Lancia Club Finland

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
McJAS
Viestit: 236
Liittynyt: 09.10.2006 13:20
Paikkakunta: Hollola

Lancia Club Finland

Viesti Kirjoittaja McJAS »

Lienee klupi täynnä, kun ei tule vastausta klubin liittymisilmoitukseen?
Jari
Lancia Beta Montecarlo r.4 Historic I -76 (kesk.)
Lancia Delta HF Integrale 16V -90
Fiat Ducato eiku Peugeot Boxer II 2,8 -02
Ford F150 4x4 -91, hah ei enää
Avatar
Pele
GFF
Viestit: 1360
Liittynyt: 07.03.2007 21:00
Paikkakunta: Mellilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pele »

Tästä on ollut juttua ennenkin,ja silloinkin joku tuskaili kun ei ollut saanut vastausta,tai jäseneksi ilmoittautuminen ei muuten vain toiminut.Ei noita nyt pitäisi niin tungokseksi saakka olla,etteikö ehtisi vastata..
Mikään siis ei ole muuttunut?
Kerhon "päättäjät" kyllä lueskelee näitä,se tiedetään..mutta harva ottaa kantaa...kun tämä ei ole Lancia Clubin virallinen sivusto..No eipä oikein muutakaan vaihtoehto löydy Suomenmaasta jossa merkin harrastajat voisivat pitää yhteyttä :?
Täällä aikaisempaa keskuselua aiheesta: http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t=15952
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)

http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Tästä löytyy hallituksen jäsenten, mm. puheenjohtajan ja jäsenrekisterin ylläpitäjän yhteystiedot puhelinnumeroineen:
http://www.lanciaclubfinland.fi/hallitus.html
Koskapa homma pyörii palkatta vapaaehtoisvoimin, saattaa asiat joskus kestää (=opiskelut sun muut projektit voi mennä ajankäytössä edelle.) Sivut näkyvät olevan päivitetyt eilen, joten eiköhän liittymislomakkeitakin ole käyty katsomassa. Jos arvelee itse pystyvänsä kehittämään kerhon toimintaa jotenkin, ja siihen on myös halua em. työsuhde-eduilla, ollaan kerhon parissa varmasti kiinnostuneita uusista tekijöistä.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Flex
GFF
Viestit: 512
Liittynyt: 08.10.2003 22:20
Paikkakunta: Lappi / Rauma

Viesti Kirjoittaja Flex »

Tuo ilmoituskaavake sijaitsee jossain xxx palvelimella ja viestit menevät tai siis pitäisi mennä suoraan liittymisiä hoitavalle henkilölle. Kaavaketta ei pääse muokkaamaan lanciaclubin palvelimen kautta tällä hetkellä. Mutta jos homma ei toimi pitää kaavake tehdä uusiksi. Kaavaketta ei ole sen kummemmin tutkailtu koska on luultu homman olevan ok. Näyttäähän se linkkaavan kivirannalle s-postin jospa sen muuttamalla tulisi asia kuntoon...

Olen koittanut noita ilmoituksia päivitellä, mutta homman tekee vaikeaksi sadat ja tuhannet :!: roskapostit. Eli moni ilmoitus saattaa hukkua ellei siinä ole selvä otsikko. Asia on nyt korjauksen alla edelleen. mm. kauppapaikan sähköpostiosoitetta on muutettu. Viimeksi roskapostia oli melkein 2000kpl siivottavana... ja yleensä pelkän siivouksen aikana postiluukkuun tipahtaa muutama roskaposti :twisted:

Uusia sivuja myös ollaan odoteltu ja niitä on hieman lupailtukin 3. osapuolelta mutta asia on jäänyt roikkumaan... seuraavaksi kun paha flunssa iskee tai järjestyy aikaa niin koitan uudistaa ulkoasua.
Lancia Thema 2.0 16v T LX -92
Lancia Thema 2.0 8v Turbo -88
Fiat Multipla 1.6 elx -99
Fiat Multipla 1.6 kaasu/bensa -05
Citroen Jumper 2.8 -06
Fiat Linea 1.3 mjet -08
Avatar
lanciay10
GFF
Viestit: 989
Liittynyt: 17.07.2003 09:07
Paikkakunta: Laihia, pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja lanciay10 »

