Eli sain tuon vihdoin kilvitettyä.
Nyt ennen kuin kevät saa (ja minä en), ja kun noitten puhaltimien kanssa ei ennen ole tullut touhattua niin mitäs tuollaisen 170 tuhatta kovaa kyytiä autobaanoilla saaneen turbon huoltoon kannattaisi kiinittää huomiota ennenkuin ottaa sen ajoon.
Muistikuvat on syksyltä että veto taisi alkaa jostain 2300 paikkeilta, havaittava notkahdus ennen 3000, ja sen jälkeen kyllä selvästi petrasi menoa ja piristyi kunnes ylhäällä muistaakseni havaittavissa hiukan puutumista.
Tulppien vaihdon jälkeen käytös hieman siistiytyi.
Paljon pirteämpi tuo on kuin 2.4 vapari kappa, ja varsinkin tuo 3000 jälkeinen maailma on hauska.
Mielestäni ei ole sinistä savua käynnistettäessä / muuten kiusatessa.
Kovasti tuota en kiusannut ole, kun tuo hihna on vielä vaihtamatta mutta lukituspalat on tulossa joten tuonkin saa ennen kevättä vaihdettua.
Kappan 5 mukinen urpo
Re: Kappan 5 mukinen urpo
Ei tuolle turbolle voi muuta tehdä kuin tarjoilla parhaimpia öljyjä!A Bart kirjoitti:Eli sain tuon vihdoin kilvitettyä.
Nyt ennen kuin kevät saa (ja minä en), ja kun noitten puhaltimien kanssa ei ennen ole tullut touhattua niin mitäs tuollaisen 170 tuhatta kovaa kyytiä autobaanoilla saaneen turbon huoltoon kannattaisi kiinittää huomiota ennenkuin ottaa sen ajoon.
Muistikuvat on syksyltä että veto taisi alkaa jostain 2300 paikkeilta, havaittava notkahdus ennen 3000, ja sen jälkeen kyllä selvästi petrasi menoa ja piristyi kunnes ylhäällä muistaakseni havaittavissa hiukan puutumista.
Tulppien vaihdon jälkeen käytös hieman siistiytyi.
Paljon pirteämpi tuo on kuin 2.4 vapari kappa, ja varsinkin tuo 3000 jälkeinen maailma on hauska.
Mielestäni ei ole sinistä savua käynnistettäessä / muuten kiusatessa.
Kovasti tuota en kiusannut ole, kun tuo hihna on vielä vaihtamatta mutta lukituspalat on tulossa joten tuonkin saa ennen kevättä vaihdettua.
Tuo notkahdus on yhteydessä säätyvään imunokkaan! Tuo mosa lähtee vääntämään uskomattoman hyvin alhaalta 8) Puutuminen ylhäällä on taas aivan normi juttu vakioahtimilla, pakopuoli ahdistaa!
Tuon remmin suhteen kannattaa olla tosiaan varovainen! 80tKm ja neljä vuotta on vaihtoväli!
Tyyppivikaa noissa on vuotavat pakosarjat. Tuppaavat vuotamaan vähän aikaa startista mutta lämpösenä pitää jos halkeama ei ole mikään raatteri.
Kulutus on suht samaa kuin tuo vapari kapan eli ei kovin juoppo
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka