Delta hf turbo -94
-
- Viestit: 177
- Liittynyt: 04.02.2005 20:17
- Paikkakunta: Lahti
Delta hf turbo -94
Netist ei ihan helppoo löydy luotettavaa tietoo, onkos millanen peli tuolla 185 pollen tehollaan?
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
- tommi nylund
- Viestit: 1307
- Liittynyt: 11.08.2004 22:31
- Paikkakunta: Tammerforssss
-
- Viestit: 1057
- Liittynyt: 19.04.2004 01:15
-
- Viestit: 177
- Liittynyt: 04.02.2005 20:17
- Paikkakunta: Lahti
Enpä viitsi tällaisestä pähkimisestä uutta aihetta pullauttaa, mutta minusta huvittavaa on että jos otetaan saman vuotiset -94 delta, dedra ja thema, niin kaikkien massa 2.0 koneella mahtuu n.100kg sisään toisistaan, lähteestä riippuen. Mitä uudenpi malli sen raskaanpi tottakai, mutta silti jaksaa pähkityttää jotta millä aineksilla uudesta deltasta on saatu niin 'timmi lihainen'? Ei siinä themaan verraten turva/tekniikka varustetta juurikaan enempää ole.
Mulla on aina ollut iso sedani ja nyt kun ajattelee niin voishan sitä napata pienenkin vaunun, mutta miellän kyllä pikkuauton tärkeinpiin etuihin keveyden, siksi kai nämä ajatukset.
Mulla on aina ollut iso sedani ja nyt kun ajattelee niin voishan sitä napata pienenkin vaunun, mutta miellän kyllä pikkuauton tärkeinpiin etuihin keveyden, siksi kai nämä ajatukset.
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Theman keveyden huomaa kyllä korin velttoudesta. Tiedä sitten, minkä verran vaikutti helmojen alasauman jättäminen pois helmarempan yhteydessä. Laitoin siis suoran pellin, johon toki on helman sisäpellitys hitsattu kiinni. Ja tämä siis ykköskorissa, facelifteissä taisivat jäykkyyttäkin hieman parannella?
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
-
- Viestit: 177
- Liittynyt: 04.02.2005 20:17
- Paikkakunta: Lahti
Kappas vain http://www.alfabbs.fi/album_personal.php?user_id=807 Suomen ensimmäinen? Kolmen ensimmäisen joukossa varmasti.
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti
Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Kyllähän tuo natisee 3-korinenkin. Huomaa erityisesti, kun tuo kattoluukku on mallia jälkiasennus, niin nitisee tiiviste ikävästi vasten kattolasia, jos epätasaisella ajelee näin pakkaskaudella. Paukahteleehan tuo muutenkin kynnyksiä ylitettäessä.luigi kirjoitti:Theman keveyden huomaa kyllä korin velttoudesta. Tiedä sitten, minkä verran vaikutti helmojen alasauman jättäminen pois helmarempan yhteydessä. Laitoin siis suoran pellin, johon toki on helman sisäpellitys hitsattu kiinni. Ja tämä siis ykköskorissa, facelifteissä taisivat jäykkyyttäkin hieman parannella?
Muuten koppa on hyvässä ryhdissä, kun vain kiinnitti mig-liimalla perän kiinni.
Plymouth Belvedere 2D HT 1958
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!