Sivu 4/19

Lähetetty: 22.03.2010 18:23
Kirjoittaja A Bart
Kylläpä meitä lancia harrastajia nyt paapotaan.
Tänään jimiltä fifth gear jossa integralea kiustataan, ja top gear (maxilta) jossa lanciaa ylistetään.

Lähetetty: 07.04.2010 15:10
Kirjoittaja deltajengi
Grale sai hyvää ylistystä tuoreessa lehessä.hakekaa omat kaupoista ennenku loppuu. Tosin auto ei ihan ollu 16v mut tavallinen taatelijantallaaja ei tiiä sitä ;)

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/tuulilasi-5-2010

Lähetetty: 07.04.2010 18:42
Kirjoittaja Luigi
deltajengi kirjoitti:Grale sai hyvää ylistystä tuoreessa lehessä.hakekaa omat kaupoista ennenku loppuu. Tosin auto ei ihan ollu 16v mut tavallinen taatelijantallaaja ei tiiä sitä ;)

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/tuulilasi-5-2010
Siitä onkin aikaa, kun on viimeksi huulilasin ostanut. Melkoista suitsutusta oli tuo juttu, tosin sen nyt osasi arvata jo silloin paikan päällä, kun toimittaja oli niin täpinöissä autosta. 8)

Lähetetty: 07.04.2010 19:08
Kirjoittaja Pele
Eipä ole totta tosiaan Tuulilasia tullut ostettua varmaan kymmeneen vuoteen.
Hyvä juttu kaikenkaikkiaan.Käytiin läpi vähän voittoisaa kilpailuhistoriaa.
Hyvä tuo päätoimittajan kirjoitus-Lancian lumoissa-
"Jos Integrale osuu kohdalle,tunge heti rattiin" :D

Lähetetty: 07.04.2010 20:36
Kirjoittaja savijo
Aika pintapuolinen raapaisu.

Palstatilan mukaan olisi mahtunut juttua ja tarinaa enemmänkin. Jopa ilman asiavirheitä. :evil:

Lähetetty: 07.04.2010 20:51
Kirjoittaja Pele
No joo,saisihan tuosta juttua vaikka koko lehdellisen...johonkin on kuitenkin ne rajat vedettävä.
Ne lukijat jotka eivät ehkä kyseisetä autosta tiedä mitään ja nyt kiinnostuivat,ottavat varmasti selvää tarkemmin.
Mitä tulee asiavirheisiin,niin Italialaisten autojen koeajo artikkelit ovat lähes poikkeuksetta olleet täynnä niitä :lol:

Lähetetty: 07.04.2010 20:54
Kirjoittaja Luigi
Tämä italoartikkeli on siitä harvinainen, että asiavirheet ei kaikki ole auton vahingoksi. :lol:

Lähetetty: 08.04.2010 16:35
Kirjoittaja Meltdown
No oli kyllä asiavirheet mennyt positiiviseen päin.. Kylläpä tossa mun 16v gralessa on sisusta valokuvissa asiallisen näköinen, eikä konehuonekaan paljon katseita häpeä 8). Kait Hepe on saanut näytenumeron lehdestä, kun semmoinen taannoin luvattiin?

Lähetetty: 08.04.2010 19:07
Kirjoittaja vvieri
Toimittaja on astunut vanhaan kuoppaan: 2 nokka-akselia -> 16 venttiiliä. 8)

Noh, josko kerrankin ostaisin tosiaan Tuulilasin. 8)

Lähetetty: 08.04.2010 21:36
Kirjoittaja kare
vvieri kirjoitti:Toimittaja on astunut vanhaan kuoppaan: 2 nokka-akselia -> 16 venttiiliä. 8)
Siis täh? Ihan joku autolehden toimittajako?

Eikös se ollut nimenomaan Tuulilasi, jossa joku Fordin Twincam kuitattiin vielä 80-luvulla tarpeettomaksi eksotiikaksi jonka huoltaminen Suomessa tulee varmasti olemaan vaikeaa? Voi tietysti olla jollain Mosse-Anglia -akselilla vaikea ymmärtää, että jossain kaukana Etelä-Euroopassa on maa, jossa tuplanokat on olleet peruskamaa jo 50-luvulta asti.

Lähetetty: 08.04.2010 21:45
Kirjoittaja Pele
Niin,kyllä ne konehuone/sisäkuvat on ihan oikeasta 16V Integralesta.Samoin tekniset tiedot,suoritusarvot ym.
Ajokuvat sensijaan on 8V:stä,mutta tuotahan ei tietämätön erota,sillä kuvan auto on varustettu 16V:n konepellillä.
Eli tuskin tässä mistään tietämättömyydestä on kyse.

Lähetetty: 08.04.2010 23:35
Kirjoittaja jeQQ
Kiva oli artikkeli. :) Samasta lehdestä löytyi myös Miton koeajo..

Lähetetty: 09.04.2010 08:21
Kirjoittaja Luigi
jeQQ kirjoitti:Kiva oli artikkeli. :) Samasta lehdestä löytyi myös Miton koeajo..
En lehdestä ole muuta lukenut, kuin tuon grale-artikkelin, mutta Miton otsikointi ainakin oli jo perinteisempää italolinjaa, jos oikein muistan. :lol:

Lähetetty: 09.04.2010 11:10
Kirjoittaja vvieri
Aijaa. No taidan sitten kostaa asian käymällä vaan kirjastossa kopioimassa itseäni kiinnostavan artikkelin. :mrgreen:

Lähetetty: 17.04.2010 09:29
Kirjoittaja Kake
Tutun oloinen Y-10 uusimman Auto Bildin verhoilunpuhdistusainetestin otsikkokuvassa. Huomaako kukaan mitään erikoista lavastuksessa?