Sivu 1/4

Kuinka paljon on 131 abarth replicoita

Lähetetty: 08.04.2009 13:25
Kirjoittaja jape
onko porukoilla muisti kuvia minkä värisiä replicoita ja missäpäin niitä on pyörinyt ? ja tietty kummilla levikkeillä Gr.4 vai stradale'iden kanssa ? entäs onko noita kuitu muotteja ollut lie monetkin täällä suomessa ? nykyään ei lyö leiville käydä tota sarjaa valamaan jos ne oikeasti on niin hyvät kuin täällä porukat on kuvien perusteella hehkuttaneet !
-aet-xxx ainut täydellisin ???
-alj-xxx met sininen keskisuomi
-urh-xxx met sininen kaakkois-suomi
-oct-xxx hopea kaakkois-suomi nyt punainen
-amc-xxx valkoinen kaakkois-suomi
-tii-xxx keltainen
-upc-xxx oranssi oulun seutu
-nlp-xx valkoinen
-nb-xxx viinin pun
-nb-xxx väri ???
-nx-xx pun
-keltainen ralli "keskisuomi"
-hopea ralli lounais-suomi
-lahden seudulla rakenteilla
-oulun seudulla rakenteilla
-jfz-xxx musta keltaisilla levikkeillä
tässä ulkomuistista nykäistynä... lisätkää tähän muistelmianne

Lähetetty: 08.04.2009 22:17
Kirjoittaja rekku100s
OCT-xxx oulusta päin 80:kyt luvulta on tuttu.Hienoo jos on ´hengissä´vielä.

Lähetetty: 09.04.2009 12:30
Kirjoittaja jape
jos sama oct että on ollut hopea niin on se ainaskin rekisterissä vielä !
paiskaan yv:tä tulemaan

Lähetetty: 10.04.2009 13:04
Kirjoittaja jeffgordon
Onkohan legendaariset Järvenpään Abarthit vielä hengissä? Toista kaupattiin mulle n.10v. sitten projektikuntoisena, mutta täydellisenä, oli Jalasjärvellä tuolloin. Oli mukamas kallis ja jäi ostamatta, tänäpäivänä tuo ois ilmanen.. :oops: Jalasjärvellä noita oli käsittääkseni muitakin

Entäs keltainen replica ilmeisesti Pietarsaaresta? Tästä on muutamalla kaverilla näköhavainto, ei muuta tietoa.

Yks kans mikä kiinnostaa on täälä Kannuksessa 80-90 luvun taitteessa tehty punainen replica, oli ilmeisesti ollut kokokuitu kyljillä jne. hyvin tehty. Konetta oli kutiteltu reippaasti, alle oli rakentaja ostanut uudet todella leveät 15" BBS:t, jotka maksoivat aikanaan omaisuuden. Muutapa en tuosta autosta tiedäkään, moni tuosta tääläpäin puhuu, mutta kuvia tai rekisteri numeroa ei ole kellään. Henk. koht. en ole autoa ikinä nähnyt, mutta olis silti kiva selvittää mihin asti on lähtenyt.

Lähetetty: 10.04.2009 23:50
Kirjoittaja jape
noi järvenpää replicoiden tunnukset oli tossa ekassa viestissä ja toinen niistä oli päätynyt pikaisen ulkomuistin mukaan lahden seutuville erään iltapäivä lehdissäkin mainitun henkilön nimissä rekisteristä poistoon ja peräti jo 90-luvun alussa ! tarttee ottaa nuo muistiin panot esille...yx koko punainen replica on purkaantunut lahouden takiajyväskylän alueella 90-luvun puolivälissä ja siinä oli 2 kirjaita ja 2 numeroo kilvessä !

Lähetetty: 12.04.2009 17:14
Kirjoittaja pminetti
jalasjärvellä oli ainakin yks punanen melko hyväkuntosen näkönen ulkoapäin mitä katelin yhessä ladossa mut ei ollut silloin noin 3vuotta sitten kaverilla pikkurahan puutetta kun kysyin ostaa autoa.

