600 ABARTH:in syyläri

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
Vieras

600 ABARTH:in syyläri

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Voisiko joku kertoa Abarth 600:sissa käytettyjen jäähdyttimen strategiset mitat :)
Tarkoitan sitä pientä syyläriä joka menee etumaskiin.
:roll:
Avatar
Mika
Viestit: 137
Liittynyt: 25.12.2002 22:14

Viesti Kirjoittaja Mika »

Vuoden 1966 malleista aina viimeiseen malliin asti käytettiin syylaria, jonka mitat olivat kutakuinkin 770 x 205 x 45 pitäen sisällään sekä jäähdytysnesteen että öljyn lauhduttimet. Todennäköisesti myös näitä edeltävissä, historic-autoista tutuissa spoilerimalleissa käytettiin kutakuinkin samankokoista syylaria. Nämä mitat täsmäävät siis sellaisiin malleihin, joissa käytettiin lasikuituista etuspoileria.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kiitos tiedoista :D

Lähdenpä tästä syyläriä väsäämään 8)
Antti
Viestit: 7
Liittynyt: 10.01.2003 23:37

Viesti Kirjoittaja Antti »

Meinaatkos itse väsätä ton syylärin?
Satutko tietämään että tekeeks noita muuten jotkut firmat mittatilaustyönä entä mihin hintaan?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Meinasinhan minä semmosen väsätä lyhentämällä normaalin syylärin mutta homma kariutui heti alkumetreillä kun ei löytynyt tarpeeksi leveetä syylärin aihiota :lol:

Minuakin kiinnostaisi mistä tuollaisia voisi saada hommattua :roll:
Avatar
Fiiutón
Viestit: 267
Liittynyt: 09.02.2003 11:45
Paikkakunta: Joutseno

Viesti Kirjoittaja Fiiutón »

Kato aba1:sen kirjottama juttu sivun alareunasta...siitä voi saada jotain vinkkiä.
Joissain jenkeissä on taatusti riittävän leveitä kennoja.

http://fiatforum.fi/viewtopic.php?t=341

TA
Emmie tiiä, mie vaan ajelin viiatilla...
Roll bar
Viestit: 9
Liittynyt: 22.01.2004 00:18

Viesti Kirjoittaja Roll bar »

Niin onko joku teettänyt kyseisen jäähdyttimen? jos on niin mitä se on maksanut? Itse kysyin yhdestä firmasta, maksaa noin 250e ja pitää olla piirrustukset.
Avatar
iso D
Viestit: 251
Liittynyt: 04.05.2004 18:02
Paikkakunta: MÄNTSÄLÄ

Viesti Kirjoittaja iso D »

Roll bar kirjoitti:Niin onko joku teettänyt kyseisen jäähdyttimen? jos on niin mitä se on maksanut? Itse kysyin yhdestä firmasta, maksaa noin 250e ja pitää olla piirrustukset.
Jos saan udella,niin mikä firma kyseessä ja missä päin suomea?
Aihe kiinnostaa,koska olen teetättämässä ko. jäähdytintä ja soitin ympäri suomea ja halvin oli tuusulassa 350euroa...

Jonkin moiset piirrustuksetkin ovat valmiina...
Vastaa Viestiin