Saumoja tulee ompelemalla...
Mutta tosiaan tulee työn puolesta tutkittua hitsejä silmämääräisesti ja hieiden kautta, niin kyllä ammattilaisenkin tekemä hyvän näköinen hitsi voi olla ihan paskaa sisältä.
mielenkiintoinen 600 "abarth" eturipustus.
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: mielenkiintoinen 600 "abarth" eturipustus.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Re: mielenkiintoinen 600 "abarth" eturipustus.
Tuommoiset tuli vastaan
Alumiinipalkki
http://www.abarth-online.de/epages/6209 ... /600-003AL" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja rautainen
http://www.abarth-online.de/epages/6209 ... ts/600-003" onclick="window.open(this.href);return false;
Alumiinipalkki
http://www.abarth-online.de/epages/6209 ... /600-003AL" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja rautainen
http://www.abarth-online.de/epages/6209 ... ts/600-003" onclick="window.open(this.href);return false;
Aina oppii jotain uutta
Re: mielenkiintoinen 600 "abarth" eturipustus.
Kaverille tuli aikoinaan tuollainen etupää fiat 600. Iskareissa kynäjouset ja sääntöjen mukaan, piti yksi lehti jättää tuonne väliin roikkumaan.
Hammastanko-ohjauksella. Autosta tuli huono ajaa. Syyksi paljastui, että raidetangot piti olla samassa linjassa kuin alatukivarret.
Eli, kääntämällä nivelet kääntövarsien yläpuolelle, ajettavuus muuttui kokonaan..
Hammastanko-ohjauksella. Autosta tuli huono ajaa. Syyksi paljastui, että raidetangot piti olla samassa linjassa kuin alatukivarret.
Eli, kääntämällä nivelet kääntövarsien yläpuolelle, ajettavuus muuttui kokonaan..