Kaikkihan ne tarvittaessa myynnissä onSämpy kirjoitti:Jaa oliko Kappa SW myynnissä?
Kokemuksia Thesiksestä
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Hmmmm, pitäisköhän alkaa omaakin käyttispommia kauppailemaan jos kysyntää on enempi kuin tarjontaa . Sekun olisi vielä sillä invalaatikollakin
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Netistä löytyy aika taajaan hintatieto 41.600€ Emblemalle ja 36.700€ Executivelle (vuosimallille 2003).
Sattuuko kellään olemaan tarkempaa tietoa, eurooppalaisia esitteitä tms? Tämä on "tärkeää".
Sattuuko kellään olemaan tarkempaa tietoa, eurooppalaisia esitteitä tms? Tämä on "tärkeää".
Plymouth Belvedere 2D HT 1958
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Anteeksi häiriö mutta tosiaan jos on jollain Kappa SW jossa tomaatti ja ilmastointi ja vielä suht fiksu yksilö, niin ei kun yksärillä tarjouksia tulemaan.
Thesiksestä kun ei tainnut olla "transporto canino" mallia.
Thesiksestä kun ei tainnut olla "transporto canino" mallia.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Ei ollut, ei. Joku on kyllä piirrellyt millainen se olisi voinut olla:Sämpy kirjoitti:Thesiksestä kun ei tainnut olla "transporto canino" mallia.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Mites noi Thesiksen perävaunumassat ja miten siihen koukkuja löytyy?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Re: Kokemuksia Thesiksestä
No sen kun vaan valitsee mieluisen vaikka Ebaystä, ja 1500kg sallittu massa.
http://www.ebay.de/itm/7-pol-Elektrosat ... 3ce7310b85" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/7-pol-Elektrosat ... 3ce7310b85" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Kyllä 1500 kilolla jo oivasti vaunua vetää perässä-HH- kirjoitti:Mites noi Thesiksen perävaunumassat ja miten siihen koukkuja löytyy?
Ainakaan käyttö-ohjekirjan mukaan eroja ei koneen mukaan ole.
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Minulla on esitteitä jossain hyllyssä. Tulivat Thesiksen peräkontissa kun sen ostin, useammalta vuodelta niitä on ja myös hieman vanhempia. Joku "ohjehinnastokin" muistaakseni mukana..
Niin ja Sämpylle löytyy Säkylästä tomaatti K' farkku jonka invalaatikossa on vieläpä sekventiaalinen ...kaus mahdollisuus, noita ei toista löydy Suomesta.
Joko osiksi tai ajoon tuo pitää laittaa ennen talvea. Onhan siinä uudet jarrut ja iskarit joka päässä. Moottorin apulaitehihnan kaikki pyörätkin vissiin 300 km ajettuja mutta keulassa duunia jonka tekeminen on "hieman kestänyt"
Osina siitä saanee paremmin mutta ei oikein aika ja kiinnostus riitä..
Niin ja Sämpylle löytyy Säkylästä tomaatti K' farkku jonka invalaatikossa on vieläpä sekventiaalinen ...kaus mahdollisuus, noita ei toista löydy Suomesta.
Joko osiksi tai ajoon tuo pitää laittaa ennen talvea. Onhan siinä uudet jarrut ja iskarit joka päässä. Moottorin apulaitehihnan kaikki pyörätkin vissiin 300 km ajettuja mutta keulassa duunia jonka tekeminen on "hieman kestänyt"
Osina siitä saanee paremmin mutta ei oikein aika ja kiinnostus riitä..
Fiat 124 AC 2.0 TC 1967
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Sain tilattua Ebaysta kolme eri vuosien esitettä hintatiedoin. Kunhan vaan saksalainen ne postiin vaan laittaisi...
Nyt olen kytännyt useampaa laitosta netistä ja tämä pomppasi esille: http://m.autoscout24.com/details?vehicl ... rch_result" onclick="window.open(this.href);return false;
Suht uusi, mutta vilkaiskaapa moottorin kuvaa ja kopan tekstiä. Sain jopa myyjän vastailemaan sähköposteihin.