Jepulis, kyllä Lancia Clubiin mahtuu vielä uusiakin jäseniä. Normaaliolosuhteissakin "liittymisprosessi" on melko aikaavievä, sillä ensimmäinen viite jäsenyydestä lienee italokerhojen yhteisen jäsenlehden, eli Bellissiman kolahtaminen postiluukuun, ja lehti ilmestyy vain neljä kertaa vuodessa. Mutta jos asian perillemenosta haluaa varmuuden, niin kannattaa laittaa Pietilä Karelle mailia, yhteystiedot tosiaan tuolla LCF:n kotisivuilla.

Tervetuloa vaan jäseneksi!

T: Antti Sorri, pj
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Kake
GFF
Viestit: 446
Liittynyt: 20.12.2002 19:54
Paikkakunta: Köyliö

Historian havinaa

Viesti Kirjoittaja Kake »

Joskus kivikaudella homma hoidettiin etanapostin välityksellä jotenkin näin: Kiinnostunut jäsenkandidaatti soitti yleensä puhikselle, kyseli kerhon toiminnasta ja sai halutessaan postitse liittymislomakkeen ja jäsenmaksulapun.
Kun maksu näkyi kerhon tilillä, lähti uudelle jäsenelle aloituspaketti, jossa viimeksi ilmestynyt lehti, kerhotarra ja taisipa olla jokin pieni tervetulotoivotuskin. Usein taisi aloituspaketti lähteä jo ekassa postituksessa, jos kyseinen henkilö vaikutti oikeasti kiinnostuneelta liittymään kerhoon.
Tiedä sitten miten noinkin monimutkaisen homman pystyisi hoitamaan näin sähköiseen aikaan?
Avatar
kare
Viestit: 170
Liittynyt: 24.09.2004 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Kerhoon liittyminen.

Viesti Kirjoittaja kare »

Kommentoinpa minäkin osaltani - ja monelta kantilta:

Olisi tietysti hienoa, jos kaikki toimisi salamannopeasti ja menisi vielä muutenkin nappiin. Lienee kuitenkin todettava, että jos lähettää jäsenlomakkeen 20.12 ja toivoo postin kiikuttavan vastauksen heti vuoden vaihteella niin se on aika paljon toivottu. Varamiehettömässä vapaaehtoisorganisaatiossa pitkien pyhien aikaan ehkä sitten kuitenkin vähän liian paljon.

Omasta puolestani voin sanoa, että pyrin toki hoitamaan kerhoasioita parhaani mukaan - ja teen sen vieläpä mielelläni. Yleensä olen lisännyt jäsenyydestä kiinnostuneet postituslistalle, jolloin seuraava lehti on sitten lähtenyt normaalipostituksen mukana. Joissakin tapauksissa, kuten nyt juuri tässä kyseisessä (kun sattumalta onnistuit myöhästymään kerholehden postituspäivästä päivällä tai kahdella!) olen ajatellut odotusajan muodostuvan niin pitkäksi, että tuorein lehti on lähdössä postiin erillisenä kirjeenä.

Joskus toki sössin jäsenasioiden kanssa, mutta näissä tapauksissa olen aina pyrkinyt hoitamaan asian viimeisen päälle kuntoon - tavoitteena on 100%:n asiakastyytyväisyys; reilun sadan jäsenen kerholla ei ole varaa pettyneisiin jäseniin! Jokaiseen perillesaapuneeseen liittymislomakkesseen on reagoitu aivan varmasti. Täällä esiintyvää vinkumista en todennäköisesti havaitse, sillä harrastukseni pääpaino on muualla (rakastan silti Betaani suunnattomasti!). Olen ajatellut, että yhteystietojeni esilläolo riittää ja tulkinnut asioiden olevan suhteellisen hyvin kun käytännöllisesti katsoen kaikki minulle tulevat yhteydenotot ovat osoitteenmuutoksia.

