EVO integralen iskarit
EVO integralen iskarit
minkälaisia iskareita ootte laittanu graleen? mitkä on todettu toimiviksi gralessa?
ittellä edessä keltaset konit mutta taka iskarit vaihto kunnossa. mitä suosittelisitte taakse? koneja ei ainakaa uutena saa enää, mitä kävin kysymässä liikkeissä.
ja jos jollain on tarjota hyviä taka iskareita ni voisin ostaa pois..
edit: Lisätty otsikkoon teksti "EVO" - Meltdown
ittellä edessä keltaset konit mutta taka iskarit vaihto kunnossa. mitä suosittelisitte taakse? koneja ei ainakaa uutena saa enää, mitä kävin kysymässä liikkeissä.
ja jos jollain on tarjota hyviä taka iskareita ni voisin ostaa pois..
edit: Lisätty otsikkoon teksti "EVO" - Meltdown
Lancia Delta hf Integrale Evoluzione -91
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Bilsteinin upside-downit oikein shimmattuna. (näitä tosin on vaikea, ellei jopa lähes mahdotonta löytää evoluzione-sopivina)
Nyttemmin rakenteilla olevaan vehkeeseen tulee aikanaan varmaan KW variante-3 kun niitä tuntuu olevan kätevästi saatavilla Pirkanmaalla... (t. nimimerkki juuri kävin kaverinkaverin firmasta tarjouksen pyytämässä) Ja seuraava vaihtoehto tuohon laitteeseen on aito Abarth Gr.a (4 tolppaa / 5000euroa)...joten.
Onko sulla purettavat Konisportit? Kittelä varmaan huoltaa nämäkin, jos siis ovat purettavaa mallia....
Tötterön setti ei käy evoon, kaikki osat erilaisia.
Nyttemmin rakenteilla olevaan vehkeeseen tulee aikanaan varmaan KW variante-3 kun niitä tuntuu olevan kätevästi saatavilla Pirkanmaalla... (t. nimimerkki juuri kävin kaverinkaverin firmasta tarjouksen pyytämässä) Ja seuraava vaihtoehto tuohon laitteeseen on aito Abarth Gr.a (4 tolppaa / 5000euroa)...joten.
Onko sulla purettavat Konisportit? Kittelä varmaan huoltaa nämäkin, jos siis ovat purettavaa mallia....
Tötterön setti ei käy evoon, kaikki osat erilaisia.
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
mulla on vaan edessä koni sportit. takana ilmeisesti alkuperäset iskarit.
noita kw:n coil overeita oon miettiny jos semmoset laittais jos ei muuta parempaa löydy.
käykö minkä/minkään normi gralen iskarit evoon?
noita kw:n coil overeita oon miettiny jos semmoset laittais jos ei muuta parempaa löydy.
käykö minkä/minkään normi gralen iskarit evoon?
Lancia Delta hf Integrale Evoluzione -91
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
D2:lta saa mun mielestä evoon korkeus/jäykkyyssäädettävän alustan 990€ esim www.pepantuonti.fi
Lancia Delta Integrale
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Mikään tavis-gralen jousituksen osa ei ole evo-yhteensopiva. Orkkis-iskareita evoon näkyy olevan eBayssa sekä Saksassa, että Italiassa viikoittain myynnissä. Taisi olla Briteissäkin... Eli tarkoittanee sitä että myös Heikka voi toimittaa?
Iskarit/tolpat ovat evossa leveämmällä kiinnityksellä olka-akselissa + koko paketti lienee myös pidempi ainakin edessä. (iskaritornit 15mm korkeammat, ellen väärin muista) Lisäksi yläpään kiinnitys tietysti erilainen.
Aivan, D2! täytyypä käydä kyselemässä siitäkin tarjous...... D2-setti näyttäisi olevan samanlainen design kuin Bilsteinin upside-downitkin. Äkkiseltään katsottuna saattaisi olla jopa monipuolisempi kuin KW, tai ainakin saa ilmeisesti asfaltti-/sora-/lumi-henkiseen ajeluun jo valmiiksi sinnepäin säädetyt iskarit + asianmukaiset jouset ko. käyttökohteisiin... Hitto, noitahan täytyy ostaa sit kahdet!
D2:lla on myös 155q4:ään setti...joten Dedraan Pasille siitä? (se on kyllä tarpeeksi nopea jo ilman noitakin kun kädet on kunnossa. )
KW V-3 on huippukamaa kun puhutaan katualustaseteistä. Hardcore-kilpaosat erikseen, joskin KW:lla on myös kilpamallisto tietysti.....
