin kummasti.
tarkempia tietoja en autosta osaa sanoa mutta yleiset viat ja maholliset "kohteet" mihin pitäs kiinnittää erityisesti huomiota ostettaessa kyseistä mallia kiinnostas kovasti,jotta ei sit tarviis jälkeenpäin kirota ja kiukuta kun taas kerran osu tosi pommi kohdalle.
ja kiitokset hyvästä foorumista,lueskelin läpitte muutaman topicin ja heti viisastuin kummasti.
Suurin ongelma noissa on ruoste, jolle alttiita ovat etenkin helmat, pyöränkotelot, takakontti ja katon takaosa. Jos löydät ruosteettoman yksilön, osta ihmeessä pois.
Tekniikan kanssa ei itselläni ainakaan ollut suuremmin ongelmia. Sähköt takkuilivat silloin tällöin, mutta syynä oli useimmiten hapettuneet liitokset. Iskareiden yläpäät ovat kulutustavaraa.
Minkä vuotinen tuo katselemasi Delta muuten on?
Tekniikan kanssa ei itselläni ainakaan ollut suuremmin ongelmia. Sähköt takkuilivat silloin tällöin, mutta syynä oli useimmiten hapettuneet liitokset. Iskareiden yläpäät ovat kulutustavaraa.
Minkä vuotinen tuo katselemasi Delta muuten on?
- tuoreempi lancisti
- Viestit: 180
- Liittynyt: 20.04.2003 21:38
veikkaisin alkuvuosien deltaa,tarkemmin en osaa viel sanoo ku meen tänään vasta puolenpäivän jälkeen kattomaan ja toivottavasti hieromaan kauppaa,jos en oo ihan väärässä ni eikös delta oo teknisesti aika sama ku fiat,sen takia kiinnostuin deltasta kun oon kuullu et siihen menis abarthin tekniikka pienellä säätämisellä?
pojektiautoksi toi delta ois tulossa,joten ruoste ei haittaa,ainakaan paljoa,mutta ilmoittelen asiasta tarkemmin ku oon nähny ja koeajanu deltamiitin,kerron sit kokemukset
pojektiautoksi toi delta ois tulossa,joten ruoste ei haittaa,ainakaan paljoa,mutta ilmoittelen asiasta tarkemmin ku oon nähny ja koeajanu deltamiitin,kerron sit kokemukset
Siis Ritmo-Abarthin tekniikka tarkoitat vai? Ihan samalla tapaa se siihen sopii kuin mihin tahansa muuhunkin eli laatikko, vetarit, navat (noi muuten ei välttämättä sovikkaan vaan pitää otta HF:stä) ja muuta pientä kun ottaa tuosta Aparaatista niin homma onnistuu. Alustaltaan tuo on erilainen verrattuna Fiatteihin, moottorit ovat pääpiirteissään samoja kuten laatikotkin.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
- tuoreempi lancisti
- Viestit: 180
- Liittynyt: 20.04.2003 21:38
nonniin,500e pyytää lanciasta,1.8 paperit ois mut 1.5 ritmon pata kiinni,ruostetta oli,ei paljoo mut muutaman päivän töitä saa tehä kyllä,vasen helma pikkasen sisällä,liekö johonki kopautettu,pakkelia on joskus sivelty autoon sen verran huomasin heti.
no konehuone sen näkönen että ite on oltu johtopinkan ja letkukerän kanssa hommissa.
alusta oli kyllä napakan tuntunen,varmaan laskettu,aika naftilta näytti 13" 165 kumi,sormi meni justjust kumen ja lokarin väliin
eihän 500e tuosta paljoo ois,mutta toisaalta kun ei sillä ajamaan laskenu ni mene tiedä...
kai se on otettava riski ja lyötävä rahaa kouraan ukolle ja ajettava deltamiitti konttorille ja vikalistan kanssa lukuisten kirosanojen saattelemana vietävä auto pajalle ja korjattava,nyt vetäydyn miettimään "ostaakko vai eikö ostaa"
kiitokset kaikille auttaneille.
no konehuone sen näkönen että ite on oltu johtopinkan ja letkukerän kanssa hommissa.
alusta oli kyllä napakan tuntunen,varmaan laskettu,aika naftilta näytti 13" 165 kumi,sormi meni justjust kumen ja lokarin väliin
eihän 500e tuosta paljoo ois,mutta toisaalta kun ei sillä ajamaan laskenu ni mene tiedä...
kai se on otettava riski ja lyötävä rahaa kouraan ukolle ja ajettava deltamiitti konttorille ja vikalistan kanssa lukuisten kirosanojen saattelemana vietävä auto pajalle ja korjattava,nyt vetäydyn miettimään "ostaakko vai eikö ostaa"
kiitokset kaikille auttaneille.
Muistelisin että tuo oli myynnissä aluuksi keltaisessapörssissä ja huuto.net, paikka oli tuolloin Jalasjärvi . Jossain vaiheessa tuo myytiin Lappeenrantaan ja oli uudestaan myynnissä huuto.net .
LANCIA DELAT INTEGRALE LOOK ajoaikaa vuoden lopp., levikk., spoilerit, 4-valomaski, uutta mm. talvirenk., kansi, vesipumppu, laturi, 2 tuum. Simons, mukaan täyd. turbon tekniikka. Jalasjärvi
Myytiin ilman tuota turbo tekniikka, eli tuossa oli kiinni 1.5l tekniikka.
Yhden kuvan olen tuosta nähny huuto.net , kun tuota myytiin Lappeenrannasta. Näytti ainakin tuollaiselle Gralelle.
LANCIA DELAT INTEGRALE LOOK ajoaikaa vuoden lopp., levikk., spoilerit, 4-valomaski, uutta mm. talvirenk., kansi, vesipumppu, laturi, 2 tuum. Simons, mukaan täyd. turbon tekniikka. Jalasjärvi
Myytiin ilman tuota turbo tekniikka, eli tuossa oli kiinni 1.5l tekniikka.
Yhden kuvan olen tuosta nähny huuto.net , kun tuota myytiin Lappeenrannasta. Näytti ainakin tuollaiselle Gralelle.
Lancia Beta Coupe 1600
http://jhl.1g.fi
http://jhl.1g.fi
Tohon pitäis käydä Prisma 1.6ie:n loota ja vetari systeemit ja alatuki varret on erilaiset TC mallissa.Prisman releitä löytynee suhteellisen helposti eikä älyttömissä hinnoissa luulis olevan.Ite myin keula vaurioisen vuosi sitten 220€ toimivalla tekniikalla,vei eräs saksalainen vaunu n30cm keulaa apukuskin puolelle.En viittiny alkaa laittaa 7v kerkesin sillä ajaa ja tykkäsin on huomattavasti sähäkämpi kun 2l Tempra.