Sivu 2/5

Lähetetty: 29.02.2004 22:53
Kirjoittaja GabrielQ
No 1050:ssä ei esim. ole irroitettavaa välikantta.

Lähetetty: 01.03.2004 06:36
Kirjoittaja vvieri
Mutta huomattavasti suurempi ero kuitenkin olisi jos kansi olisi läpihengittävä, kuten se Vulvan kone? :lol:

Lähetetty: 04.03.2004 21:36
Kirjoittaja kappa12
löytyiskö keltään kuvaa 127abarthista tai linkkiä jos kuva löytyis jostain netistä.....?

Lähetetty: 09.09.2004 20:07
Kirjoittaja jtuok
kaipailen kuvia ...

Kuvia

Lähetetty: 08.10.2004 13:20
Kirjoittaja temaline
Tuolla on kuvia ilmeisesti ranskanmaalta useammastakin ralliseiskasta, olisiko nuo nyt niitä mainittuja? Komeita pelejä anyway...


http://www.forum-auto.com/sqlforum/sect ... 212107.htm

Lähetetty: 20.10.2004 19:33
Kirjoittaja Niko T
Olettekos huomannut, että sporttiseiskan ratin takana on Abarth logo ?
Omani hyvästelin tänään, kun lähti Kappalle :cry: :D

127 abarth and Abarth kit

Lähetetty: 28.01.2005 05:22
Kirjoittaja temaline
Tuolta sattui silmiin lisää 127 Abarth tietoutta ja osia:

http://forum.abarth-gmr.be/viewtopic.php?t=530

Lähetetty: 15.10.2005 19:33
Kirjoittaja Tsipa
Kellään haussa fiat 127 moottoriin sopivaa alkuperäistä abarthin venttiilikoppaa? Meinaan sellanen löytyisi,mutta pitää ostaa koko auto joka on rassi käytössä. lisää--> http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=478024

Lähetetty: 15.10.2005 23:24
Kirjoittaja juha
Voisiko joku vilkasista mihin päätyyn Y-korkki menee?

Minullakun ei aukea nettiauton tai huutonetin tai vastaavan sivut.
IP:eet on blokattu pois...
Selityksiä en jaksa satuilla tässä...

Veikkaus silti V-pyörän pääty...
Niinkuin yleensä eli Autobianchi A112 abarth venakoppa kyseessä.

Lähetetty: 16.10.2005 07:51
Kirjoittaja iso D
Autobianchin venakoppa on kyseessä!!

Lähetetty: 16.10.2005 08:55
Kirjoittaja Rosso Corsa
juha kirjoitti: Minullakun ei aukea nettiauton tai huutonetin tai vastaavan sivut.
IP:eet on blokattu pois...
Jap on kätevä ja toimiva tuollasissa tapauksissa.
http://anon.inf.tu-dresden.de/index_en.html
ja SMACilla saa kätevästi vaihdettua ip:n jos ei ole kiinteä:
http://www.klcconsulting.net/smac/

Lähetetty: 16.10.2005 22:39
Kirjoittaja Tsipa
iso D kirjoitti:Autobianchin venakoppa on kyseessä!!
Juu eli onko hyvä vai huono homma?kun ei ole tietoa näistä sen kummallisemmin.

Lähetetty: 17.10.2005 14:36
Kirjoittaja kumppari
Eipä juuri, jollei omaa periaatteellisia vaikeuksia lisätä oljyä moottoriin kuskin puolelta :wink: .

Lähetetty: 17.10.2005 19:51
Kirjoittaja juha
kumppari kirjoitti:Eipä juuri, jollei omaa periaatteellisia vaikeuksia lisätä oljyä moottoriin kuskin puolelta :wink: .
Varmaa etuveto miehen ongelmia.
Kone kun on poikittain.

Takaveto miehelle.
Kun kone on pitkittäin.
Niin voi olla ongelmia.
Laittaa öljyjä tratin ja kumiletkun kanssa, varsinkun kaikki tilpehööri on tiellä. mm. ilmaputsari yms.
Korkki kun tuupaa olemaan koneen väärällä puolella, melkein tulipellissä kiinni.

:lol:

Lähetetty: 17.10.2005 20:30
Kirjoittaja kumppari
juha kirjoitti: Takaveto miehelle.
Kun kone on pitkittäin.
Mutta tuossahan on oiva temppu estää tihutyöntekijöitä yrittämästä laittaa
koneeseen jotain sinne kuulumatonta. Rakentelee sinne tulipeltiin täyttöaukon kohdalle sellaisen huoltoluukun öljynlaittoa varten (hääviä tuon öljyn lisääminen :roll: ) :lol: .