Lancian CD-vaihtajan valmistaja?

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
cromahdus
Viestit: 120
Liittynyt: 16.11.2005 15:19
Paikkakunta: Savonlinna

Lancian CD-vaihtajan valmistaja?

Viesti Kirjoittaja cromahdus »

Tietäisköhän joku mikä firma on tehnyt Kappoissa käytettävän Cd-vaihtajan? Oma autoni onpi maalarilla ja manuaalit jäivät tieteskin hansikaslokeroon. Mikään näistä: Kenwood, Sony, Pioneer... ?
Huutonetissä saattaisi olla sopiva maksiini tarjolla.
cromahdus
Viestit: 120
Liittynyt: 16.11.2005 15:19
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja cromahdus »

Sain eilen autoni takaisin maalarilta ja pääsin vilkaisemaan radion papereita. Sieltäpä bongasin valmistajaksi Clarionin, CD-vaihtajan tyyppi on PU-2097A( 82487130). Että jos jollain olisi nurkissa ylimääräinen Clarionin CD-vaihtajan kasetti niin olisin kiinnostunut moisen ostamaan.
hetepi
Viestit: 28
Liittynyt: 27.09.2006 18:20
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja hetepi »

Moro,
Mulla olisi sellainen mutta siitä on kadonnu se sisuksiin sujautettava cd teline....eli kun tuossa kuukauden sisään puran muutenkin takakontin verhoilua niin sopuhintaa saat mun laitteen...

-Esa-
cromahdus
Viestit: 120
Liittynyt: 16.11.2005 15:19
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja cromahdus »

Kiitos tarjouksesta.
Mulla on takakontissa alkuperäinen vaihtaja, mutta kun se sisälle sujautettava CD-makasiini puuttuu minultakin.
Kirpputoreilla olen vanhoja cd-vaihtajia ja makasiinejä nähnyt, mutta oikeaa makasiiniä ei ole kohdalle sattunut. Etsintää auttaisi, jos joku viitsisi mitata tuon vaihtajaan sujautettavan makasiinin fyysiset mitat.
hetepi
Viestit: 28
Liittynyt: 27.09.2006 18:20
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja hetepi »

Moro,
Yritän muistaa maanantaina mitata...eikös ne olekkaan jonkun standardin mittaisia?....vois huvikseen kysyä delta autosta että kuinkas monta sataatuhatta sellainen levyvyteline maksais...mulla on vahva tunne että paljon :lol:
cromahdus
Viestit: 120
Liittynyt: 16.11.2005 15:19
Paikkakunta: Savonlinna

Kappan CD-vaihtajan makasiinin tyyppi

Viesti Kirjoittaja cromahdus »

No on tullu tuossa pähkäiltyä ja Googletettua tuota Kappan CD-vaihtajan makasiinin tyyppiä. Eikä varmuutta ole tullut. No otinpa sitten taas kerran audiolaitteiston ohjekirjan ja silmäilin ohjeita läpi. Ihmettelin että ompa omituinen opus kun ei kerrota missään makasiinin tyyppiä, jos vaikka sattuisi katoamaan tai rikkoutumaan. No katsottuani ongelmia-osastoa, niin siellähän olikin kohta jossa neuvotaan vaihtamaan viallinen makasiini uuteen. Malli on Clarion CAA-122. Ja noita näytti olevan netissä tarjolla hintaan 30- 40 €.
Vastaa Viestiin