Jos joku ei halua tietoja yleiseen tietoon, niin voihan ne kuitenkin ilmoittaa tyyliin auto GRA-734 harrastajan omistuksessa itä-suomessa? Ei sitten tarvitsisi turhaan spekuloida.Rosso Corsa kirjoitti:välttämättä kaikki ei edes halua tälläsiin rekistereihin...Pele kirjoitti:Juurikin näin! Viidakkorumpua ja puskaradiota saa käyttää.Ei kaikki näitä sivustoja lue.kurppa kirjoitti:Ehdottaisin että kaikki ketkä tuntevat henkilön kenen autotallista/pihalta tai vaikkapa olohuoneesta löytyy kyseinen kärry, ilmoittaisivat mahdollisimman paljon tietoa tästä paikasta tai hekilöstä.
Mä aina vastustan kaikkia rekistereitä, turhaa uteliaisuutta, yksityisyys kunniaan
HUOMIO LANCIA DELTA INTEGRALEN OMISTAJAT!
Re: Gralet
No bodykits, no stereos, no bullshit...
1 x 156 V6
6 x Alfa 75
1 x 156 V6
6 x Alfa 75
Hyvä juttu.Näköjään näitä vielä tipahtelee.jknracing kirjoitti:Ilmiannoin faijan projektin tuonne Jonen sähköpostiin.
Parempihan se vaan on jos näistä suomen HF:stä/Integraleista saadaan jonkinlainen (edes) epävirallinen rekisteri aikaan. Saattaa helpottaa harrastamista paljonkin.
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Hienoa! Ei muuta kun projektit kuntoon.Lancioita ei enää turhan paljon näe kilpailuissa.deltAGr kirjoitti:Pari projektia löytyy tallista.
8 venttiilisiä ovat molemmat.
Kumpikin on ollut kilpailutoiminnassa mukana.
kuva
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)
http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Jep. Kyllä on. Hieman taustatietoja: Tuolla Samaran kopalla on aikoinaan ladan VFTS tekniikalla ajettu 5 jyväskylän suurajoa. Katsastustarrat löytyvät vielä orkkis ikkunasta. Tekniikka on Tommi Mäkisen N-ryhmäläisestä jonka Tommi kaatoi oliko se nyt -87 vai -88 en ole ihan varma. Tuolla Samaralla ja Lancian tekniikalla aikoinaan ajettiin Special Saloon rataluokkaa.-HH- kirjoitti:Onko tuo toinen tossa kuvassa nyt se Samara jossa on Gralen tekniikka...?
Nyttemmin keula on rakennettu kokonaan putkesta uusiksi. Eli rälläkkä
siivutti heti a-pilarin jälkeen kaiken pois etupuolelta. Saas nähä jos tuon latuskin saisi maaliin vaikka talven aikana.
Toi Saranna-korinen oli jossain vaiheessa Kuusiston omistuksessa?deltAGr kirjoitti:Pari projektia löytyy tallista.
8 venttiilisiä ovat molemmat.
Kumpikin on ollut kilpailutoiminnassa mukana.
kuva
Edit. Niin VFTS tekniikkaa ei ole tainnut olla etuvetoisissa...
No bodykits, no stereos, no bullshit...
1 x 156 V6
6 x Alfa 75
1 x 156 V6
6 x Alfa 75
En muista nimeä enään mutta Klaukkalasta tuon projektin aikoinaan hain.jknracing kirjoitti: Toi Saranna-korinen oli jossain vaiheessa Kuusiston omistuksessa?
Edit. Niin VFTS tekniikkaa ei ole tainnut olla etuvetoisissa...
Tottahan toki. Tiedä mistä tuo vfts tähän tuli mutta joka tapauksessa A-ryhmässä tuolla kopalla aikoinaan jyskälässä joku on ajellut.
huom lancian
Jos Heikkilän Repe, niin Konelan talliauto. jolla ainakin voitettu kerran Jyskälässä luokka.
ladan esiisä Fiat 124 special T
Re: huom lancian
Saattaa olla. Nimiä en tiedä. Konelan tarra muistaakseni oli jossain.alfafiat kirjoitti:Jos Heikkilän Repe, niin Konelan talliauto. jolla ainakin voitettu kerran Jyskälässä luokka.
Sekä Nilsiän öljysheikki tarra
Tämä kori kuulemma löyty jostain hallista ilman tekniikkaa.
Ja kun lancian tekniikka oli jo hankittu niin näillä itäsuomen velhoilla
syttyi hehkulamppu päässä.
Joo ei ollut kallis. Lähti alle kahdella kilolla. Tinkasin kun ei ollut jarruja. 8)väisänen kirjoitti:Kyselin ilmeisesti kanssa tosta samarasta silloin kun oli myynnissä.
Ei olisi ollut kallis, n. 2000e...
Ehti vaan mennä
FT-3 FIA hyväksytty turvatankki ja sammutusjärjestelmä jo itsessään maksavat jo jotain jos ne pitäisi uutena hankkia.
Näitä ei varmaankaan montaa ole maailmassa. Uskaltaisko sanoa että on ainoa
Tankkihan menee viidessä vuodessa vanhaksi ja sen jälkeen ei ole kilpailuihin asiaa. Samaten sammutusjärjestelmä pitää olla 2001 tai uudempi, kun säännöt muuttuivat sillon. Tosin jos ei kilvanajoa harrasta, niin ei mitään merkitystä.deltAGr kirjoitti: FT-3 FIA hyväksytty turvatankki ja sammutusjärjestelmä jo itsessään maksavat jo jotain jos ne pitäisi uutena hankkia.
Ja halpa on näköjään ollut.....
Njoo. Tiedetään.. Sisäkalut vaihtamalla saa FT3:een:kin lisää virtaa.mikah kirjoitti:Tankkihan menee viidessä vuodessa vanhaksi ja sen jälkeen ei ole kilpailuihin asiaa. Samaten sammutusjärjestelmä pitää olla 2001 tai uudempi, kun säännöt muuttuivat sillon. Tosin jos ei kilvanajoa harrasta, niin ei mitään merkitystä.deltAGr kirjoitti: FT-3 FIA hyväksytty turvatankki ja sammutusjärjestelmä jo itsessään maksavat jo jotain jos ne pitäisi uutena hankkia.
Ja halpa on näköjään ollut.....
Sammutusjärkät muutenkin pitää päivittää kahden vuoden välein uusilla AFFF aineilla. Mutta aivan se ja sama ja ihan miten vaan, omaksi turvallisuudeksi ne on aika kurkot olla olemassa, ajaa sitten missä vaan.
TOIMINTAA/TOIMIKAA
Kiitokset Jounille ja Pertille viitsimisestä. Tuleva vuosi 2010 näytää todella mielenkiintoiselta ja tapahtumarikkaalta. Tekniikkaosiot on enemmän kuin
tervetulleita tällaisen taviksen arkeen ja tulevat vierailut nostaa yhteishenkeä/motivaatiota kummasti. Omalle autolle kun on pakko järjestää
aikaa ettei tarvi jäädä rannalle ruikuttaan kesän riennoista.
Tsemppiä kaikille.
tervetulleita tällaisen taviksen arkeen ja tulevat vierailut nostaa yhteishenkeä/motivaatiota kummasti. Omalle autolle kun on pakko järjestää
aikaa ettei tarvi jäädä rannalle ruikuttaan kesän riennoista.
Tsemppiä kaikille.