Iskarit/tolpat ovat evossa leveämmällä kiinnityksellä olka-akselissa + koko paketti lienee myös pidempi ainakin edessä. (iskaritornit 15mm korkeammat, ellen väärin muista) Lisäksi yläpään kiinnitys tietysti erilainen.
Aivan, D2! täytyypä käydä kyselemässä siitäkin tarjous...... D2-setti näyttäisi olevan samanlainen design kuin Bilsteinin upside-downitkin. Äkkiseltään katsottuna saattaisi olla jopa monipuolisempi kuin KW, tai ainakin saa ilmeisesti asfaltti-/sora-/lumi-henkiseen ajeluun jo valmiiksi sinnepäin säädetyt iskarit + asianmukaiset jouset ko. käyttökohteisiin... Hitto, noitahan täytyy ostaa sit kahdet!
D2:lla on myös 155q4:ään setti...joten Dedraan Pasille siitä? (se on kyllä tarpeeksi nopea jo ilman noitakin kun kädet on kunnossa. )
KW V-3 on huippukamaa kun puhutaan katualustaseteistä. Hardcore-kilpaosat erikseen, joskin KW:lla on myös kilpamallisto tietysti.....
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
Juu ja valmistettu huippulaadukkaasti pohjolan oloihin sopiviksi taiwanissa...tommi nylund kirjoitti:D2-setti näyttäisi olevan samanlainen design kuin Bilsteinin upside-downitkin.
Osta sinne taakse vaan ne konin sportit. Niitä saa tilaamalla esim. täältä.
No bodykits, no stereos, no bullshit...
1 x 156 V6
6 x Alfa 75
1 x 156 V6
6 x Alfa 75
-
- Viestit: 359
- Liittynyt: 20.08.2005 07:11
Äläs nyt, Deltahan on Saabin kanssa yhteistyönä suunniteltu. Ja olihan vanhassa talvitestissä Cromakin kakkosena baaS 9000:n jälkeen, ja Y10:kin jaetulla 7:llä tilalla Corollan kanssa. Takana liuta euroja ja japseja.Rosso Corsa kirjoitti:kuten myös italialaiset autotjknracing kirjoitti:Juu ja valmistettu huippulaadukkaasti pohjolan oloihin sopiviksi
Tietysti toisenlaisiakin esimerkkejä löytyy, kuten Alfa 33, jonka testissä (ei tainnut olla tuo sama) mukana olleet tehtaan inssit totesivat olevat testin terveellisin auto, koska lämpötilaero sisä- ja ulkopuolella oli kaikkein pienin.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Saattaa hyvin pitää paikkansa, ei niin kovin lämpönen ole. Varsinkaan kun ladasta vaihtoi siihen.luigi kirjoitti: Tietysti toisenlaisiakin esimerkkejä löytyy, kuten Alfa 33, jonka testissä (ei tainnut olla tuo sama) mukana olleet tehtaan inssit totesivat olevat testin terveellisin auto, koska lämpötilaero sisä- ja ulkopuolella oli kaikkein pienin.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
joo ne ostaisin mutta uutena tilaamalla niitä ei saa enää.jknracing kirjoitti:
Osta sinne taakse vaan ne konin sportit. Niitä saa tilaamalla esim. täältä.
laitoin heikalle kyselyä että löytyiskö minkälaisia iskareita.
Lancia Delta hf Integrale Evoluzione -91
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Joltain foorumilta luin ettei D2:set kestäis pakkasta kuin 3-4 astetta,vaikka tehdas lupaa tyyliin -30 astetta.
Jutun kirjoittaja väitti että siltä oli murentunut sisuskalut iskareista jossain -10,ja kun oli takuuseen yrittänyt saada niin oli sanottu ettei ole "talvikäyttöön" soveltuvat vermeet.
Näistä nettijutuista on aina niin paha mennä vetämään mitään hirveitä johtopäätöksiä.
Jutun kirjoittaja väitti että siltä oli murentunut sisuskalut iskareista jossain -10,ja kun oli takuuseen yrittänyt saada niin oli sanottu ettei ole "talvikäyttöön" soveltuvat vermeet.
Näistä nettijutuista on aina niin paha mennä vetämään mitään hirveitä johtopäätöksiä.