HUOMIO LANCIA DELTA INTEGRALEN OMISTAJAT!

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
jknracing
Viestit: 685
Liittynyt: 02.05.2004 22:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Gralet

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Rosso Corsa kirjoitti:
Pele kirjoitti:
kurppa kirjoitti:Ehdottaisin että kaikki ketkä tuntevat henkilön kenen autotallista/pihalta tai vaikkapa olohuoneesta löytyy kyseinen kärry, ilmoittaisivat mahdollisimman paljon tietoa tästä paikasta tai hekilöstä.
Juurikin näin! Viidakkorumpua ja puskaradiota saa käyttää.Ei kaikki näitä sivustoja lue.
välttämättä kaikki ei edes halua tälläsiin rekistereihin... :roll:
Mä aina vastustan kaikkia rekistereitä, turhaa uteliaisuutta, yksityisyys kunniaan :D
Jos joku ei halua tietoja yleiseen tietoon, niin voihan ne kuitenkin ilmoittaa tyyliin auto GRA-734 harrastajan omistuksessa itä-suomessa? Ei sitten tarvitsisi turhaan spekuloida.
No bodykits, no stereos, no bullshit...

1 x 156 V6
6 x Alfa 75
Avatar
Pele
GFF
Viestit: 1360
Liittynyt: 07.03.2007 21:00
Paikkakunta: Mellilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pele »

jknracing kirjoitti:Ilmiannoin faijan projektin tuonne Jonen sähköpostiin. :D

Parempihan se vaan on jos näistä suomen HF:stä/Integraleista saadaan jonkinlainen (edes) epävirallinen rekisteri aikaan. Saattaa helpottaa harrastamista paljonkin.
Hyvä juttu.Näköjään näitä vielä tipahtelee. :D
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)

http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
deltAGr
Viestit: 9
Liittynyt: 10.04.2009 00:00

Viesti Kirjoittaja deltAGr »

Pari projektia löytyy tallista.
8 venttiilisiä ovat molemmat.
Kumpikin on ollut kilpailutoiminnassa mukana.
kuva
Avatar
Pele
GFF
Viestit: 1360
Liittynyt: 07.03.2007 21:00
Paikkakunta: Mellilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pele »

deltAGr kirjoitti:Pari projektia löytyy tallista.
8 venttiilisiä ovat molemmat.
Kumpikin on ollut kilpailutoiminnassa mukana.
kuva
Hienoa! Ei muuta kun projektit kuntoon.Lancioita ei enää turhan paljon näe kilpailuissa.
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)

http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Onko tuo toinen tossa kuvassa nyt se Samara jossa on Gralen tekniikka...?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
deltAGr
Viestit: 9
Liittynyt: 10.04.2009 00:00

Viesti Kirjoittaja deltAGr »

-HH- kirjoitti:Onko tuo toinen tossa kuvassa nyt se Samara jossa on Gralen tekniikka...?
Jep. Kyllä on. Hieman taustatietoja: Tuolla Samaran kopalla on aikoinaan ladan VFTS tekniikalla ajettu 5 jyväskylän suurajoa. Katsastustarrat löytyvät vielä orkkis ikkunasta. Tekniikka on Tommi Mäkisen N-ryhmäläisestä jonka Tommi kaatoi oliko se nyt -87 vai -88 en ole ihan varma. Tuolla Samaralla ja Lancian tekniikalla aikoinaan ajettiin Special Saloon rataluokkaa.
Nyttemmin keula on rakennettu kokonaan putkesta uusiksi. Eli rälläkkä
siivutti heti a-pilarin jälkeen kaiken pois etupuolelta. Saas nähä jos tuon latuskin saisi maaliin vaikka talven aikana.
Avatar
jknracing
Viestit: 685
Liittynyt: 02.05.2004 22:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

deltAGr kirjoitti:Pari projektia löytyy tallista.
8 venttiilisiä ovat molemmat.
Kumpikin on ollut kilpailutoiminnassa mukana.
kuva
Toi Saranna-korinen oli jossain vaiheessa Kuusiston omistuksessa?

Edit. Niin VFTS tekniikkaa ei ole tainnut olla etuvetoisissa...
No bodykits, no stereos, no bullshit...

1 x 156 V6
6 x Alfa 75
deltAGr
Viestit: 9
Liittynyt: 10.04.2009 00:00

Viesti Kirjoittaja deltAGr »

jknracing kirjoitti: Toi Saranna-korinen oli jossain vaiheessa Kuusiston omistuksessa?

Edit. Niin VFTS tekniikkaa ei ole tainnut olla etuvetoisissa...
En muista nimeä enään mutta Klaukkalasta tuon projektin aikoinaan hain.

