m.sa kirjoitti:Se oli mulla muutaman vuoden. Mun jälkeen se oli jollain Suomen italialaisella miehellä muutaman vuoden lisää. Koriltaan se oli ainakin minulla ollessaan todella hieno. Alunperin 8V, mutta joskus 90-luvulla vaihdettu 16V-tekniikka. Konin alusta ja Kolehmaisen tekemä kuitupeitto nyt päälimmäisenä muistuu mieleen.
Nykykunnosta en osaa sanoa mitään, mut oisko alakerta antautunut kun on tehoja lähetty nostamaan. Tuskin pelkillä kiertokangen laakereiden vaihdolla kauaa kestää, eli kyllä täyteen koneremppaan kannattaa varautua. Tuossa taisi olla 117tkm mittarissa kun myin sen v.2008.
Onko tuosta tietoa että onko toi voimansiirtokin 16v, kun eikös noissa ole voimanjaossa eroa?
Kävin tuota vilkaisemassa ja aika projekti näytti olevan,ovien alareunat aika pehmeet, korissa isoja kupruja maalipinnassa jotka tuntui aika pehmeiltä kun sormella painoi, oli sen olonen että seissyt pari vuotta ulkosalla kun konehuone täynnä koivunlehteä ja leimattu viimeksi 2011.
m.sa kirjoitti:Se oli mulla muutaman vuoden. Mun jälkeen se oli jollain Suomen italialaisella miehellä muutaman vuoden lisää. Koriltaan se oli ainakin minulla ollessaan todella hieno. Alunperin 8V, mutta joskus 90-luvulla vaihdettu 16V-tekniikka. Konin alusta ja Kolehmaisen tekemä kuitupeitto nyt päälimmäisenä muistuu mieleen.
Nykykunnosta en osaa sanoa mitään, mut oisko alakerta antautunut kun on tehoja lähetty nostamaan. Tuskin pelkillä kiertokangen laakereiden vaihdolla kauaa kestää, eli kyllä täyteen koneremppaan kannattaa varautua. Tuossa taisi olla 117tkm mittarissa kun myin sen v.2008.
Onko tuosta tietoa että onko toi voimansiirtokin 16v, kun eikös noissa ole voimanjaossa eroa?
Kävin tuota vilkaisemassa ja aika projekti näytti olevan,ovien alareunat aika pehmeet, korissa isoja kupruja maalipinnassa jotka tuntui aika pehmeiltä kun sormella painoi, oli sen olonen että seissyt pari vuotta ulkosalla kun konehuone täynnä koivunlehteä ja leimattu viimeksi 2011.
Katso konehuoneeseen ja jos on nestekytkin niin on 16V laatikko. Planeettapyörästö on voitu vaihtaa vanhempaan/uudempaan joten laatikon vaihto ei kaikkea kerro.
Viimeksi muokannut cossuesco, 26.02.2014 19:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On voimansiirto ym.kaikki muukin 16v:stä, kytkimeksi vaihdoin 5-lapaisen kuparin, ja jonku järeämmän asetelman, lisäksi vauhtipyörä on n.5kg teräksinen. Jos se todella on kuvailemassasi kunnossa on pyynti kova, vaikkei verrokkeja olisikaan. Tietty Kamux ei sitä kuntoon laita niin voisi saada aika halvallakin pois?!
sen verran voin valaista että 8k€ maksaa niille ja 500 päälle ni sai ostaa.sillee lupas kun kysyin heti kun ilmesty myyntii.sanoin että onhan noita. kallis. mut tee mitä haluat.
Lancia Delta Integrale Evoluzione 16V ´92
Lancia Delta Integrale ´88
Ford Sierra Rs Cosworth ´86 / ´89
Mercedes-Benz 250 W123 ´77 / W116 450 SEL ´72
Mazda 1500 Deluxe ´68
Y10 200e leimassa, ei mikään ruusu mutta eipä ole hintaakaan... Tekisi mieli ostaa pois mutta kun lupasin itselleni ettei enää yhtään uutta projektia enää tänä vuonna...
Romut, mutta omat...
Fiat Argenta 2000i.e. -84
Fiat Panda -82
Fiat Regata -85
Fiat Regata farmari -88
Fiat Ritmo -82
Fiat Ritmo Cabrio -84
Fiat Tempra Stw -95
Fiat 127 -82
Fiat 133 -79
Fiat 850 -74
Kupla -67
Siitä nyt huutelemaan.Forumiltakin tuttu kiertolainen ei vaan vieläkään ole tullut valmiiksi, vaikka omistajatkin on vaihtuneet muutamaan kertaan...
Jaa että oikein 16V https://www.huutokaupat.com/fi/v/77671" onclick="window.open(this.href);return false;
-03 Chrysler Voyager 3.3 SE
-05 Fiat Panda 60
-95 Fiat Tempra 1.6 STW
-97 Fiat Coupe 2.0 20 V T
-88 Fiat Uno Tbo 4d
-89 Fiat Uno 60 S
-89 Laika Laserhome 57
-89 Lancia Y10
-89 Lancia Y10 Turbo
-02 Fiat Punto 60 elx
-02 Fiat Brava 1.6 elx
Onko tuossa se Torinopartsin moottori, joka oli lahdessa kerho-osastolla näytillä? Auton hinta alkaa olla kai kohdillaan, ei ole vaan oikein käyttöä tai tilaa tuollaiselle.