Lancia = tuntematon automerkki?

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
Karpo
Viestit: 344
Liittynyt: 30.11.2006 14:49
Paikkakunta: Parainen

Lancia = tuntematon automerkki?

Viesti Kirjoittaja Karpo »

Dedraani luullaan koko ajan joksikin aivan muuksi autoksi. Viime viikonloppuna tuli uusin tulokas listaan, eli Seat. Tähänastinen lista on seuraavanlainen (ne jotka muistan):

-BMW
-Audi (parikin kertaa)
-Fiat
-Opel Omega :?: :shock:
-Skoda (varmaan yleisin, ilmeisesti keula näyttää Octavialta?)
-Seat :?:
-Nissan (varmaankin luultu takaapäin katsottaessa Primeraksi, takavalot hämää)

Sitten kun sanoo että kyseessä on Lancia, niin kaikki "autotietäjät" luulee heti että kyseessä on joku 300-heppainen nelivetoturbohirmu. :) Onkohan kaikki vanhat Pösötkin näiden asiantuntioiden mielissä keskimoottorisia ja 600-heppaisia? :lol:

Onko muilla vastaavia kokemuksia?
TrooPerkele
GFF
Viestit: 1245
Liittynyt: 09.08.2005 10:27
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja TrooPerkele »

Heh, tuota mun y10 on luultu aika usein uunos.. ja vaikka miksi muuksi.

Ehkä hieman sotkee kun on keulassa, ratissa ja laseissa Autobianchi merkit,
sitten takaluukussa lukee että Lancia (merkissä ja se tarra lasissa).

No ei nuo lanciat ole niitä joita on joka kylällä kymmeniä :wink:
GFF 1738
Avatar
Karpo
Viestit: 344
Liittynyt: 30.11.2006 14:49
Paikkakunta: Parainen

Viesti Kirjoittaja Karpo »

TrooPerkele kirjoitti: No ei nuo lanciat ole niitä joita on joka kylällä kymmeniä :wink:
No osittain sen takia mul ei mitään "suosittua" autoa olekaan. Esim. E36 BMW 325 olisi ihan mukava auto ajella, näyttää ihan kivalta ja liikkuukin ihan hyvin, mutta ärsyttäisi omistaa auto, jota ei tunnista kaupan pihasta, vaikka siihen olisi lykännyt 3000 euroa ulkokuoreen... :roll:
Jopa Paraisten kokoisessa paikassa on noita 17"-18" vanteilla, M-korisarjalla jne. perushilppeillä varustettuja E36:sia varmaan yli 20 kpl. :shock:
Osku54
Viestit: 307
Liittynyt: 13.07.2005 14:00
Paikkakunta: Härmlandia

Viesti Kirjoittaja Osku54 »

Ei kokemuksia Lanciasta, mutta eräs, ilmeisesti nyttemmin ex-kaveri, kysäisi - vast´ikään kiroamansa Volvo 740:n Saksantuonti käytettyyn Audiin vaihdettuaan - siirrätkö tota sun Ritmoos vai mikä se on... osoittaen meikän Bravoa! (ei tämä uusi Bravo sentään)

Ite oon aina ollut suhteellisen kiinnostunut muistakin automerkeistä ja niiden mallit tunnen tyydyttävästi olipa sitten kyse Nissanista tai Bemarista ja kaikesta siltä väliltä. "Automiehiä" (ja heidän statuspuolisoitaan, joille tuntuu riittävän merkki keulalla) ei ole koskaan kiinnostanut mikään Fiat-malli!
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Nämä minun kohdalle osuneet "autotietäjät" on kyllä arvelleet kyseessä olevan ongelmajäte, loputon suo sähkövikoja, kaikenlaisia muitakin vikoja, ja kalliita osia, joita ei saa yhtään mistään, "sama kuin Fiat, mutta paskempi." No, enpä noita ole munanjatkeeksi hankkinutkaan... :wink:
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
Karpo
Viestit: 344
Liittynyt: 30.11.2006 14:49
Paikkakunta: Parainen

Viesti Kirjoittaja Karpo »

luigi kirjoitti:Nämä minun kohdalle osuneet "autotietäjät" on kyllä arvelleet kyseessä olevan ongelmajäte, loputon suo sähkövikoja, kaikenlaisia muitakin vikoja, ja kalliita osia, joita ei saa yhtään mistään, "sama kuin Fiat, mutta paskempi." No, enpä noita ole munanjatkeeksi hankkinutkaan... :wink:
Noista loppumattomista sähkövioista olen saanut kuulla minäkin. Yleensä "tietäjät" muuttuu punaisiksi siinä vaiheessa kun sanon, että ainoa murheita aiheuttanut sähkölaite on Boschin valmistama ruisku. :lol:
Avatar
hepe75
Viestit: 1722
Liittynyt: 15.05.2003 18:04
Paikkakunta: Kuikka