Nyt olen kytännyt useampaa laitosta netistä ja tämä pomppasi esille: http://m.autoscout24.com/details?vehicl ... rch_result" onclick="window.open(this.href);return false;
Suht uusi, mutta vilkaiskaapa moottorin kuvaa ja kopan tekstiä. Sain jopa myyjän vastailemaan sähköposteihin.
Plymouth Belvedere 2D HT 1958
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Tänään tuli soitettua numerotiedustelun avulla^^ Kapasta kun mulla oli ollut vanhentunut numero, ilmankos ei tullut reilu viikko sitten tekstariin vastausta. Vastahan tuota on yritetty kohta vuosi ostaa, mutta ei ole asiat oikein edenneet. Nyt olisi motivaatiota ja kyllähän nimenomaan tuo loppupään varusteltu tuo yksilö pitäisi palauttaa tien päälle arvoisessaan kunnossa, toivottavasti päästään kauppoihin. Alkaa muuten kohta olemaan Thesikset yleisempiä suomessa kuin Kappa SW:t. (niitä muuten valmistettu vain reilu 9200kpl!)
Eipä tule Hämeenlinnassa kumpiakaan vastaan, Delta Nuova sentään näkyy toisinaan. Eikä näy muitakaan Lancioita täälläpäin.
Eipä tule Hämeenlinnassa kumpiakaan vastaan, Delta Nuova sentään näkyy toisinaan. Eikä näy muitakaan Lancioita täälläpäin.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Sitten muistat että tomaatti on sökö kun ei siihen kuitenkaan ole vaihdettu öljyjä. Takajouset vaihtoon koska ovat poikki. Etupalkin kunto hyvä tarkistaa. Tuulilasin kunto hyvä selvittää.. onko hihnan vaihto edessä? Poltrona Frau nahat kannattaa olla koska ovat oikeasti hienot.
Fiat 124 AC 2.0 TC 1967
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Sesame Street vaihtuu synkäksi Real Life Streetiksi?124 AC kirjoitti:Sitten muistat että tomaatti on sökö kun ei siihen kuitenkaan ole vaihdettu öljyjä. Takajouset vaihtoon koska ovat poikki. Etupalkin kunto hyvä tarkistaa. Tuulilasin kunto hyvä selvittää.. onko hihnan vaihto edessä? Poltrona Frau nahat kannattaa olla koska ovat oikeasti hienot.
Vähän yritin ennalta vilkaista esim. viva-lancia -sivustoa, mutta kaipa noissa hajoaa kaikki samaan tyyliin kuin missä tahansa muussakin autossa.
Paremmin varusteltuja 2003-malleja löytyy enemmän kuin 2004 ja uudempia. Ilmeisesti kannattaisi noiden päivitysten takia suosia uudempia?
Plymouth Belvedere 2D HT 1958
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Tahtoo sanoa että vanhat autot on vanhoja autoja;)
Italian autoissa ei onneksi ole ruosteongelmia joista Saksan suolakylvetyt apurungot kärsivät.
Alcantaraa en autooni enää ottaisi, saa olla Sotkan sohvissa mokoma nyppyyntyvä kangas..
Aktiivinen tutkaohjattu vakionopeudensäädin ja avaimeton käynnistys olivat vissiin hyvin harvinaisia varusteita kun harvoin tulevat esiin..
Lukisin aina ensin vikamuistin ennen ostoaktia,
Thesiksessäkin huono akku on usein syypää hälyihin. Alhaisilla virroilla hälyttävät ensin, tehostin ja sitten tomaattilaatikko.
Skyhookissa tulee itselläni hälytys, lämpimällä moottorilla tehdyn parkkeerauksen jälkeen, etupään vertikaaliantureista. Moottorin lämpö muuttaa vastusarvoa yli boksin hälytysrajan, hälytysrajaa lienee muutettu uudemmissa bokseissa koska anturit säilyneet samoina.
