Delta hf turbo -94

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Thelmaturpo
Viestit: 177
Liittynyt: 04.02.2005 20:17
Paikkakunta: Lahti

Delta hf turbo -94

Viesti Kirjoittaja Thelmaturpo »

Netist ei ihan helppoo löydy luotettavaa tietoo, onkos millanen peli tuolla 185 pollen tehollaan?
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti

Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

kaiketi grale-evon kattikoneella..?

jos ei muuta niin nopeampi kuin lankiapojun vapari. :)
lanciapoika
Viestit: 1057
Liittynyt: 19.04.2004 01:15

Viesti Kirjoittaja lanciapoika »

Paha mennä sanomaan, mut referenssiä kun saadaan niin noi hepo lukemat tuntuu pieniltä :wink:
Delta 2l 16 hpe
Thelmaturpo
Viestit: 177
Liittynyt: 04.02.2005 20:17
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Thelmaturpo »

Enpä viitsi tällaisestä pähkimisestä uutta aihetta pullauttaa, mutta minusta huvittavaa on että jos otetaan saman vuotiset -94 delta, dedra ja thema, niin kaikkien massa 2.0 koneella mahtuu n.100kg sisään toisistaan, lähteestä riippuen. Mitä uudenpi malli sen raskaanpi tottakai, mutta silti jaksaa pähkityttää jotta millä aineksilla uudesta deltasta on saatu niin 'timmi lihainen'? Ei siinä themaan verraten turva/tekniikka varustetta juurikaan enempää ole.
Mulla on aina ollut iso sedani ja nyt kun ajattelee niin voishan sitä napata pienenkin vaunun, mutta miellän kyllä pikkuauton tärkeinpiin etuihin keveyden, siksi kai nämä ajatukset.
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti

Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Themahan on yllättävän kevyt tuon kokoiseksi kipoksi. Mutta noissa uudemmissa on enemmän rautaa korirakenteessa joten siitä sitä massaa kertyy kummasti.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
Luigi
Viestit: 9535
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Theman keveyden huomaa kyllä korin velttoudesta. Tiedä sitten, minkä verran vaikutti helmojen alasauman jättäminen pois helmarempan yhteydessä. Laitoin siis suoran pellin, johon toki on helman sisäpellitys hitsattu kiinni. Ja tämä siis ykköskorissa, facelifteissä taisivat jäykkyyttäkin hieman parannella?
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
juice82
Viestit: 160
Liittynyt: 12.05.2005 18:24
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja juice82 »

Mä voisin ottaa tuommosen otsikon auton. Motti itelle ja loput myyntiin vaikka jokkisprojektiks 8)
Thelmaturpo
Viestit: 177
Liittynyt: 04.02.2005 20:17
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Thelmaturpo »

Kappas vain :) http://www.alfabbs.fi/album_personal.php?user_id=807 Suomen ensimmäinen? Kolmen ensimmäisen joukossa varmasti.
Bmw 325 -89 IX 2d
Bmw 323 -84 2d 2.7Taco projekti

Ex:Lancia Delta 2.0 HF turbo -96 ym. Italoja
JT Newman
Viestit: 422
Liittynyt: 21.08.2004 21:15
Paikkakunta: Espoo, kehätunnelin päällä

Viesti Kirjoittaja JT Newman »

luigi kirjoitti:Theman keveyden huomaa kyllä korin velttoudesta. Tiedä sitten, minkä verran vaikutti helmojen alasauman jättäminen pois helmarempan yhteydessä. Laitoin siis suoran pellin, johon toki on helman sisäpellitys hitsattu kiinni. Ja tämä siis ykköskorissa, facelifteissä taisivat jäykkyyttäkin hieman parannella?
Kyllähän tuo natisee 3-korinenkin. Huomaa erityisesti, kun tuo kattoluukku on mallia jälkiasennus, niin nitisee tiiviste ikävästi vasten kattolasia, jos epätasaisella ajelee näin pakkaskaudella. Paukahteleehan tuo muutenkin kynnyksiä ylitettäessä.
Muuten koppa on hyvässä ryhdissä, kun vain kiinnitti mig-liimalla perän kiinni. :D
Plymouth Belvedere 2D HT 1958
VW Käfer 1200 1965
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
Vastaa Viestiin