lancia delta integrale et?
lancia delta integrale et?
niin mikä on vakio et luku ja kuinka leveitä vanteita on laitettu ja millä et:llä?
Olisiko kellään myynnissä jotain compomotiveita yms vanteita?
Olisiko kellään myynnissä jotain compomotiveita yms vanteita?
Lancia Delta Integrale
En ole varma, mut jotenkin mulla olis sellainen kuva että vakio et on 16Vssa 28. Ja vakio vanne on 7X15 ja rengas 205/50/15. Mulla on OZin Superturismo WRCt koossa 7x17 et35, mutta takana on 30mm spacerit, jolloin et on 5. Edessä 25mm spacerit jolloin et 10.
Ihan hyvin mahtuu, mutta ehkä 16" olisi kuitenkin ollut järkevämpi hankinta. Halvemmat renkaat ainakin olisi. Kun nyt täytyy käyttää kokoa 205/40/17. Mut radalla on kivaa...
Compomotiven TH2 olisi kyl bueno, mut taitaa valmistus olla lopetettu.
Ihan hyvin mahtuu, mutta ehkä 16" olisi kuitenkin ollut järkevämpi hankinta. Halvemmat renkaat ainakin olisi. Kun nyt täytyy käyttää kokoa 205/40/17. Mut radalla on kivaa...
Compomotiven TH2 olisi kyl bueno, mut taitaa valmistus olla lopetettu.
Abarth 500 esseesse
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Ralli-OZ:t vois olla kaupan kyllä........7x15, et 35(?), 4x100, olleet kilpakäytössä joten priimat jos tahtoo niin ne pitää maalata. 600euroa / sarja.
16" on kapeakylkiseen se oikea pyöräkoko. (tai 15") Tästä on jeesusteltu täällä enemmänkin, mutta mun mielestäni liian suuri ja matala rengas on kauhean näköinen kapeilla pullistuksilla, joskin tämä tietysti on makuasia!! Mulla on kesäpyörät 8x16" ja päällä 225/45-16 rinkulat ja lopputulos on ookoo. (tarttis vain joskus tehdä A-ryhmän Speedlinen keskiöiden kopiot noihin kehiin...)
Elikkästä näin:
Yhtään isompaa halkaisijaa renkaalle EI VOI valita koska se ei mahdu takana enää helman ja takapuskurin väliin -> mulla tuossa on 1.5 sormen mentävä rako helman päädyn ja renkaan välissä!
Offsetti taitaa olla...hmm....no vanteet on 32, navat levittää 15mm, eli 17mm jää ja siihen vielä 10mm spacer, elikkä ET7 joka on takana ehkä 2-3mm liikaa ulkona koska jouduin rullaileen lokasuojien pokkauksia...
Tehdas on käyttänyt 9x16" asfalttivannetta ja 24/61-16 sliksiä joka muotoutuisi noin 245/40-16 rengaskooksi, mutta 245 leveetä ei saa 40-profiililla, en muista saiko edes 35-profiilia.... 9 levee vanne vaatinee jo sitten kynäjousitolpat 2.5" tai 2.25" jousella, ainakin eteen.
16" on kapeakylkiseen se oikea pyöräkoko. (tai 15") Tästä on jeesusteltu täällä enemmänkin, mutta mun mielestäni liian suuri ja matala rengas on kauhean näköinen kapeilla pullistuksilla, joskin tämä tietysti on makuasia!! Mulla on kesäpyörät 8x16" ja päällä 225/45-16 rinkulat ja lopputulos on ookoo. (tarttis vain joskus tehdä A-ryhmän Speedlinen keskiöiden kopiot noihin kehiin...)
Elikkästä näin:
Yhtään isompaa halkaisijaa renkaalle EI VOI valita koska se ei mahdu takana enää helman ja takapuskurin väliin -> mulla tuossa on 1.5 sormen mentävä rako helman päädyn ja renkaan välissä!
Offsetti taitaa olla...hmm....no vanteet on 32, navat levittää 15mm, eli 17mm jää ja siihen vielä 10mm spacer, elikkä ET7 joka on takana ehkä 2-3mm liikaa ulkona koska jouduin rullaileen lokasuojien pokkauksia...
