Montako Lanciaa/Lancistia foorumilla??

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Niin, siitä Prisma Gralesta... :oops:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Siis tosta mun tukivarsivammasesta? Mitäköhän siitä huutelin.. taitaa omakustanne olla jo yli 1000 euroa ja pyynti tais olla 1200? saatto olla enempikin mutta johan tää talvi on kohta tuon osalta ohi.. Katsastettuna pitää sitten saada enempi, 4-pyöräsuuntaus + leimaus taitaa pelkästään maksaa pari sataa?

Vaihdossa kelpaa 124/131 osatkin :wink:
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1743
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

No nyt tunnen olevani oikea lancisti. 8) Pikkuvikaa prismassa on, kuten että pitkät ei toimi.. noo täytyy huomenna valosalla tutkia lisää.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Gemmi
Viestit: 261
Liittynyt: 08.10.2008 12:21

Viesti Kirjoittaja Gemmi »

Ei kyll kauheen kalliskaan ollu ;) ...
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Prisma on hyvä hankinta, ihan turhaan aliarvostettu auto muuna kuin tekniikan luovuttajana. Pitäis noille omillekin alkaa saamaan jotain aikaan, tosin talvella se nyt ei onnistu. :oops:
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1743
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

luigi kirjoitti:Prisma on hyvä hankinta, ihan turhaan aliarvostettu auto muuna kuin tekniikan luovuttajana.
No on vissiin, nyt kun pitkätkin alkoi kytkimen rasvauksella toimimaan pääsi keskittymään ajamiseenkin. Ehkä paras auto millä oon ikinä ajanu, tykkään. :) Eikä tietoakaan puskemisesta, senkun vaan painelee ja tarvittaessa vähän jarrua että saa oikeana kulmaan. 8)
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8809
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Ohjaus on vaan vähän turhan hidas eekoolle... Joskus jkiurun autoa lumpparissa koitin ja tykkäsin muuten kyllä - ja ehkä perä vähän turhan yllätyksellinen mun makuun mut kyllä siihenkin suht nopsaan varmaan tottuis.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1743
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Juu se on vähän hitaahko, mutta ei haittaa jos on nopeat kädet. :lol: Aluksi tuntu keskialue aika tunnottomalta mutta eipä ihme kun eturenkaissa oli paineet luokkaa 0,8 bar...
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

Viimevuoden lumpparia ku katteli ni aika monella oli vatasen jalat ja omat kädet :wink: .
Tosa 4 veto mallissa on mukavan nopea ohjaus, grande puntossa suorastaan nautittava.
Salot
Viestit: 10
Liittynyt: 24.03.2007 21:37
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Salot »

Täältä ilmoittautuu yksi tuore Lancia-omistaja.
Perjantaina tuli hankittua -08 Musa, dieselillä, kaksivärisenä ja kattoikkunoilla sun muilla hilppeillä. Parin päivän kokemuksella mainio ja taloudellinen peli. :D Sille pitää kotona seuraa -97 Alfa 164 TS.
2x4x4
Avatar
giallo
Viestit: 20
Liittynyt: 31.12.2003 14:56
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja giallo »

Uusi Lancia ilmoittautuu, eli ostin viikko sitten -08 Ypsilonin 2200km ajettuna. Väri on metallinruskea ja koneena 1,4 16V, lisävarusteina beige alcantara sisustus ja ajonhillitsin.
deltAGr
Viestit: 9
Liittynyt: 10.04.2009 00:00

Viesti Kirjoittaja deltAGr »

Lancia Delta HF Integrale -88 projekti.
Olen myös LCF:n jäsen. :D
Vastaa Viestiin