kuussatasen tehot

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

kuussatasen tehot

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

paljonko tehoa saa laitaa kussataseen ilman erikoislupia sun muuta (jarruja voin kyllä virittää niin kuin akselistojakin)
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Fiat Abarth 1000 Berlina Corsa
Tehoa 78 hv ja iskutilavuus 0,99 cc

Laske siihen lisäksi
+ 20% Tehoa + 20% Moottorin painoa + 25% Moottorin tilavuutta

Ainakin joka nurkkaan levyt
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

ihan mukavasti siis :lol: :lol:

kiitos
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Niin tuo abarth on tyypitetty
sitä voi käyttää verrokkina
fiat-abarth.net siellä oli enemmän tietoa
(luokitus nro.) siis ainakin muistaakseni

voihan sitä aina turbottaa :lol:

Mutta kyllä jo tuolla jos pistää täydet lain sallimat yli 90hp
Liikkuu pomppis varsin reippaasti :lol:
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

tuohon vielä semmoinen kysymys että kestääkö se orginali vaihteisto ja akselisto 90 heppasen voimat :twisted: aparti versiossa paraneltu kylläkin ja onko niitä aparin kasaamia lootia myynissä kohtuhinnoin :lol: (= jotain 150 egee)
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

No tuosta kestävyys jutusta
on varmasti monia mielipiteitä....

Itse olen jo vakiolla saanut rikki...

Tiedän että suomessa liikkuu reilusti yli 90 tehoilla pomppis jossa on vakio loota ja vetarit ..

abaraatti loodaa ei saa mistään tuohon 150
saiskin...

Mutta esim. onhan apart racing teamin sivuilla jotain ohjeistusta laatikon parantelemiseksi
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

tuota en löytäny sivua :oops: anaisitko osoiteen


kiitos
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

siis et löytänyt apart racing teamin sivuja..
vai

no rullaas tämän sivun alkuun ja fiat forum tekstin alapuolelta
(fiat-abarth netin vierestä) Apart Racing

Sori olisin voinut kyllä pistää tarkemmin mun moka..
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

tuolta apart racingin sivuilta luin että siihen voi laittaa kuplan laatikko ja vetoakseli (tiedän yhen joltya vois semmonen löytyä :) )mutta kuinka vaativa operaatio tuo on ja miten se sopii mottorin kanssa ja kiinikepalat sun muuta ois mukavaa tietää kuinka paljon "pomppua" pomppikseen viitii laitaa :twisted: (helppona hommana)
ja voihan sitä tehoa käytää latikko ystävällisest pelkään vaan ettei tule tuota tehtyä kun on viri 600 alla

kiitos taas hiuenosta sivusta
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Eiköhän se kuplan laatikko sovellu paremmin kisa käyttöön

Tiedän yhden kaverin jolla on 2.0TC ja kuplan laatikko kuussatasessa Se ei ainakaan sanonut hommaa helpoksi kun joskus kyselin siltä
Eka sen piti pistää se tie liikenteeseen pienemmällä koneella mut prosentti lait yms. olivat hänelle liikaa...

Kyl se normaali laatikko kestää ja halutessa sitä voi vahvistaa apart racingin ohjeilla...

Helpoin tapa saada pomppua pomppikseen on pistää 127 kone joka sopii kuussatasen laatikkoon aivan suoraan (kytkimen kanssa joutuu painimaan mutta siitä on useita kirjoituksia täällä foorumilla)

Eiköhän se ajaminen onnistu viri kuussatasella kun vaan ottaa lähdöt rauhallisesti...
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

noita lähtöjä just tarkotinkin kun joskus tuppaa olla mukavaa pirtää liituu asvalttiin.
No projekti sunitelma näytää tältä just nyt 127 sport kone jota vähän paranellaan (puristukset 10 tasolle ja pari kierrosta lisää plus kasarien säätöä ja parempi piippu pitäis löytää +vähä kanavien säätöä) ja onko tuohon vielä ehotuksia tuohon pitäis saada semmoset 15-20 heppaa lisää ja vielä kestävästi (joka päiväseen käyttön).
levyt alle ja vähän tasauspyörästön "säätöä"

ja ei kun menoks :twisted:
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

no olishan se kiva piirtää asfalttia

Jos sportin konetta kaavailet laatikon ja koneen väliin tarvii tehdä sovitepala. Muihinkin seiskan kannen yläpuolisella nokalla oleviin joutuu sovitepalan tekemään.
127:kan 903cc sopii suoraan

Eipä ole juuri ehdotuksia viri suunnitelmaan.
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

tieetkö missä ois kuvia sovituspalasta ja onko se vaikea tehdä/teettää :?

tuli vaan mieleen että sopiiko sportin kone pellin alle (ilman että sitä pitää auki) ja paljonko sen peltisarja 600 modifioituna maksais (sopis varmaan sama mallia jota käytetään abartissa siis 600 abartissa)

siksi haluaisin tuon että siihen on ne hurjat tuplakaasarit vakiona ja muutenkin vähän enemmän viri sietonen mjottori :roll:
Viimeksi muokannut fiat forever, 05.05.2003 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

:D :D :D sulla on muuten maino sivu (jee) (tollasia sivuja tarvitaan enemmän) :D :D :D
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Mulla ei ole kokemusta tai tietoa
kannen ylä puolisella nokalla olevien koneiden asentamisesta :roll:
Vastaa Viestiin