Tehdas on käyttänyt 9x16" asfalttivannetta ja 24/61-16 sliksiä joka muotoutuisi noin 245/40-16 rengaskooksi, mutta 245 leveetä ei saa 40-profiililla, en muista saiko edes 35-profiilia.... 9 levee vanne vaatinee jo sitten kynäjousitolpat 2.5" tai 2.25" jousella, ainakin eteen.
Viimeksi muokannut tommi nylund, 13.03.2008 01:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
onC kyl nätti, joskaa ei ihan "kalsaripyykkinätti":Dtötterö kirjoitti:On se delta vaan niin sexy että joutuu kohta kalsaripyykille
EDIT: joo hyvin on harkot asettunu just kohalle..tötterö kirjoitti:Vain nuo karvanopat heijastelee tuosta tuulilasista
sori OT:n jatko.. 8)
Viimeksi muokannut mamu, 16.02.2008 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kattokaas nyt karvanoppapojat uudelleen sitä kuvaa! Taitaa olla lecasoraharkkoja jotka näkyy tuulilasin läpi kun laseja ei ole teinimäisesti tummennettu...
Mutta kun se OT jatkuu niin musta tuo Tommin Grale näyttää about siltä miltä Gralen pitääkin - ton enempää sitä ei kuulukkaan tuunata, ja tossa alustan korkeus, vanne- ja rengaskoko sekä ennen kaikkea vanteiden tyyli on juuri oikea...
Mutta kun se OT jatkuu niin musta tuo Tommin Grale näyttää about siltä miltä Gralen pitääkin - ton enempää sitä ei kuulukkaan tuunata, ja tossa alustan korkeus, vanne- ja rengaskoko sekä ennen kaikkea vanteiden tyyli on juuri oikea...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
on kyllä hienot karvanopat.. Luulikse HH tosiaan että noi on jotain lekaharkkoja? eihän se deltan peili lekaharkkoja kestä!
ja IMHO noi on ihan kauheet vanteet. Muuten kyllä kannatan Tommyn mielipidettä ettei yli 16" vanteita graleen voi laittaa.. ja valkoset compomotivet sopii kyllä kuin nyrkki silmään... yms.. mutta kukin taaplaa tyylillään...
ja mamulle tiedoksi että täällä ruvetaan kirjoittamaan vasta kuuden jälkeen.....
ja IMHO noi on ihan kauheet vanteet. Muuten kyllä kannatan Tommyn mielipidettä ettei yli 16" vanteita graleen voi laittaa.. ja valkoset compomotivet sopii kyllä kuin nyrkki silmään... yms.. mutta kukin taaplaa tyylillään...
ja mamulle tiedoksi että täällä ruvetaan kirjoittamaan vasta kuuden jälkeen.....
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Ei tuohon graleen sitten mahtuisi sitten 245/45-16 kumit? Taitavat kuitenkin olla edes vähän 245/40-17 piirakoita matalammat.tommi nylund kirjoitti: Tehdas on käyttänyt 9x16" asfalttivannetta ja 24/61-16 sliksiä joka muotoutuisi noin 245/40-16 rengaskooksi, mutta 245 leveetä ei saa 40-profiililla
No bodykits, no stereos, no bullshit...
1 x 156 V6
6 x Alfa 75
1 x 156 V6
6 x Alfa 75
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
Kyllä mä tuotakin vaihtoehtoa mietin, mutta profiilikorkeus menee vääräksi, samoin halkaisija kasvaa mielestäni liikaa.
225/45-16 vs 245/45-16 = 608mm -> 627mm
245/45 olisi varmasti halvempi vaihtoehto kuin 225 koska se on esim. Porschen ensiasennuskoko 80-luvun monissa autoissa.
Ongelmakohdat jo tuolla 608mm halkaisijan pyörällä on takana helmamuovin pääty ja puskurin pyöränkaari. Samoin edessä tietyissä tilanteissa puskurin pääty. Tuosta kun kasvattaa kokoa niin se ottaa herkästi kiinni etujousilautaseen....
225/45-16 vs 245/45-16 = 608mm -> 627mm
245/45 olisi varmasti halvempi vaihtoehto kuin 225 koska se on esim. Porschen ensiasennuskoko 80-luvun monissa autoissa.
Ongelmakohdat jo tuolla 608mm halkaisijan pyörällä on takana helmamuovin pääty ja puskurin pyöränkaari. Samoin edessä tietyissä tilanteissa puskurin pääty. Tuosta kun kasvattaa kokoa niin se ottaa herkästi kiinni etujousilautaseen....