Abarth reblican ensitestit

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
Avatar
esel77
Viestit: 95
Liittynyt: 13.05.2003 13:56
Paikkakunta: Eurajoki
Viesti:

Abarth reblican ensitestit

Viesti Kirjoittaja esel77 »

KOOTUT PAMAUKSET, ELI KUINKA VÄLTÄT SAMAT VIRHEET
Suora lainaus sivuilta: www.131abarth.com
MURPHYN LAKI AUTOURHEILUSSA: kaikki mikä on kierteillä kiinni aukeaa luvatta, kaikki metallirakenteet pettävät, kaikki mitä et osannut kuvitella voivan rikkoutua taatusti pettää, kiinnitys tai osa jota et tarkasta ennen kisaa pettää taatusti, tai vaikka tarkastaisit sen kolmesti; sama tulos
Eli alastarolle ensitestiin mentiin ja :shock:
No hyvinhän se kulki varakoneellakin ,mutta pientä synnytys vaikeutta
oli...jotain pientä ensin,pyörän laakerit alkoi löystyä..no ei mittään
se on helppo korjata :wink: ...muutaman ajetun kierroksen jälkeen
:?: Mikähän tuo kolahduskin oli... no jaa varmasti "jokin" kolahti paikalleen tai sittenkin pois---Reaktiotanko poikki...OHO!
No sitähän ei huomattu heti eli lisään vaan kieppiä ,,, ja sinne lensi
laturin remmi :? :? OHO!
Kaikki taas nyt hyvin ja Tiistaina uusiksi radalle kun kilpailutkin olis
Motorparkissa vasta viikon päästä :D
OPPI JA IKÄ KAIKKI
Tämä on sitten omistettu "edes"menneelle 131 kilpa-auton kuskille
eli mitä sinä sanoit :kaikki mikä on kierteillä kiinni aukeaa luvatta.

HAUSKAA VIIKOLOPPUA
esa.elonen@rtv-mikola.fi
www.nettijetti.com/scuderiasam
-sivut päivitetty vihdoin-
Avatar
esel77
Viestit: 95
Liittynyt: 13.05.2003 13:56
Paikkakunta: Eurajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esel77 »

Noniin :!:

Kemoran kisat kutistui yksi päiväiseksi testisessioksi.

Aikaajoissa se testikone sitten paukahti ja lopullisesti

Veivi poikki ja lohkossa kolme nättiä reikää ja kansi meni siinä samalla
p*****päreiksi :lol:

onkos jollain muuten croman mäntiä 0.4 ylikokoisia :?:
esa.elonen@rtv-mikola.fi
www.nettijetti.com/scuderiasam
-sivut päivitetty vihdoin-
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Ei oireillut mitenkään aluksi? Minkäsmoinen alakerta autossa oli?
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
esel77
Viestit: 95
Liittynyt: 13.05.2003 13:56
Paikkakunta: Eurajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esel77 »

Juu
Alakerta oli vakio ja muuten koko konekin oli melko vakio
kun kisa konetta ei olla vielä saatu kasaan.
siis tällä koneella ei edes ollut tarkoitus ajaa mutta...

Eilen selvisi että pakoventtiili oli mennyt poikki ja tippunut
männän päälle ja siitä se ketjureaktio sitten alkoi
mäntä sönderiks :arrow: kiertokanki poikki lohkoon reikiä (3)
joista viimeinen tullut kakkosen kiertokangesta vissiin.

Tapahtuma hetkellä oli täydet vauhdit ja kierrokset Kemoran radan
suoralla eli se kävi nopeasti.
Nyt otan vihjeitä mistä saisi croman mäntiä tai edullisesti 131/2 alakerran
kampiakseli+kiertokanget
esa.elonen@rtv-mikola.fi
www.nettijetti.com/scuderiasam
-sivut päivitetty vihdoin-
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Aika paha ketjureaktio. :( Onneksi ei kalliille kilpakoneelle tapahtunut.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
sedicivalvole
Viestit: 593
Liittynyt: 05.01.2003 23:12

Viesti Kirjoittaja sedicivalvole »

Mitäs tälle projektille nykyään kuuluu :!:
Avatar
esel77
Viestit: 95
Liittynyt: 13.05.2003 13:56
Paikkakunta: Eurajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esel77 »

Hyvää kuuluu ja odotellaan uutta kokonaista kautta
toimivalla ja penkitetyllä kunnon koneella,
jotain pieniä muutoksia vielä jarruihin ja alustaan tulossa

viimekauden kilpailut oli opettelua ja välillä kaaosta tekniikan kanssa
ja välillä kuskin :roll: kanssa :)

Autossa tuntuu nyt olevan kulkupuoli suht kunnossa mutta
täytyisi vielä enemmän kertyä niitä testikierroksia jotta löytyis
ne puutteet :D
Kuva
esa.elonen@rtv-mikola.fi
www.nettijetti.com/scuderiasam
-sivut päivitetty vihdoin-
Avatar
tommi nylund
Viestit: 1307
Liittynyt: 11.08.2004 22:31
Paikkakunta: Tammerforssss

Viesti Kirjoittaja tommi nylund »

tosi nätin näkönen mirkku!! hienoa työtä.

tosin noin kulkuun vaikuttamattomaton ja kilpa-autossa ei niitä ensimmäisiä vaatimuksia oleva juttu osui silmään että taakse kävisi vähän leveämpikin pyörä, mutta roadsportissa (tätä kait ajetaan tällä?) on vissiin seiskatuumanen vanne ainoa järkevä?
sedicivalvole
Viestit: 593
Liittynyt: 05.01.2003 23:12

Viesti Kirjoittaja sedicivalvole »

Hyvä ,että homma etenee !! Tuo mirkku herättää kyllä vibroja :P
Oli muuten tänään(21.1-05) ilo päästä taas koittamaan mirkkua , siitä kiitos VV:lle :!:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Ollos hyvä. :wink:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
esel77
Viestit: 95
Liittynyt: 13.05.2003 13:56
Paikkakunta: Eurajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esel77 »

6.4 olis taas sit tosi paikat,penkkiin Noormarkkuun ja peukut oystyssä että olis tullut hieman parannusta vvime syksyyn,muutokset lähinnä kosmeettisia
Kierroksenrajoitin tuli myös asennettua kuna pakkas hiukan vinkaseen liikoja.
Alastarolle pitäis mennä kokeilemaan kun hieman lämpenee.

Ostolistalla olis tähän vehkeeseen:4x108 vanteet (7-8"x15 ja et 0 tai - jotain)
ja jos jollain olis alumiinipötköä halk. yli 115mm tai just se,
esa.elonen@rtv-mikola.fi
www.nettijetti.com/scuderiasam
-sivut päivitetty vihdoin-
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Toivotaan että pääset tännepäin Botniaringillekin... :D
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Vastaa Viestiin