Examinerin multiplex liitin on tarpeen jos haluaa tiirailla alijärjestelmien toimintoja tai ajaa vaikka takajarrut aukiasentoon. Mutta sellainen löytyy Sastamalasta elikkä apua saa helposti.
Itselläni on ollut Thesis nyt 8-vuotta ja yhtään varsinaista osaa ei ole tarvinnut vaihtaa, ajettu tosin vain 64 tkm kesäisin tuona aikana (mittarissa nyt 134 tkm).
Taitaa mennä jo ensiviikolla talliin jotta JTD-pääsee ajoon..
Italian autoissa ei onneksi ole ruosteongelmia joista Saksan suolakylvetyt apurungot kärsivät.
Alcantaraa en autooni enää ottaisi, saa olla Sotkan sohvissa mokoma nyppyyntyvä kangas..
Aktiivinen tutkaohjattu vakionopeudensäädin ja avaimeton käynnistys olivat vissiin hyvin harvinaisia varusteita kun harvoin tulevat esiin..
Lukisin aina ensin vikamuistin ennen ostoaktia,
Thesiksessäkin huono akku on usein syypää hälyihin. Alhaisilla virroilla hälyttävät ensin, tehostin ja sitten tomaattilaatikko.
Skyhookissa tulee itselläni hälytys, lämpimällä moottorilla tehdyn parkkeerauksen jälkeen, etupään vertikaaliantureista. Moottorin lämpö muuttaa vastusarvoa yli boksin hälytysrajan, hälytysrajaa lienee muutettu uudemmissa bokseissa koska anturit säilyneet samoina.
Examinerin multiplex liitin on tarpeen jos haluaa tiirailla alijärjestelmien toimintoja tai ajaa vaikka takajarrut aukiasentoon. Mutta sellainen löytyy Sastamalasta elikkä apua saa helposti.
Itselläni on ollut Thesis nyt 8-vuotta ja yhtään varsinaista osaa ei ole tarvinnut vaihtaa, ajettu tosin vain 64 tkm kesäisin tuona aikana (mittarissa nyt 134 tkm).
Taitaa mennä jo ensiviikolla talliin jotta JTD-pääsee ajoon..
Fiat 124 AC 2.0 TC 1967
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Re: Kokemuksia Thesiksestä
Tuossahan tuli hyvä asioita taas ilmi, kiitän tästä!
Aktiivista cruisea yritin itsekin vähän etsiä, mutta eipä noita näytä olevan.
Tuo aiemman linkkini Thesis on moottoriltaan outo. Väittävät, että on 2007, mutta siinä on 3.0 V6, mikä ilmeisesti tuli kesäkuussa 2004. Kysyinkin myyjältä, onko suojakansi vaihdettu, mutta väitti olevan alkuperäinen.
Alcantara... no. Olihan se omassa Themassa vähän kärsineen oloinen. Pitäisi liukkaalla puvulla istua
Pitääpä tuumailla hetki, onko se aurinkopaneelikatto ja automaattituuletus niin tärkeä asia, että se rajaa useamman potentiaalisen auton pois.
Aktiivista cruisea yritin itsekin vähän etsiä, mutta eipä noita näytä olevan.
Tuo aiemman linkkini Thesis on moottoriltaan outo. Väittävät, että on 2007, mutta siinä on 3.0 V6, mikä ilmeisesti tuli kesäkuussa 2004. Kysyinkin myyjältä, onko suojakansi vaihdettu, mutta väitti olevan alkuperäinen.
Alcantara... no. Olihan se omassa Themassa vähän kärsineen oloinen. Pitäisi liukkaalla puvulla istua
Pitääpä tuumailla hetki, onko se aurinkopaneelikatto ja automaattituuletus niin tärkeä asia, että se rajaa useamman potentiaalisen auton pois.
Plymouth Belvedere 2D HT 1958
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!