Kappa käyntiin
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: 11.11.2004 15:46
Kappa käyntiin
Tiedustelun tynkää tietäville:
millähän tavalla saisi ajoneston 2,4 k:sta pois päältä.
Kävi nimittäin niin, että oli akku riittävästi tyhjentynyt ja tuli annettua toisella
Lankisella virtaa kaapeleilla. No, piuhojen irrottamisen jälkeen pyöritti
mukavasti, paitsi, että kojetaulun vihreä ledi jäi palamaan eli eipä
käynnistynyt. Tuli vielä varmuudeksi ostettua upouusi akku, mutta
sama meininki jatkuu, pyörittää pirusti mutta ledi palaa. (muuten siis
virran pois ollessa vilkkuu)
Ei auta vaikka irrottaa akun kaapelit vaikka kuinka pitkäksi aikaa, ei myöskään eri avaimilla kokeilu (ei myöskään punaisella).
Koodit kyllä löytyy, mutta mitä niillä voi tehdä, tuntuu, että
ajonesto on pannut avaimien kanssa välit poikki jostain käsittämättömästä syystä...
millähän tavalla saisi ajoneston 2,4 k:sta pois päältä.
Kävi nimittäin niin, että oli akku riittävästi tyhjentynyt ja tuli annettua toisella
Lankisella virtaa kaapeleilla. No, piuhojen irrottamisen jälkeen pyöritti
mukavasti, paitsi, että kojetaulun vihreä ledi jäi palamaan eli eipä
käynnistynyt. Tuli vielä varmuudeksi ostettua upouusi akku, mutta
sama meininki jatkuu, pyörittää pirusti mutta ledi palaa. (muuten siis
virran pois ollessa vilkkuu)
Ei auta vaikka irrottaa akun kaapelit vaikka kuinka pitkäksi aikaa, ei myöskään eri avaimilla kokeilu (ei myöskään punaisella).
Koodit kyllä löytyy, mutta mitä niillä voi tehdä, tuntuu, että
ajonesto on pannut avaimien kanssa välit poikki jostain käsittämättömästä syystä...
Menikös tämä jotenkin samalla lailla kuin stilossa?
Eli, virta päälle, kaasu pohjaan, odotetaan ensimmäisen numeron määrä vilkkuvaloja, virta ja kaasu pois, virta päälle kaasu pohjaan ja toisen numeron määrä vilkkuvaloja ....
väliä noilla ei saanut olla yli 5 sekuntia, ja viimeisen numeron syötön jälkeen väännetään heti käymään.
Eikös tuo käyttöohjekirja kerro mitään?
Josko vain opettaa punaisella avaimella nuo muut uudelleen?
Tuo ulkomaankielinen ohjekirja olikin sisällä, ja kertoo näin tapahtuessa:
Jos valo jää palamaan(kun on ensin kännetty MAR asentoon) jätä avain stop asentoon yli 30 sekunniksi ja käännä se sitten MAR asentoon, jolloin vian pitäisi poistua???
väliä noilla ei saanut olla yli 5 sekuntia, ja viimeisen numeron syötön jälkeen väännetään heti käymään.
Eikös tuo käyttöohjekirja kerro mitään?
Josko vain opettaa punaisella avaimella nuo muut uudelleen?
Tuo ulkomaankielinen ohjekirja olikin sisällä, ja kertoo näin tapahtuessa:
Jos valo jää palamaan(kun on ensin kännetty MAR asentoon) jätä avain stop asentoon yli 30 sekunniksi ja käännä se sitten MAR asentoon, jolloin vian pitäisi poistua???
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: 11.11.2004 15:46
Kävin
kokeilemassa viimeksi mainitulla ohjeella, mutta eipä tuottanut
tulosta. Aina vaan ledi palaa kun virta on päällä.
Tämä vilkkusysteemi jäi meikäläiselle vähän hämäräksi, nimittäin
ainakin tämän ledin vilkkuminen muuttuu jatkuvaksi palamiseksi
heti kun virta on päällä (MAR).
Kiitos kuitenkin yrityksestä.
tulosta. Aina vaan ledi palaa kun virta on päällä.
Tämä vilkkusysteemi jäi meikäläiselle vähän hämäräksi, nimittäin
ainakin tämän ledin vilkkuminen muuttuu jatkuvaksi palamiseksi
heti kun virta on päällä (MAR).
Kiitos kuitenkin yrityksestä.
Uusi yritys!
Eli uusi versio.
Huoono Suomi johtuu paraikaa tulevasta Uuno elokuvasta.
,hik,
Asenna master avain (punainen) virtalukkoon.
Käännä virta pällensä.
Odotppa että led sammuu.
-Käännä virta pois.
-10 sekuntin sisällä koodaamaton avain virtalukkoon, ja virta päälle,
(odtota että ledi sammuu).'
Avain pois, ja uusi tilalle..... sama prosedyyri.
Huomaa 10 sekuntia...
- Koodauksen jälkeen (kaikkien avaimien opetuksen jälkeen) , asenna uudelleen masteravain (punainen) virtalukkoon (ja käännä virta pälle), odota että led sammuu
- Virta pois.
-Virta päälle, odota noin 3 sekuntia.
- odota, että ledi välkyttääpi noin 0,7 sekuntia, ja sitten sammuu, varmistaen oikean ohjelmoinnin.
Huoono Suomi johtuu paraikaa tulevasta Uuno elokuvasta.
,hik,
Asenna master avain (punainen) virtalukkoon.
Käännä virta pällensä.
Odotppa että led sammuu.
-Käännä virta pois.
-10 sekuntin sisällä koodaamaton avain virtalukkoon, ja virta päälle,
(odtota että ledi sammuu).'
Avain pois, ja uusi tilalle..... sama prosedyyri.
Huomaa 10 sekuntia...
- Koodauksen jälkeen (kaikkien avaimien opetuksen jälkeen) , asenna uudelleen masteravain (punainen) virtalukkoon (ja käännä virta pälle), odota että led sammuu
- Virta pois.
-Virta päälle, odota noin 3 sekuntia.
- odota, että ledi välkyttääpi noin 0,7 sekuntia, ja sitten sammuu, varmistaen oikean ohjelmoinnin.
Viimeksi muokannut A Bart, 13.01.2008 08:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: 11.11.2004 15:46
Ei auta Uunokaan
nimittäin ei sammu ledi punaisellakaan avaimella. Taitaa tulla telttakeikka.
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: 11.11.2004 15:46
Taas käy
eli telttaretken seurauksena piti vaihtaa käynnistyksenestoboxi ja koodattiin
avaimet. Syy moiseen ei selvinnyt. Pälkähästä päästiin vain vajaalla
tuhannella eurolla. Eli pitäkää ajonestot kunnossa.... :mrgreen:
avaimet. Syy moiseen ei selvinnyt. Pälkähästä päästiin vain vajaalla
tuhannella eurolla. Eli pitäkää ajonestot kunnossa.... :mrgreen:
Mietiskelinkin jo
Että miten tämän kanssa kävi.
Tuo hintahan on kohdallaan, eli normaalia taattua delta tasoa
Pitäisköhän ostaa varmuudeksi uusi akku
Tuo hintahan on kohdallaan, eli normaalia taattua delta tasoa
Pitäisköhän ostaa varmuudeksi uusi akku