Abarth...???

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kyllähän ne aidot tunnistaa teippiAbarteista ja olen jopa nähnyt Bemarin venttiilikopan kannen johon on jyrsitty Abarth teksti. :wink:
cromaman
Viestit: 31
Liittynyt: 21.03.2003 01:13

Viesti Kirjoittaja cromaman »

Mulla on sellaiset abarthin kohotarrat etulokareissa,ja on muuten kyseinen merkki maalattuna aika isona tohon konepeltiinkin.Mun mielestä tossa merkissä on semmosta jotain hienoa "mystiikkaa".
Onhan tuo nyt typerää kun ei autossa ole yhtään abarthin osaa mutta jotenkin ne mun mielestä tuohon Fiiattiin sopii.
En kyllä ikinä liimaisi esim.voorttiin cosworth tarroja jollei kyseessä olisi aito kapistus.Sama cooper merkkien kanssa........................... :roll:
Hienoa että on aitojakin abartheja jäljellä niin ei merkki unohdu.
Avatar
lanciay10
GFF
Viestit: 989
Liittynyt: 17.07.2003 09:07
Paikkakunta: Laihia, pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja lanciay10 »

uuno45 kirjoitti:Kyllähän ne aidot tunnistaa teippiAbarteista... :wink:
Kyllähän se noin menee, ja ainakin mun mielestäni saa jokainen laittaa niitä merkkejä mihin haluaa, kunhan ei aitona kaupittele. Kyllä piristettyyn Fiiuun sopii skorpparit, vaikkei aitoa tavaraa sisältä löytyisikään, ainakin malleihin, mistä ei koskaan ole apartteja saanut. Voi sitä rakentaja miettiä, että jos tästä oli ollu semmonen, niin mimmonen se olis ollu..

Vähän offtopic, mutta neuloin eilen teekkarihaalareihin Abarth-merkin, vaikken syntyperäinen italo olekkaan :wink: :D 8) :D Toivottavasti annatte anteeksi.
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

eihän se karl abarth ollu italiaanokaan (ainakaan syntyperäinen)
-Ei taitoa ilman tuuria-
-kyllä tässä menee tie ekkös sää näe?-
Avatar
Mika
Viestit: 137
Liittynyt: 25.12.2002 22:14

Viesti Kirjoittaja Mika »

eihän se karl abarth ollu italiaanokaan (ainakaan syntyperäinen)
Eikä ollut myöskään saksalainen, kuten virheellisesti Gruppon lähipäivinä ilmestyvään kerholehteen kirjoitin :oops:
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Tuli muuten tosinopealla postituksella kun kerran eilen jo laatikkoon kolahti. Olipas taas tuhdisti luettavaa! Ja kaikenkukkuraksi vielä paljon Aparaateistakin stooria :D .
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Fiiu
Viestit: 630
Liittynyt: 24.03.2003 15:48
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja Fiiu »

Kerrankin oli Bellissimassa todellakin luettavaa! :D
-Jere-

Fiat Stilo 100 Active 3D -03
Fiat Argenta 120i.e -85
Fiat Argenta 2000 -82
Fiat 126 Bambino -76
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Höpö-höpö, joka kertahan siinä sitä on! No, olihan tuossa nyt 4 sivua enemmän kuin ennen... 8)
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
zygi
Viestit: 99
Liittynyt: 25.02.2003 17:48
Viesti:

öh köh.

Viesti Kirjoittaja zygi »

tuoreempi lancisti kirjoitti:Jokainenhan saa omallensa tehdä mitä huvittaa...

Mutta minulla on myös oikeus nauraa paskainen nauru jokaiselle apartti/verrari-braavolle...
1997-199x Fiat Bravo 2.0 HGT Abarth
lähde: http://www.fiat-abarth.net/malleja.html

hmh... onko tää nyt sitten Abarth vai ei...
onko se korisarjaa, vai moottorinosia, vai pelkkä kunniamaininta "hyvästä yrityksestä"?
FTCF - [url]http://www.ftcf.org[/url]
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

No Abarth on Abarth eikä mikään teippimoinen sellaiseksi muutu vaikka jossain listassa se sellaiseksi mainittaisiinkin. Tuo listan mukaanhan jokainen neliveto-Delta on Aparaatti joten se siittä... Mulla ainakin Abarth lukee ihan rekisteriotteessa :wink: ...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
tuoreempi lancisti
Viestit: 180
Liittynyt: 20.04.2003 21:38

Viesti Kirjoittaja tuoreempi lancisti »

Joo-o... Ei löydy mun gralesta ainakaan mainintaa Abarth:ista yhtään mistään. Listalla tarkoitetaan luultavasti "Abarth":in rakentamia A-ryhmän kilpureita.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Näinhän se lienee että noita A-ryhmäläisiä tuossa on tarkoitettu. Mutta muutenkin ko.listalla on outoja Aparaatteja, lähinnä kai niitä luokitusjuttuja varmaankin. Mutta eihän tuo mikään virallinen lähde edes ole...
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
zygi
Viestit: 99
Liittynyt: 25.02.2003 17:48
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zygi »

Joku vois varmaan ton epävirallisen listan korjata(?)
FTCF - [url]http://www.ftcf.org[/url]
Avatar
TwinCam
Viestit: 19
Liittynyt: 20.05.2004 11:51
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja TwinCam »

Ei se minustakaan ole mikään häväistys vaan mukavaa huumoria. Omaan autoon mulla on tulossa roiskeläpät missä lukee isolla abarth ja c-pilareihin aattelin tilata moposportilta abarthin tarrat koristeeksi. :P Minäkään en välitä oikein noista Bravo abartheista. Niissä ei ole mitään muuta abarthia ku tarrat. Mutta samapa tuo. Jos tuommosessa hyväksytään abarthin merkki nii sitten missä vaan Fiat yhtymän autossa.
5Marche
Viestit: 128
Liittynyt: 21.08.2003 18:58

Viesti Kirjoittaja 5Marche »

Voihan sen merkin liimata vaikka Buickin sivulasiin....kertomaan että kuski on Abarth-harrastaja tai satasella hengessä mukana.
Vastaa Viestiin