Sivu 2/2

pollen kone

ViestiLähetetty: 02.10.2004 00:40
Kirjoittaja fsofreak
Ainakin kaikki 1300 ja 1500 polonezin koneet on identtisiä ulkoisesti Fiatin koneeseen nähden.Mutta uudemmasta 1600 en tiedä.

ViestiLähetetty: 02.10.2004 01:03
Kirjoittaja juha
No tuo 1.6 on tehty hivenen eri muotilla kuin nuo pienemmät, mutta kysyimpä nyt kun noita 1.6:sia tuntuu löytyvän joka paikasta.

1300/1500
Onko esim. ihan kannetkin samaa tavaraa?
Joskus, joku fiiu harrastaja kertoi ettei, nuo koneet olisi ns. identtiset, eikä sekoitettavissa toisiinsa.

En siis ole (vielä) mitenkään perehtynyt ko malliin/malleihin.

ViestiLähetetty: 02.10.2004 23:35
Kirjoittaja milletrecento
[quote="juha"]Mitenkä paljon hommia joutuu tekemään.
1300=>1500 onko paljonkin hommia laillisesti saada kilpien väliin?

Käsittääkseni menee muutoskatsastuksella, alustaltaan 1300 ja 1500 ovat samanlaisia, jarrut ym.

ViestiLähetetty: 21.10.2004 00:42
Kirjoittaja juha
Ei kellään parempaa tietoa ole..
1300->1500

Itsellä olisi tarkoitus kaksi 1300:sta pistää päreiksi.
toinen ok tekniikaltaan ja toinen taas pelleiltään.
Eli yksi olisi tarkoius tehdä ihan ok.
Mutta loput osat tai oikeastaan auto voikin jo uhrata viritelylle.

Re: Mikä kone?

ViestiLähetetty: 19.09.2012 23:42
Kirjoittaja 1300ti
Vuosia on kulunut, mutta vieläkö teillä on Milletrecenton osia?

Re: Mikä kone?

ViestiLähetetty: 17.11.2012 16:41
Kirjoittaja karpy
Ciao

Kirja Abarth Catalogue Raisonne 1949-86 sekä Abarth Guide kertovat mallista Fiat Abart 1500 S Berlina Rally:
- esitelty huhtikuun 1961 lopussa
- puristussuhde nostettu 9,5 vakiokoneesta (1481 cc) ja muita pieniä muutoksia
- teho nostettu vakio 72 lukemaan 108 hp/ 5800 rpm
- vääntö 13,2 kpm/3500 rpm
- kaasari 2 * Weber 36 DL4
- levyt edessä ja takana
- huippu yli 180 km/h
- kori lähes muuttamaton

terv.
Kari Pynnä