Punastako?
Punastako?
Tossa on mietitty, kun pitäis autoon tehdä pohjatyöt uusiks, ja vetää uusi väri päälle...
Olisi helppo, kun katossa on hyvä maali, että vetäis samat värit mitä nyt (näkyy tossa mun avatar kuvassa), ja jättäis katon maalaamatta, mutta toisaalta tekisi mieli vetästä auto ferrarinpunaiseksi!
Sitä tukisi myös se, että mulla sattuu olemaan punaisella ja mustalla plyysillä verhoiltu Mirafiorin sisusta, jota ei ole ollenkaan käytetty!
Kaikki on kattoverhoilua myöten, ainoa vaan, että siinäkin autossa oli kattoluukku, ja ei tiedä osuuko kattoluukku samalle kohdalle. Lisäksi sivupaneelit joutuis tekemään uusiks, kun noi on nelioviseen.
Tarviisko muuten kukaan punaisella plyysillä tosi tyylikkäästi verhoiltuja neliovisen pahveja?
Mjääh, aika turha kirjoitushan tää on. Ehkä haluan vaan vähän mielipiteitä omien päätösten tueksi.
Olisi helppo, kun katossa on hyvä maali, että vetäis samat värit mitä nyt (näkyy tossa mun avatar kuvassa), ja jättäis katon maalaamatta, mutta toisaalta tekisi mieli vetästä auto ferrarinpunaiseksi!
Sitä tukisi myös se, että mulla sattuu olemaan punaisella ja mustalla plyysillä verhoiltu Mirafiorin sisusta, jota ei ole ollenkaan käytetty!
Kaikki on kattoverhoilua myöten, ainoa vaan, että siinäkin autossa oli kattoluukku, ja ei tiedä osuuko kattoluukku samalle kohdalle. Lisäksi sivupaneelit joutuis tekemään uusiks, kun noi on nelioviseen.
Tarviisko muuten kukaan punaisella plyysillä tosi tyylikkäästi verhoiltuja neliovisen pahveja?
Mjääh, aika turha kirjoitushan tää on. Ehkä haluan vaan vähän mielipiteitä omien päätösten tueksi.
- Magnum2300
- Viestit: 62
- Liittynyt: 04.10.2003 19:18
Mun mielestä hienoin kisaväritys on ehdottomasti se Olio Fiat, jossa auton väreinä taitaa olla tumma sininen ja sinapinruskea. Sen väristä ei edes tulis joka nurkalla vastaan, punasia autoja on Maailma puolillaan.-HH- kirjoitti:Omasta mielestä tuohon tyylikkäin väritys olisi vanhan kolmella sinisellä reidalla valkoisella pojalla oleva kisaväritys. Jos yksiväristä niin itse maalaisin oranssiksi.
Niin jos noista 131 abartheissa käytetyistä kisavärityksistä aletaan puhumaan niin vaikeaahan niitä on oikeastaan värin puolesta paremmuusjärjestykseen laittamaan. Upeiltahan ne kaikki näyttävät, mutta ehkä mulle mieluisin on aina ollut tuo valko-vihreä-punainen väritys Alitalian mainoksilla. Eli tällaiset.
Kaikki ne tosiaan nättejä on, tosin tuo Alitalia vaatii taas tekstit kylkiin ja mielestäni tuo siniraitainen tulee toimeen ilmankin ellei silloin se ellei niin ralliautolla halua ajella. Tuo Olio on kanssa nätti ja harvemmin käytetty vaihtoehto.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Mielipiteitä täältäkin:
Toi kattoluukku heti umpeen, ei kuulu ralliautoon eikä edes ralliauton replicaan
Olio, Alitalia tai sinisävyraidat on kaikki JEES ja luukku umpeen!
Jos luukun haluat pitää niin sitten ihan perinteistä väriä pintaan mutta
en suosittele punaista, mustaa, ruskeaa tai keltaista. Ne ei vaan yksinkertaisesti sovi 131:n väriksi.
