Abarth...???

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Mun puolesta jokainen saa pistää mitä tarroja tykkää tai vaikka kirjoittaa Mironolilla kylkiin jos haluaa.

Kuitenkin en voi väittää ettenkö olisi hymyillyt tai jopa nauranut joillekkin "abarth teipeille" :wink:
Viimeksi hymyilitti Fiat traktori johan oli "Miranolilla" sutaistu abarth tekstit

Mutta,
Vähän tuntuu tuolla "tuuninki" puolella nämä abarth tarrat olisivat vastaisku BMW-POWER yms. tarroille
väne
Viestit: 188
Liittynyt: 17.04.2004 19:29
Paikkakunta: Heinola

sälää

Viesti Kirjoittaja väne »

tarroja ja muita abarth sälää oli myynnissä yhessä nettikaupassa en muista mikä sivu oli kyseessä mutta löysin sen googlesta
17-kesänen suuruudenhullu roppaaja jolla tempperamettia löytyy
J. Saari
GFF
Viestit: 356
Liittynyt: 23.12.2002 21:35
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

5Marche kirjoitti:Voihan sen merkin liimata vaikka Buickin sivulasiin....kertomaan että kuski on Abarth-harrastaja tai satasella hengessä mukana.
Voihan kai Abarth-tarran/teipin/merkin laittaa vaikka puntoon mun puolesta ns. mainosmielessä huomiota herättämään ka kertomaan muille että vahingossa ei fiiatilla ajella... Itse en kyllä liimaile juuri minkäänlaisia ylimääräisiä koristeita autoon mutta mikäs siinä jos muut niin tekevät.

Tuli mieleen, eikös tehdas itse nykyään tee stilosta ns. abarth-mallia? :) Muistaakseni Auto-italia lehti kirjoitti että ko. mallin ajettavuus olisi ihan hyvä jollekin pakulle tai tila-autolle mutta ei autolle jonka lisänimi abarth velvoittaa aika tavalla.
Nariseva lehtijousi tekee auton.
-----------
Ritmo 85 CL
Alfa 75 1.6 TC
torinoparts

Abarth-tarroja&merkkejä

Viesti Kirjoittaja torinoparts »

Abarth-aiheista tuotetta on meillä tarjolla:
-50/70mm vaakuna-tarrat 2:-/3:-
-450mm FIAT ABARTH-tarra 5:-
-skorpioni-metallimerkit 30:-
-erilaiset muut Abarth-aiheiset metallimerkit (tarrakiinnitys) alk. 20:-
-Emaloidut Abarth-merkit (pulttikiinnitys) 70-85:-
-Abarth-avainperät 20:-
-Abarth-ZIPPO-sytkärit (upeita,MUST) 85:-
-ABARTH-vannekeskiömerkit 30:-/4kpl
JA tarvittaessa hommataan Abarth-varaosiakin, mutta kaikkien Abarth-
harrastajien on syytä jo kättelyssä tiedostaa, että NE MAKSAA RAHAA...
Torino mobil&parts P.040-7345150
Vastaa Viestiin