Giusepen autotallissa (ECV1)

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Jackall
Viestit: 30
Liittynyt: 22.07.2007 17:59

Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja Jackall »

http://www.youtube.com/watch?v=CTkTDqUiDUM

Vakuuttavan olonen "Lancisti" :shock: Trifluxiaki hyllyssä... Talliesittely 01.15min--> eteenpäin
Laskeminen on insinööreille - tosivirittäjä kokeilee..
Avatar
tapi0
GFF
Viestit: 889
Liittynyt: 03.09.2010 02:47
Paikkakunta: Vahto

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja tapi0 »

Komia "talli".
Ehkä pikkasen OT: Tulipa tuosta venttiilikopan kannesta, jossa luki Abarth by Volta, idea että vois tuoho sohciin teettää kaverilla cnc:ssä alumiinista semmosen jossa lukee FIAT. :P Muovinenhan tuossa taitaa alunperin olla (ei tietoa kun ei ole semmoista vielä).
Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja -HH- »

On kyllä komia paja "pölyimurimiehellä" :)
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Vode131
GFF
Viestit: 1930
Liittynyt: 25.02.2003 15:38
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja Vode131 »

Kuvamateriaalia taivaasta. :mrgreen:
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
Avatar
UnoProjekti
Viestit: 3691
Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja UnoProjekti »

Melko kattava osakokoelma 8)
Fiat Uno Turbo i.e -88
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

Niin paljon papalla oli tuotetta jotta multa meni jo yli. Aivan uskomaton paja! :shock: :shock:

Äkkiseltään vois luulla jotta turvajärjestelmät kiinteistössä olis kunnossa? :)
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
Avatar
tuomar
Viestit: 225
Liittynyt: 28.09.2010 23:34

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja tuomar »

Joo noitten kamojen arvo nykyään aika taivaissa. Just tämmöstä miestä kaipaisin, että saisin omaan autooni osia. Kaunista :roll:
Avatar
tuomar
Viestit: 225
Liittynyt: 28.09.2010 23:34

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja tuomar »

ECV Tuossa muuten videolla näkyvä ecv proto valmiina. Melko........ 8)
Viimeksi muokannut tuomar, 16.04.2012 01:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
UnoProjekti
Viestit: 3691
Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja UnoProjekti »

tuomar kirjoitti:ECV Tuossa muuten videolla näkyvä delta ecv proto valmiina. Melko........ 8)
Ei kai tuolla mitään tekemistä deltan kanssa ole ?
Fiat Uno Turbo i.e -88
Avatar
tuomar
Viestit: 225
Liittynyt: 28.09.2010 23:34

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja tuomar »

UnoProjekti kirjoitti:
tuomar kirjoitti:ECV Tuossa muuten videolla näkyvä delta ecv proto valmiina. Melko........ 8)
Ei kai tuolla mitään tekemistä deltan kanssa ole ?

Eikös auto siitä ole veistetty ? Ainakin näin itse käsittänyt, korjatkaa jos väärässä..
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

Ei. Kuten myöskään Delta S4:llä ei ole Lancia Deltan kanssa mitään tekemistä, muuta kuin Delta -nimi. ECV:t on vielä kauempana Deltasta kuin S4. Ovatten Abarthin putkirunkoisia täysin kilpailukäyttöön suunnittelemia pelejä joissa ei ole yhtäkään katuautoina myytyjen vehkeiden osaa. (poislukien tietysti jotain valoja yms himmeleitä ja tietysti luokitteluversiot) Abarth-perinnöstä kertoo myös esim Delta S4:n Abarth-mallinimi joka on 038, kuten oli myös 037. Näin itse olen ymmärtänyt.

Kyllä Themaasi osia löytyy vaikka mistä. On varmasti Lancia helpoimmasta päästä tuossa suhteessa...

Mun mielestä Giuseppe sanoi tuon Triflux-kannen hinnankin....saiko joku siitä ranskan ja italian sekamelskasta selvää? Mille -jotain?
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja mikah »

Kyllä S4:ssa on sama tuulilasi normaalin Deltan kanssa....
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

Katos juu, niinpä taitaa ollakin.... 8)
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
Avatar
kare
Viestit: 170
Liittynyt: 24.09.2004 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja kare »

tommi nylund kirjoitti:Mun mielestä Giuseppe sanoi tuon Triflux-kannen hinnankin....saiko joku siitä ranskan ja italian sekamelskasta selvää? Mille -jotain?
"Mil deu cent C.V." (tjsp.) eli 1200 hevosvoimaa. Jos tommosen kannen sais 1200 eurolla, niin ne olis kaikki myyty jo matkamuistoiksi. Tommosen teettäminen maksais katteineen varmaan jotain viiden tonnin pintaan.
Vode131
GFF
Viestit: 1930
Liittynyt: 25.02.2003 15:38
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Giusepen autotallissa (ECV1)

Viesti Kirjoittaja Vode131 »

kare kirjoitti:"Mil deu cent C.V." (tjsp.) eli 1200 hevosvoimaa.
Ei oo kun kevyet 100 % italian lisää. :mrgreen:
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
Vastaa Viestiin