Suomi Abarth valokuvia/tietoutta ym. kaivataan!

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
Avatar
Mika
Viestit: 137
Liittynyt: 25.12.2002 22:14

Viesti Kirjoittaja Mika »

Harri, olet oikeassa. Onhan tuo yksilö muiden kilpa-autojen tapaan ollut useassa eri lookissa, mutta nykyinenkin alkuperäisen tyyliseksi "palautettu" ulkoasu juontaa juurensa jo vuosien ellei peräti vuosikymmenten taakse.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Hmmm, itse joskus ymmärsin että Jukka sen olisi entisöinyt. Tuon auton itse näin ekaakertaa 12-13v sitten tuossa asussa mutta ymmärtääkseni sillä ei ole kilpailtu tuon "entisöinnin" jälkeen. Näytösajoihin se on ymmärtääkseni osallistunut ja kerran vai kaksi ollut GFF:n ratapäivilläkin mukana.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Tero
Viestit: 84
Liittynyt: 20.12.2002 17:21

Fiat 600 ABARTH

Viesti Kirjoittaja Tero »

Sain kuulla kaveriltani,että Hinnerikoella (euran lähellä) olisi alkuperäinen abarth suulissa,kopa mätä mutta kone käynti kunnossa!? Kaverit sano et omistaja oli sanonut olevan fiatissa 130-150hp???
Eetu
Viestit: 90
Liittynyt: 07.01.2003 17:15
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Eetu »

Joo siellä suulisssa on myös muitas harvinaisuuksia satun tuntemaan kyseisen henkilön pojan ja siellä ei ole enää koppaa se oli jumalauta viety kaattikselle ja kadonnut oli seissyt ennen paalamista 10 vuotta metsän siimeksessä tosin hän mielestäni sanoi että paprut ja kaikki laatat olis tallessa lisäksi siellä on fiat riviera... mitään ei se myy konetta kone kuulemma laatikossa osina.
Tero
Viestit: 84
Liittynyt: 20.12.2002 17:21

Abarth

Viesti Kirjoittaja Tero »

Mitä muita aihioita siellä on?? Et viittis sen omistajan koko nimee kertoo? Jos vaix antais tulla kattoon edes niitä! Tai jos sul on numero :wink:
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Nimiä ja numeroita ei kauheesti kannata julkisesti foorumeilla ilman asianomaisten lupaa levitellä - ne ei välttämättä siittä tykkää...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Ööö
Mikäli tuo abartti on sama mistä minä olen kuullut...
Se ei ole/ollut aito
Vaan aidosta kasattu elikkä koppa oli mikä lie...
Tosin kilpa tarinaa tuollakin kopalla on..
Tosin voin olla väärässä tai tuo on jokin toinen

Juu ei ole kauhean kivaa levitellä toisten yhteystietoja..
Miksikö.. kyllä te sen huomaatta kun hommaatte jotain tosi harvinaista
(kokemusta on...)
Vastaa Viestiin