Tervehdys.
Onko kukaan käynyt paikan päällä katsomassa tätä Kappaa:
http://www.nettiauto.com/1891282
Jos on niin minkälaisessa kunnossa farmi on? Kuvissahan tuo näyttää ihan hyvältä. Tekniikka on ilmeisesti nelisylinterinen turbo?
Tampereella myynissä oleva SW Kappa
juu nelisylinterinen kone, tossahan on se kaikkein harvinaisin imusarja, ihan suorilla putkilla koneeseen.
autohan on varmasti mainio peli, oli yksityisellä myynnissä jokin aika sitten kanssa
nettiautossa, hinta silloin jotain +9000e ( muistaakseni )
eipä taida montaa tollaista olla muutenkaan, ei ainakaan ole vastaan tullu noita 16vt kappa farkkuja.
autohan on varmasti mainio peli, oli yksityisellä myynnissä jokin aika sitten kanssa
nettiautossa, hinta silloin jotain +9000e ( muistaakseni )
eipä taida montaa tollaista olla muutenkaan, ei ainakaan ole vastaan tullu noita 16vt kappa farkkuja.
400nm 3000-6000rpm 16vt
Meikäläisen vanha farkku
2003 vuodelta löysin Foorumilta viestini veroista:
------------------------------------------------------------------
Nyt saa hakea oikeat kilvet farkku Kappaan 2,5 kuukautta meni..
Tuollainen 1996 mallin 80 tkm ajettu Lancia Kappa 2.0 16V turbo kaikilla olennaisilla hilavitkuttimilla oli verottajan mielestä 13400 Euron arvoinen.
Elikkä veroa 4740,92 Euroa.
Ei paha!
--------------------------------------------------------------
Auto maksoi muistaakseni jotain 7 tonnin luokkaa silloin Saksassa!
Kolaripeli se on eli kokonaan uudelleen maalattu, yksi ikkunalista väärän värinen. Muuten ihan ok.
Vähän hankala tuo 16V urpo on isoon koppaan kun ei ole alavääntöä mielestäni tarpeeksi..
------------------------------------------------------------------
Nyt saa hakea oikeat kilvet farkku Kappaan 2,5 kuukautta meni..
Tuollainen 1996 mallin 80 tkm ajettu Lancia Kappa 2.0 16V turbo kaikilla olennaisilla hilavitkuttimilla oli verottajan mielestä 13400 Euron arvoinen.
Elikkä veroa 4740,92 Euroa.
Ei paha!
--------------------------------------------------------------
Auto maksoi muistaakseni jotain 7 tonnin luokkaa silloin Saksassa!
Kolaripeli se on eli kokonaan uudelleen maalattu, yksi ikkunalista väärän värinen. Muuten ihan ok.
Vähän hankala tuo 16V urpo on isoon koppaan kun ei ole alavääntöä mielestäni tarpeeksi..
Fiat 124 AC 2.0 TC 1967
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008
Lancia Kappa V6 SW Softronic 1999
Lancia Thesis V6 Emblema 2002
Lancia Kappa JTD 1999 Berlina
Maserati 222 SE 2.8 Bii-turbo 1990
Alfa-Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic 2008