Viesti Kirjoittaja hepe75 »

eihän ne tunne merkkiä edes varaosa puljuissa, alkavat kyselee että minkä ikänen lanceri on... :evil:
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Avatar
Pele
GFF
Viestit: 1360
Liittynyt: 07.03.2007 21:00
Paikkakunta: Mellilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pele »

Nöyryyttämisen huippu oli,kun kerran yks tyyppi luuli että olen autooni laittanut jonkin korisarjan :evil: (lokasuojapullistukset ja helmat)..kyseessä siis Delta Integrale...totesin vaan että tässä on ne vakiona..ei tarvi jälkeenpäin sikakitillä liimailla..ja lokasuojat on ihan peltiä..
Lancia Delta Integrale -88
Lancia Delta Integrale-89 r.SS
Lancia Delta Hf 4Wd -87 (tulevaisuuden projekti)

http://www.lanciadeltateam.fi
http://deltateam.kuvat.fi/
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

lancia, tämä väärin ymmärretty ja tuntematon auto.. itse kun näytin kaverille grale deltan kuvaa, ni sanoo, että ruma on! ja lancia dedra integrale on vaikea lausua.. :shock:

siinähän on kolme nättiä, suussa sointuvaa sanaa^^ :wink:
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

kyllä mun 3v tyttö osaa sanoa lancia prisma integrale, vaikka ärrän kanssa onkin vähän ongelmia :)
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
Arzi
Viestit: 207
Liittynyt: 25.10.2007 16:02
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Arzi »

Niin ja Delta integrale näyttää kuvissa paljon rumemmalta :lol:
Avatar
UnoProjekti
Viestit: 3691
Liittynyt: 17.03.2004 19:56
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja UnoProjekti »

mamu kirjoitti:itse kun näytin kaverille grale deltan kuvaa, ni sanoo, että ruma on!
Tätä oon myös ihmetelly kun jotkut haukkunu autoa rumaksi. Mun mielestä grale oli se sitten evo tai tavallinen, on ehkä 80-90-lukulaisista autoista katu-uskottavimman ja röyhkeimmän näkönen ilmestys :) Muotoilu on kohdallaan :twisted: Jotenkin ainakin erottuu muiden wannabe sporttien joukosta oleellisesti 8)
Fiat Uno Turbo i.e -88
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

Grale ei todellakaan ole kaunis, se on enempi radikaali ja rivo. Kuten myös Delta S4 on tällä tavoin todella kaunis.

Mutta kaunis-kaunis on vaikkapa Miura tai Pantera, tai 80-luvulta BB (vaikka onkin 70-luvulla muotoiltu :) ). F40 (ja varsinkin 288GTO) ovat taas kauniita Gralen tavalla.
Avatar
Karpo
Viestit: 344
Liittynyt: 30.11.2006 14:49
Paikkakunta: Parainen

Viesti Kirjoittaja Karpo »

tommi nylund kirjoitti:Grale ei todellakaan ole kaunis, se on enempi radikaali ja rivo. Kuten myös Delta S4 on tällä tavoin todella kaunis.

Mutta kaunis-kaunis on vaikkapa Miura tai Pantera, tai 80-luvulta BB (vaikka onkin 70-luvulla muotoiltu :) ). F40 (ja varsinkin 288GTO) ovat taas kauniita Gralen tavalla.
Taitaa meikäläisellä olla päässä vikaa. Mun mielestä tuo on kyllä kaunis auto. :)
Avatar
pastakone
Viestit: 551
Liittynyt: 19.03.2006 17:32
Paikkakunta: imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pastakone »

Taitaa meikäläisellä olla päässä vikaa. Mun mielestä tuo on kyllä kaunis auto. :)[/quote]

Samaa mieltä :lol: , jos tänään lotossaa voitan niin Gralen ostan niin ja myös 1,4 T-Jet Bravon mielelään essesse varuste paketilla eli (ABARTH-versio) , mutt seiskosta en luovu :shock: :lol:
- EI TAIDOLLA VAAN TUUURILLA !!! -

- Fiat 128 3P Berlinetta vm.-76
- Fiat 127 1050 Strada voisi vaik hukata
- Fiat Marea Weekend cool -00 1,6L kahdella nenällä :-)
Vastaa Viestiin