Lancia bongauksia

Yleistä keskustelua Lancioista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.

Re: Lancia bongauksia

ViestiKirjoittaja MultiplaJTDmies » 24.07.2018 17:23

Harmaa Thema ajoi vastaan Vääksyssä ns. Tallukan mäessä Lahden suuntaan "Bellan aattona" puolilta päivin. Olin just kääntymässä Viipurilaisen Kotileipomon herkkukahveille Ypsilonilla onnistuneen katsastuksen kunniaksi, mutta en voinut jäädä muiden kahville kääntyjien tientukoksi odottelemaan lähempää kohtaamista............ Themasta ei varmaankaan huomattu huitomistani ikkunasta, kun olin sentään jo muutaman kymmenen metriä pois päätieltä kahvion pihaan kääntymässä?
45 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Ritmon, Tipon ja Puntojen kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin sekä uuteen Ypsiloniin!
MultiplaJTDmies
GFF

ViestiKirjoittaja Pitkämies » 28.07.2018 22:02

Ihan kotiportilla Tampereen Hallilassa tuli vastaan sininen Lancia Kappa. Nostin peukkua ja morjestus tuli!. Itse olin liikenteessä Maserati 222:lla.
Konehuoneessa jylläsivät Turbot ja komentosillalla oli "Masto" pystyssä!....

- Lancia Thesis 3.0 V6 Executive "biColore"
- Maserati 430 Automatica
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte IV 2,0 V6
Pitkämies

ViestiKirjoittaja MultiplaJTDmies » 13.09.2018 07:58

Harmaa farmari-Kappa sujahti toissapäivänä iltapäivällä suksiboksi katolla Multiplata vastaan muutama kilometri Joutsan varalaskupaikalta pohjoiseen. Ajatukseni vaan oli sen verran hidas, että taisi morjestus olla "raakasti myöhäs"...
45 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Ritmon, Tipon ja Puntojen kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin sekä uuteen Ypsiloniin!
MultiplaJTDmies
GFF

Edellinen

Paluu Yleinen Lancia-keskustelu