Ajoittain (poikkeuksetta nimettömänä jonkun välikäsien kautta) kuulemaani näkemystä, jonka mukaan Lancia-kerhon hallitus olisi jonkinlainen norsunluutorniinsa piiloutunut sisäpiiri tai että ei se hallitus viitsi tiedottaa jäsenille kerhon asioita, pidän vähän raukkamaisena. Ihan yhtä rakentavaa olisi sanoa, että jäsenet on tyhmiä kun ne ei osallistu kerhon toimintaan. En usko, että edellä esitetyt kannat edustavat kovinkaan kattavasti jäsenistön tai varsinkaan hallituksen todellisia näkemyksiä.

Mitä kerhon toimintaan tulee, niin on tosi vaikea keksiä sellaisia tapahtumia, joista jäsenet pitäisivät eikä vuosikokouksessakaan ole juuri näkynyt innokkaita ehdottelijoita - toivottu on. Yritetty on silti kovasti ja esim. Lumpparirallin kohdalla sitten saatiin kasaan toimiva paketti vaikka ensialkuun siihen lähdettiin kai vähän tyyllin "talvikokoontuminen on kyllä niin älytön idea, että se kannattaa heti toteuttaa vaikkei sinnekään varmaan ketään tule". Kiitos vaan Marteliuksen Ekille älyttömästä ideasta; siinä syntyi koko kerhon suosituin tapahtuma joka järjestetään nyt jo ties monennenko kerran!

Tosiasia on sekin, että hallituksen jäsenet harrastavat kukin tahoillaan ihan samalla tavalla kuin jäsenetkin - yhdessä ja erikseen. Omaa harrastetoimintaani haittaa tietysti sekin, että tallissani on kaksi hiljaista autoa. Lupaan jo nyt aktivoitua ideoimaan tapahtumapuolta heti kun mun yksikin auto liikuu kadulla laillisesti (toistaiseksi Beta liikkuu lähikortteleissa ilman ovia aina kun tulee sellainen olo, että pitäs varmaan ajaa se lämpimäksi jo ihan muuten vaan. Siinä toisessa ei ole edes rattia tai polkimia.)

Itse olen sitä mieltä, että kerhon tärkein palvelu on tuottaa jäsenistölle laadukasta kerholehteä. Tämä jo siksi, että kerholehti on etu, joka kohdistuu tasapuolisesti jäseniimme kairassa ja kaupungeissa. Ei taitaisi Kaivopuiston ympäriajo paljon Kittilän miestä lämmittää... Koska olen vieläpä sitä mieltä, että kerholehden pitäisi olla niin hyvä, että se jo yksin tarjoaa vastinetta jäsenmaksulle, olenkin voimakkaasti lisäämässä omaa panostani laadukkaan lehden tuottamiseksi. Uskoni siihen, että kerholaiset lukevat lehtensä huolella, on vahva.

Tässä kohdassa onkin oiva tilaisuus patistella jäsenistöä: kerholehdessä on muuten just niin paljon Lancia-juttuja kun meidän jäsenet niitä sinne kirjoittaa - ja aika vähissä on olleet Lancia-jutut viimeaikoina. Miettikääpä kukin tahoillanne, että olisiko omassa tallissa jutun autoinen auto (yksilönä tai mallina) tai olisiko juuri sinulla kerrottavanasi semmoisia juttuja, joita itse haluaisit lehdestä lukea tai tehdä muille jäsenille tunnetummaksi. Ei tarvitse olla mitään ihmejuttuja tai ihan älyttömän viimeisen päälle hierottuja. Kyllä mä sitten viimeistään autan hieromaan ne siihen kuntoon, että kehtaa mennä näyttämään kenelle tahansa (ne jutut, en sitä autoa - ainakaan yksin).

Hyvää alkanutta vuotta vaan jäsenille ja kaikille muillekin, mut saa jäsenasioissa - ja muissakin - tosiaan suoraan kiinni joko säkäristä <kare.pietila(at)welho.com> tai luurista 040-501 2468. Kerho- ja autoasioille löytyy aina aikaa.

Terv, Kare
Vastaa Viestiin