Driveä on esimerkiksi siinä Fiatin "kesänvihreässä" joka oli joskus 70-luvun puolivälissä 127,128,131 pinnassa. Nyttemmin harvinainen väri ja siksi kiinnostava
Toi kattoluukku heti umpeen, ei kuulu ralliautoon eikä edes ralliauton replicaan
Olio, Alitalia tai sinisävyraidat on kaikki JEES ja luukku umpeen!
Jos luukun haluat pitää niin sitten ihan perinteistä väriä pintaan mutta
en suosittele punaista, mustaa, ruskeaa tai keltaista. Ne ei vaan yksinkertaisesti sovi 131:n väriksi.
Driveä on esimerkiksi siinä Fiatin "kesänvihreässä" joka oli joskus 70-luvun puolivälissä 127,128,131 pinnassa. Nyttemmin harvinainen väri ja siksi kiinnostava
Se on kyllä totta että luukku ei siihen kuuluisi, mutta saas nyt nähdä sitten että mitä tässä ehtii, kun autoa ei ole tarkoitus remontoida kuukausitolkulla.5Marche kirjoitti:Mielipiteitä täältäkin:
Toi kattoluukku heti umpeen, ei kuulu ralliautoon eikä edes ralliauton replicaan
Olio, Alitalia tai sinisävyraidat on kaikki JEES ja luukku umpeen!
Jos luukun haluat pitää niin sitten ihan perinteistä väriä pintaan mutta
en suosittele punaista, mustaa, ruskeaa tai keltaista. Ne ei vaan yksinkertaisesti sovi 131:n väriksi.
Driveä on esimerkiksi siinä Fiatin "kesänvihreässä" joka oli joskus 70-luvun puolivälissä 127,128,131 pinnassa. Nyttemmin harvinainen väri ja siksi kiinnostava
Tämä on muutenkin vain peltilokareihin kaarilla tehty replica, ja pohja ei ole mikään kauhean hyvä, niin en tiedä viitsinkö alkaa tästä vääntää mitään tarkkaa replicaa.
Olisi tarkoitus se lasikuituAbarth tehdä eri autosta, ja silleen kunnolla alusta lähtien
Re: Punastako?
Maalasin tossa viimeviikolla on mirafiorin metallinhohto viinipunaiseksi enkä ollu varma minkä näköinen siit tulee mutta lopputulos oli aika mahtava ainaki omasta ja naapurin mielestä Auto on siis Fiat 131 Supermirafiori 2000/TC -83NesteHukka kirjoitti:Tossa on mietitty, kun pitäis autoon tehdä pohjatyöt uusiks, ja vetää uusi väri päälle...
Olisi helppo, kun katossa on hyvä maali, että vetäis samat värit mitä nyt (näkyy tossa mun avatar kuvassa), ja jättäis katon maalaamatta, mutta toisaalta tekisi mieli vetästä auto ferrarinpunaiseksi!
Sitä tukisi myös se, että mulla sattuu olemaan punaisella ja mustalla plyysillä verhoiltu Mirafiorin sisusta, jota ei ole ollenkaan käytetty!
Kaikki on kattoverhoilua myöten, ainoa vaan, että siinäkin autossa oli kattoluukku, ja ei tiedä osuuko kattoluukku samalle kohdalle. Lisäksi sivupaneelit joutuis tekemään uusiks, kun noi on nelioviseen.
Tarviisko muuten kukaan punaisella plyysillä tosi tyylikkäästi verhoiltuja neliovisen pahveja?
Mjääh, aika turha kirjoitushan tää on. Ehkä haluan vaan vähän mielipiteitä omien päätösten tueksi.
ex- Fiat 131 Supermirafiori 2000/TC -83 "ASE"
BMW 328i Touring -97
BMW 518i -85 työn alla
BMW 328i Touring -97
BMW 518i -85 työn alla