Tottahan toki. Tiedä mistä tuo vfts tähän tuli mutta joka tapauksessa A-ryhmässä tuolla kopalla aikoinaan jyskälässä joku on ajellut.
Avatar
alfafiat
Viestit: 304
Liittynyt: 01.11.2005 19:40
Paikkakunta: hausjärvi

huom lancian

Viesti Kirjoittaja alfafiat »

Jos Heikkilän Repe, niin Konelan talliauto. jolla ainakin voitettu kerran Jyskälässä luokka.
ladan esiisä Fiat 124 special T
deltAGr
Viestit: 9
Liittynyt: 10.04.2009 00:00

Re: huom lancian

Viesti Kirjoittaja deltAGr »

alfafiat kirjoitti:Jos Heikkilän Repe, niin Konelan talliauto. jolla ainakin voitettu kerran Jyskälässä luokka.
Saattaa olla. Nimiä en tiedä. Konelan tarra muistaakseni oli jossain.
Sekä Nilsiän öljysheikki tarra :lol:
Tämä kori kuulemma löyty jostain hallista ilman tekniikkaa.
Ja kun lancian tekniikka oli jo hankittu niin näillä itäsuomen velhoilla
syttyi hehkulamppu päässä. :idea:
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Kyselin ilmeisesti kanssa tosta samarasta silloin kun oli myynnissä.
Ei olisi ollut kallis, n. 2000e...
Ehti vaan mennä :lol:
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
deltAGr
Viestit: 9
Liittynyt: 10.04.2009 00:00

Viesti Kirjoittaja deltAGr »

väisänen kirjoitti:Kyselin ilmeisesti kanssa tosta samarasta silloin kun oli myynnissä.
Ei olisi ollut kallis, n. 2000e...
Ehti vaan mennä :lol:
Joo ei ollut kallis. Lähti alle kahdella kilolla. Tinkasin kun ei ollut jarruja. 8)
FT-3 FIA hyväksytty turvatankki ja sammutusjärjestelmä jo itsessään maksavat jo jotain jos ne pitäisi uutena hankkia.

Näitä ei varmaankaan montaa ole maailmassa. Uskaltaisko sanoa että on ainoa :roll:
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja mikah »

deltAGr kirjoitti: FT-3 FIA hyväksytty turvatankki ja sammutusjärjestelmä jo itsessään maksavat jo jotain jos ne pitäisi uutena hankkia.
Tankkihan menee viidessä vuodessa vanhaksi ja sen jälkeen ei ole kilpailuihin asiaa. Samaten sammutusjärjestelmä pitää olla 2001 tai uudempi, kun säännöt muuttuivat sillon. Tosin jos ei kilvanajoa harrasta, niin ei mitään merkitystä.
Ja halpa on näköjään ollut.....
deltAGr
Viestit: 9
Liittynyt: 10.04.2009 00:00

Viesti Kirjoittaja deltAGr »

mikah kirjoitti:
deltAGr kirjoitti: FT-3 FIA hyväksytty turvatankki ja sammutusjärjestelmä jo itsessään maksavat jo jotain jos ne pitäisi uutena hankkia.
Tankkihan menee viidessä vuodessa vanhaksi ja sen jälkeen ei ole kilpailuihin asiaa. Samaten sammutusjärjestelmä pitää olla 2001 tai uudempi, kun säännöt muuttuivat sillon. Tosin jos ei kilvanajoa harrasta, niin ei mitään merkitystä.
Ja halpa on näköjään ollut.....
Njoo. Tiedetään.. Sisäkalut vaihtamalla saa FT3:een:kin lisää virtaa.
Sammutusjärkät muutenkin pitää päivittää kahden vuoden välein uusilla AFFF aineilla. Mutta aivan se ja sama ja ihan miten vaan, omaksi turvallisuudeksi ne on aika kurkot olla olemassa, ajaa sitten missä vaan.
kurppa
Viestit: 284
Liittynyt: 09.10.2007 20:36
Paikkakunta: Vahto
Viesti:

TOIMINTAA/TOIMIKAA

Viesti Kirjoittaja kurppa »

Kiitokset Jounille ja Pertille viitsimisestä. Tuleva vuosi 2010 näytää todella mielenkiintoiselta ja tapahtumarikkaalta. Tekniikkaosiot on enemmän kuin
tervetulleita tällaisen taviksen arkeen ja tulevat vierailut nostaa yhteishenkeä/motivaatiota kummasti. Omalle autolle kun on pakko järjestää
aikaa ettei tarvi jäädä rannalle ruikuttaan kesän riennoista.

Tsemppiä kaikille.
Vastaa Viestiin