kuussatasen tehot
- fiat forever
- Viestit: 306
- Liittynyt: 15.04.2003 23:10
- Paikkakunta: kokkola
kuussatasen tehot
paljonko tehoa saa laitaa kussataseen ilman erikoislupia sun muuta (jarruja voin kyllä virittää niin kuin akselistojakin)
- fiat forever
- Viestit: 306
- Liittynyt: 15.04.2003 23:10
- Paikkakunta: kokkola
- fiat forever
- Viestit: 306
- Liittynyt: 15.04.2003 23:10
- Paikkakunta: kokkola
No tuosta kestävyys jutusta
on varmasti monia mielipiteitä....
Itse olen jo vakiolla saanut rikki...
Tiedän että suomessa liikkuu reilusti yli 90 tehoilla pomppis jossa on vakio loota ja vetarit ..
abaraatti loodaa ei saa mistään tuohon 150
saiskin...
Mutta esim. onhan apart racing teamin sivuilla jotain ohjeistusta laatikon parantelemiseksi
on varmasti monia mielipiteitä....
Itse olen jo vakiolla saanut rikki...
Tiedän että suomessa liikkuu reilusti yli 90 tehoilla pomppis jossa on vakio loota ja vetarit ..
abaraatti loodaa ei saa mistään tuohon 150
saiskin...
Mutta esim. onhan apart racing teamin sivuilla jotain ohjeistusta laatikon parantelemiseksi
- fiat forever
- Viestit: 306
- Liittynyt: 15.04.2003 23:10
- Paikkakunta: kokkola
- fiat forever
- Viestit: 306
- Liittynyt: 15.04.2003 23:10
- Paikkakunta: kokkola
tuolta apart racingin sivuilta luin että siihen voi laittaa kuplan laatikko ja vetoakseli (tiedän yhen joltya vois semmonen löytyä )mutta kuinka vaativa operaatio tuo on ja miten se sopii mottorin kanssa ja kiinikepalat sun muuta ois mukavaa tietää kuinka paljon "pomppua" pomppikseen viitii laitaa (helppona hommana)
ja voihan sitä tehoa käytää latikko ystävällisest pelkään vaan ettei tule tuota tehtyä kun on viri 600 alla
kiitos taas hiuenosta sivusta
ja voihan sitä tehoa käytää latikko ystävällisest pelkään vaan ettei tule tuota tehtyä kun on viri 600 alla
kiitos taas hiuenosta sivusta
Eiköhän se kuplan laatikko sovellu paremmin kisa käyttöön
Tiedän yhden kaverin jolla on 2.0TC ja kuplan laatikko kuussatasessa Se ei ainakaan sanonut hommaa helpoksi kun joskus kyselin siltä
Eka sen piti pistää se tie liikenteeseen pienemmällä koneella mut prosentti lait yms. olivat hänelle liikaa...
Kyl se normaali laatikko kestää ja halutessa sitä voi vahvistaa apart racingin ohjeilla...
Helpoin tapa saada pomppua pomppikseen on pistää 127 kone joka sopii kuussatasen laatikkoon aivan suoraan (kytkimen kanssa joutuu painimaan mutta siitä on useita kirjoituksia täällä foorumilla)
Eiköhän se ajaminen onnistu viri kuussatasella kun vaan ottaa lähdöt rauhallisesti...
Tiedän yhden kaverin jolla on 2.0TC ja kuplan laatikko kuussatasessa Se ei ainakaan sanonut hommaa helpoksi kun joskus kyselin siltä
Eka sen piti pistää se tie liikenteeseen pienemmällä koneella mut prosentti lait yms. olivat hänelle liikaa...
Kyl se normaali laatikko kestää ja halutessa sitä voi vahvistaa apart racingin ohjeilla...
Helpoin tapa saada pomppua pomppikseen on pistää 127 kone joka sopii kuussatasen laatikkoon aivan suoraan (kytkimen kanssa joutuu painimaan mutta siitä on useita kirjoituksia täällä foorumilla)
Eiköhän se ajaminen onnistu viri kuussatasella kun vaan ottaa lähdöt rauhallisesti...
- fiat forever
- Viestit: 306
- Liittynyt: 15.04.2003 23:10
- Paikkakunta: kokkola
noita lähtöjä just tarkotinkin kun joskus tuppaa olla mukavaa pirtää liituu asvalttiin.
No projekti sunitelma näytää tältä just nyt 127 sport kone jota vähän paranellaan (puristukset 10 tasolle ja pari kierrosta lisää plus kasarien säätöä ja parempi piippu pitäis löytää +vähä kanavien säätöä) ja onko tuohon vielä ehotuksia tuohon pitäis saada semmoset 15-20 heppaa lisää ja vielä kestävästi (joka päiväseen käyttön).
levyt alle ja vähän tasauspyörästön "säätöä"
ja ei kun menoks
No projekti sunitelma näytää tältä just nyt 127 sport kone jota vähän paranellaan (puristukset 10 tasolle ja pari kierrosta lisää plus kasarien säätöä ja parempi piippu pitäis löytää +vähä kanavien säätöä) ja onko tuohon vielä ehotuksia tuohon pitäis saada semmoset 15-20 heppaa lisää ja vielä kestävästi (joka päiväseen käyttön).
levyt alle ja vähän tasauspyörästön "säätöä"
ja ei kun menoks
- fiat forever
- Viestit: 306
- Liittynyt: 15.04.2003 23:10
- Paikkakunta: kokkola
tieetkö missä ois kuvia sovituspalasta ja onko se vaikea tehdä/teettää
tuli vaan mieleen että sopiiko sportin kone pellin alle (ilman että sitä pitää auki) ja paljonko sen peltisarja 600 modifioituna maksais (sopis varmaan sama mallia jota käytetään abartissa siis 600 abartissa)
siksi haluaisin tuon että siihen on ne hurjat tuplakaasarit vakiona ja muutenkin vähän enemmän viri sietonen mjottori
tuli vaan mieleen että sopiiko sportin kone pellin alle (ilman että sitä pitää auki) ja paljonko sen peltisarja 600 modifioituna maksais (sopis varmaan sama mallia jota käytetään abartissa siis 600 abartissa)
siksi haluaisin tuon että siihen on ne hurjat tuplakaasarit vakiona ja muutenkin vähän enemmän viri sietonen mjottori
Viimeksi muokannut fiat forever, 05.05.2003 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- fiat forever
- Viestit: 306
- Liittynyt: 15.04.2003 23:10
- Paikkakunta: kokkola