Kappan 5 mukinen urpo

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
A Bart
Viestit: 903
Liittynyt: 17.12.2006 15:45
Paikkakunta: Pori

Kappan 5 mukinen urpo

Viesti Kirjoittaja A Bart »

Eli sain tuon vihdoin kilvitettyä.
Nyt ennen kuin kevät saa (ja minä en), ja kun noitten puhaltimien kanssa ei ennen ole tullut touhattua niin mitäs tuollaisen 170 tuhatta kovaa kyytiä autobaanoilla saaneen turbon huoltoon kannattaisi kiinittää huomiota ennenkuin ottaa sen ajoon.
Muistikuvat on syksyltä että veto taisi alkaa jostain 2300 paikkeilta, havaittava notkahdus ennen 3000, ja sen jälkeen kyllä selvästi petrasi menoa ja piristyi kunnes ylhäällä muistaakseni havaittavissa hiukan puutumista.
Tulppien vaihdon jälkeen käytös hieman siistiytyi.
Paljon pirteämpi tuo on kuin 2.4 vapari kappa, ja varsinkin tuo 3000 jälkeinen maailma on hauska.
Mielestäni ei ole sinistä savua käynnistettäessä / muuten kiusatessa.
Kovasti tuota en kiusannut ole, kun tuo hihna on vielä vaihtamatta mutta lukituspalat on tulossa joten tuonkin saa ennen kevättä vaihdettua.
Avatar
x1/9 T16
Viestit: 1586
Liittynyt: 09.09.2003 11:42
Paikkakunta: Boostlandia

Re: Kappan 5 mukinen urpo

Viesti Kirjoittaja x1/9 T16 »

A Bart kirjoitti:Eli sain tuon vihdoin kilvitettyä.
Nyt ennen kuin kevät saa (ja minä en), ja kun noitten puhaltimien kanssa ei ennen ole tullut touhattua niin mitäs tuollaisen 170 tuhatta kovaa kyytiä autobaanoilla saaneen turbon huoltoon kannattaisi kiinittää huomiota ennenkuin ottaa sen ajoon.
Muistikuvat on syksyltä että veto taisi alkaa jostain 2300 paikkeilta, havaittava notkahdus ennen 3000, ja sen jälkeen kyllä selvästi petrasi menoa ja piristyi kunnes ylhäällä muistaakseni havaittavissa hiukan puutumista.
Tulppien vaihdon jälkeen käytös hieman siistiytyi.
Paljon pirteämpi tuo on kuin 2.4 vapari kappa, ja varsinkin tuo 3000 jälkeinen maailma on hauska.
Mielestäni ei ole sinistä savua käynnistettäessä / muuten kiusatessa.
Kovasti tuota en kiusannut ole, kun tuo hihna on vielä vaihtamatta mutta lukituspalat on tulossa joten tuonkin saa ennen kevättä vaihdettua.
Ei tuolle turbolle voi muuta tehdä kuin tarjoilla parhaimpia öljyjä!
Tuo notkahdus on yhteydessä säätyvään imunokkaan! Tuo mosa lähtee vääntämään uskomattoman hyvin alhaalta 8) Puutuminen ylhäällä on taas aivan normi juttu vakioahtimilla, pakopuoli ahdistaa!
Tuon remmin suhteen kannattaa olla tosiaan varovainen! 80tKm ja neljä vuotta on vaihtoväli!
Tyyppivikaa noissa on vuotavat pakosarjat. Tuppaavat vuotamaan vähän aikaa startista mutta lämpösenä pitää jos halkeama ei ole mikään raatteri.
Kulutus on suht samaa kuin tuo vapari kapan eli ei kovin juoppo :lol:
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Vastaa Viestiin