On alkanut kiinnostaa käyttiksen virkaan etsiä moinen kulkine. Lähinnä on ollut mielessä etsiä viisiovinen 1,8 VVT -versio. Vähän olen etsiskellyt tietoa kyseisestä autosta, muttei ihan mahdottomia ole löytynyt. Jotenkin mulla on sellainen kuva, että tuo perustuisi Marean pohjalevyyn, mutta autowiki tarjoaa pohjaksi Tipoa? Lähinnä kiinnostaisi osien saatavuus kun näitä ei Suomessa juuri taida olla.
Onko kellään tuollaista kapinetta ympärivuotisessa käytössä? Luotettavuus? Mitä moottoriperhettä tuo VVT on ja onko tuossa jotain heikkoa paikkaa? Ilmeisesti sama pata kuin barchettassa. Onkos nämä niitä tavallaan SOCH-johdannaisia? Tietty kulutuskin kiinnostaa hieman.
Delta Nuova (elikkäs mk2) käyttikseksi
Delta Nuova (elikkäs mk2) käyttikseksi
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
-
- Viestit: 1057
- Liittynyt: 19.04.2004 01:15
Re: Delta Nuova (elikkäs mk2) käyttikseksi
Tipon pohjalevylle ne kaikki on tehty, enemmän tai vähemmän muokatulle... Eli ainakin Tipo, Tempra, Brava, Bravo, Marea, Coupe, Alfa 145, 146, 155, GTV, Spider, Lancia Delta, Dedra ovat saman tyyppisiä pohjaltaan, lisäksi vähän enemmän muokattuja, mutta esim runkoaisoiltaan samoja Lancia Lybra, Alfa 147, 156. Ja Multipla on myös jonkin verran sukua, mm. sama etuakseliston palkki kun Coupessa ja samat takatukivarret kun Bravossa ja Mareassa .Stefa kirjoitti: Jotenkin mulla on sellainen kuva, että tuo perustuisi Marean pohjalevyyn, mutta autowiki tarjoaa pohjaksi Tipoa?
Varmaan jäi vielä jotain poiskin.