Lancia Kappa:n kytkentäkaavio
Lancia Kappa:n kytkentäkaavio
Tere.
Aattelin näin ekaks kysästä täältä onko kenelläkään hajua mistä löytyis vm:95 Kappan kytkentäkaaviota. 3.0 manuaalista ois kyse.
Hyyty puhaltimen moottori ja pitäis rakentaa halvempi versio sisälle.
Nyt tarvii hieman sähköistä kytkentä ohjeita.
Aattelin näin ekaks kysästä täältä onko kenelläkään hajua mistä löytyis vm:95 Kappan kytkentäkaaviota. 3.0 manuaalista ois kyse.
Hyyty puhaltimen moottori ja pitäis rakentaa halvempi versio sisälle.
Nyt tarvii hieman sähköistä kytkentä ohjeita.
Eikös Heikalla ollut tuota halvempaa moottoria varastossa.
http://www.heikka.fi
Mutta, puhaltimeen tulee muutama johto.
Kaksi paksumpaa, joista "käyttösähkö".
Ja muistaakseni kolme ohjausnarua, joilla valitaan nopeudet.
Itse moottorihan on hiiliharjaton kolmivaiheohjattu fettihässäkkä, ja jos halvalla tuon toimimaan infocenterin kanssa haluat, käämi se uudelleen ja vaihda se palanut fetti
No, ei se mahdoton homma ole.
Multa taitaa tuo paperiversio sähköistä löytyä tarvittaessa.
Onko autossa ilmastointi?
http://www.heikka.fi
Mutta, puhaltimeen tulee muutama johto.
Kaksi paksumpaa, joista "käyttösähkö".
Ja muistaakseni kolme ohjausnarua, joilla valitaan nopeudet.
Itse moottorihan on hiiliharjaton kolmivaiheohjattu fettihässäkkä, ja jos halvalla tuon toimimaan infocenterin kanssa haluat, käämi se uudelleen ja vaihda se palanut fetti
No, ei se mahdoton homma ole.
Multa taitaa tuo paperiversio sähköistä löytyä tarvittaessa.
Onko autossa ilmastointi?
Tuolta löytyy muutakin käytännön tietoa
Lancia Kappa Service Manual: lanciakappa.extra.hu
Lancia Thesis Service Manual: lanciathesis.extra.hu
ja kolmilitraisissa on aina ilmastointi.
LE-varustellut 2.4 Suomi Kapat ovat harvoja ei ilmastoituja versioita maailmassa.
Muualla LE-versioihinkin ilmastointi myytiin, Suomessa taisi olla 10 000 markan lisä 1996..
LS versiot olivat aina ilmastoituja ja LX versioita oli suuri osa kuutoskoneisista.
Lancia Thesis Service Manual: lanciathesis.extra.hu
ja kolmilitraisissa on aina ilmastointi.
LE-varustellut 2.4 Suomi Kapat ovat harvoja ei ilmastoituja versioita maailmassa.
Muualla LE-versioihinkin ilmastointi myytiin, Suomessa taisi olla 10 000 markan lisä 1996..
LS versiot olivat aina ilmastoituja ja LX versioita oli suuri osa kuutoskoneisista.
Fiat 124 AC 2.0 TC 1967
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Kiitoksia nopeista vastauksista.
Ilmastointi joo löytyy.
A Bart, olisiko mahdollista saada paperiversiota sähköistä?
LAita vaikka s-postia niin jutellaan lisää.
Olen kyllä tietoinen että saattaa olla helpompaa hermoille ostaa Heikka:lta moottori. Purkaminen oli jo melkoinen tapahtuma itsellään.
Mahtaako kyseinen moottori toimia infocenterin kanssa?
Ilmastointi joo löytyy.
A Bart, olisiko mahdollista saada paperiversiota sähköistä?
LAita vaikka s-postia niin jutellaan lisää.
Olen kyllä tietoinen että saattaa olla helpompaa hermoille ostaa Heikka:lta moottori. Purkaminen oli jo melkoinen tapahtuma itsellään.
Mahtaako kyseinen moottori toimia infocenterin kanssa?