EVO integralen iskarit

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
betacoupe
Viestit: 53
Liittynyt: 19.09.2005 20:00
Paikkakunta: ylöjärvi
Viesti:

EVO integralen iskarit

Viesti Kirjoittaja betacoupe »

minkälaisia iskareita ootte laittanu graleen? mitkä on todettu toimiviksi gralessa?

ittellä edessä keltaset konit mutta taka iskarit vaihto kunnossa. mitä suosittelisitte taakse? koneja ei ainakaa uutena saa enää, mitä kävin kysymässä liikkeissä.

ja jos jollain on tarjota hyviä taka iskareita ni voisin ostaa pois..

edit: Lisätty otsikkoon teksti "EVO" - Meltdown
Lancia Delta hf Integrale Evoluzione -91
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
tötterö
Viestit: 529
Liittynyt: 12.12.2006 19:31

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Mulla olis koko Ledan korkaussäädettävä alusta!
Myy sitten Konilot poies
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

Bilsteinin upside-downit oikein shimmattuna. (näitä tosin on vaikea, ellei jopa lähes mahdotonta löytää evoluzione-sopivina)

Nyttemmin rakenteilla olevaan vehkeeseen tulee aikanaan varmaan KW variante-3 kun niitä tuntuu olevan kätevästi saatavilla Pirkanmaalla... :) (t. nimimerkki juuri kävin kaverinkaverin firmasta tarjouksen pyytämässä) Ja seuraava vaihtoehto tuohon laitteeseen on aito Abarth Gr.a (4 tolppaa / 5000euroa)...joten.

Onko sulla purettavat Konisportit? Kittelä varmaan huoltaa nämäkin, jos siis ovat purettavaa mallia....

Tötterön setti ei käy evoon, kaikki osat erilaisia.
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
tötterö
Viestit: 529
Liittynyt: 12.12.2006 19:31

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Kiitti tommi valaistuksestsa :)
Avatar
betacoupe
Viestit: 53
Liittynyt: 19.09.2005 20:00
Paikkakunta: ylöjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja betacoupe »

mulla on vaan edessä koni sportit. takana ilmeisesti alkuperäset iskarit.
noita kw:n coil overeita oon miettiny jos semmoset laittais jos ei muuta parempaa löydy.
käykö minkä/minkään normi gralen iskarit evoon?
Lancia Delta hf Integrale Evoluzione -91
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
pg49
Viestit: 53
Liittynyt: 26.06.2008 14:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pg49 »

Ite hommasin just Kw:n variant kolmoset,ajamaan ei vielä pääse vähään aikaan,joten ei tiedä onko ne mistään kotoisin..
escortmk2
Viestit: 215
Liittynyt: 08.02.2008 07:34
Paikkakunta: Halikko

Viesti Kirjoittaja escortmk2 »

D2:lta saa mun mielestä evoon korkeus/jäykkyyssäädettävän alustan 990€ esim www.pepantuonti.fi
Lancia Delta Integrale
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

Mikään tavis-gralen jousituksen osa ei ole evo-yhteensopiva. Orkkis-iskareita evoon näkyy olevan eBayssa sekä Saksassa, että Italiassa viikoittain myynnissä. Taisi olla Briteissäkin... Eli tarkoittanee sitä että myös Heikka voi toimittaa?

Iskarit/tolpat ovat evossa leveämmällä kiinnityksellä olka-akselissa + koko paketti lienee myös pidempi ainakin edessä. (iskaritornit 15mm korkeammat, ellen väärin muista) Lisäksi yläpään kiinnitys tietysti erilainen.

Aivan, D2! täytyypä käydä kyselemässä siitäkin tarjous...... D2-setti näyttäisi olevan samanlainen design kuin Bilsteinin upside-downitkin. Äkkiseltään katsottuna saattaisi olla jopa monipuolisempi kuin KW, tai ainakin saa ilmeisesti asfaltti-/sora-/lumi-henkiseen ajeluun jo valmiiksi sinnepäin säädetyt iskarit + asianmukaiset jouset ko. käyttökohteisiin... Hitto, noitahan täytyy ostaa sit kahdet! :cool: :lol:

D2:lla on myös 155q4:ään setti...joten Dedraan Pasille siitä? :) (se on kyllä tarpeeksi nopea jo ilman noitakin kun kädet on kunnossa. :cool:)

KW V-3 on huippukamaa kun puhutaan katualustaseteistä. Hardcore-kilpaosat erikseen, joskin KW:lla on myös kilpamallisto tietysti.....
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
Avatar
jknracing
Viestit: 685
Liittynyt: 02.05.2004 22:38
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

tommi nylund kirjoitti:D2-setti näyttäisi olevan samanlainen design kuin Bilsteinin upside-downitkin.
Juu ja valmistettu huippulaadukkaasti pohjolan oloihin sopiviksi taiwanissa...

Osta sinne taakse vaan ne konin sportit. Niitä saa tilaamalla esim. täältä.
No bodykits, no stereos, no bullshit...

1 x 156 V6
6 x Alfa 75
Rosso Corsa
Viestit: 359
Liittynyt: 20.08.2005 07:11

Viesti Kirjoittaja Rosso Corsa »

jknracing kirjoitti:Juu ja valmistettu huippulaadukkaasti pohjolan oloihin sopiviksi
kuten myös italialaiset autot ;)
Avatar
Luigi
Viestit: 9538
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Rosso Corsa kirjoitti:
jknracing kirjoitti:Juu ja valmistettu huippulaadukkaasti pohjolan oloihin sopiviksi
kuten myös italialaiset autot ;)
Äläs nyt, Deltahan on Saabin kanssa yhteistyönä suunniteltu. ;) Ja olihan vanhassa talvitestissä Cromakin kakkosena baaS 9000:n jälkeen, ja Y10:kin jaetulla 7:llä tilalla Corollan kanssa. Takana liuta euroja ja japseja.

Tietysti toisenlaisiakin esimerkkejä löytyy, kuten Alfa 33, jonka testissä (ei tainnut olla tuo sama) mukana olleet tehtaan inssit totesivat olevat testin terveellisin auto, koska lämpötilaero sisä- ja ulkopuolella oli kaikkein pienin.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

luigi kirjoitti: Tietysti toisenlaisiakin esimerkkejä löytyy, kuten Alfa 33, jonka testissä (ei tainnut olla tuo sama) mukana olleet tehtaan inssit totesivat olevat testin terveellisin auto, koska lämpötilaero sisä- ja ulkopuolella oli kaikkein pienin.
Saattaa hyvin pitää paikkansa, ei niin kovin lämpönen ole. Varsinkaan kun ladasta vaihtoi siihen. :lol:
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
betacoupe
Viestit: 53
Liittynyt: 19.09.2005 20:00
Paikkakunta: ylöjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja betacoupe »

jknracing kirjoitti:
Osta sinne taakse vaan ne konin sportit. Niitä saa tilaamalla esim. täältä.
joo ne ostaisin mutta uutena tilaamalla niitä ei saa enää.

laitoin heikalle kyselyä että löytyiskö minkälaisia iskareita.
Lancia Delta hf Integrale Evoluzione -91
Lancia Thema turbo 16v lx -92
Lancia Beta Coupe 2000ie -82
Lancia Beta Coupe 2000 -77
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

-> jknracing: löytyykö käyttökokemuksia kommenttisi tueksi D2:n kamoista sitten?? Bilsteininkin liukuholkeilla ja stefoilla on myös huoltovälit, eli eivät yllättäen nekään ole ikuisia.....
1988 Lancia Delta HF integrale
2004 Subaru Impreza WRX STi PSE
pg49
Viestit: 53
Liittynyt: 26.06.2008 14:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pg49 »

Joltain foorumilta luin ettei D2:set kestäis pakkasta kuin 3-4 astetta,vaikka tehdas lupaa tyyliin -30 astetta.

Jutun kirjoittaja väitti että siltä oli murentunut sisuskalut iskareista jossain -10,ja kun oli takuuseen yrittänyt saada niin oli sanottu ettei ole "talvikäyttöön" soveltuvat vermeet.

Näistä nettijutuista on aina niin paha mennä vetämään mitään hirveitä johtopäätöksiä.
Vastaa Viestiin