Lähetetty: 13.04.2009 12:36
Kirjoittaja jeffgordon
Jalasjärvellä oli myöskin Gralen 16v turbokoneella oleva replica samoihin aikoihin kun tuota toista mulle kaupattiin, kehuskeli että 245 takarattaita mennyt yli kymmenen paria kesässä! Oli hätäinen kampi ainakin aikanaan

Lähetetty: 16.04.2009 15:15
Kirjoittaja jape
hups muisti virhe ne nimeltä mainitsemattomat kaksos replicat ei olekkaan nl-alkuiset vaan nb korjattu tohon ekaan viestiin !

Lähetetty: 06.06.2009 18:13
Kirjoittaja GabrielQ
jape kirjoitti:yx koko punainen replica on purkaantunut lahouden takiajyväskylän alueella 90-luvun puolivälissä ja siinä oli 2 kirjaita ja 2 numeroo kilvessä !
En muista kyseisen auton kilpeä nyt, mutta tunnen auton alkuperäisen tekijän. Viimeksi kun kuulin autosta, se oli tallissa ja sitä oli tehty kovasti. Käsittääkseni pellit oli kuosissaan. Jos nyt en ihan hukassa ole, mä luulisin että auto on vain unohtunut seisomaan talliin, ja se olisi kokolailla tehty uusiksi. Nykyinen omista vaan ei halua myydä sitä, eikä kuitenkaan viitsi laittaa sitä aivan valmiiksi ja liikenteeseen. Näin se käsittääkseni nykyisin on... :!: :?:

Lähetetty: 08.06.2009 14:57
Kirjoittaja jape
Entäs keltainen replica ilmeisesti Pietarsaaresta? Tästä on muutamalla kaverilla näköhavainto, ei muuta tietoa....
tuota keltaista ei ole yllä olevassa listassa mutta auto tiedetään ja siitä on kuvatuksia alkuperäisessä asussaan ja kotipaikka ilmeisesti hyvinkin lähellä mainittua kaupunkia !

Yks kans mikä kiinnostaa on täälä Kannuksessa 80-90 luvun taitteessa tehty punainen replica, oli ilmeisesti ollut kokokuitu kyljillä jne. hyvin tehty. Konetta oli kutiteltu reippaasti, alle oli rakentaja ostanut uudet todella leveät 15" BBS:t, jotka maksoivat aikanaan omaisuuden. Muutapa en tuosta autosta tiedäkään, moni tuosta tääläpäin puhuu, mutta kuvia tai rekisteri numeroa ei ole kellään. Henk. koht. en ole autoa ikinä nähnyt, mutta olis silti kiva selvittää mihin asti on lähtenyt.

tälläisestä ei ole muita vinkkejä kuin yllä oleva teksti ! kyllähän näistä erikoisuuksista saa selvän kun aikansa kyselee kylillä joku aina tuntee harrastajia mistä niitä vinkkejä voi kysellä !

Lähetetty: 09.07.2009 22:36
Kirjoittaja koupe850
joo.tääl oulun nurkilla on yksi uutta maalia vaille oleva replika jossa racingin sisusta ja ollu joskus turbotekniikalla,nyt 2,0tc,muistaakseni autossa taitaa olla aidot abarthin 15"vanteet.

Lähetetty: 19.07.2009 23:00
Kirjoittaja mikahai
onko tuo oulun nurkilla oleva reblica haukiputaalla.

voisko olla sama auto jonka tein reilu kymmenen vuotta sitten,
siihen laitoin racingin sisustan. ja alla on nuo orkkis abarthin vanteet.

turbo tekniikkaa siinä ei kyllä ole koskaan ollut.

auto on edelleen samassa kunnossa ku minulta lähtiessä.
maalausta vaille.

Mika

Lähetetty: 05.09.2009 00:10
Kirjoittaja koupe850
voipi ollakin sama.omistaja on pitkän linjan Fiat harrastaja.Minulla väärää tietoa sitte tuosta turbotekniikasta,m:llä oli muistaakseni semmonen harmaa 131 jossa turbotekniikka,ja luulin et kyseinen abarth tehty siitä autosta.

Lähetetty: 05.09.2009 10:41
Kirjoittaja Luigi
Tuli muuten mieleen yksi replica 80-luvun puolivälin tienoilta Leppävirralla. Tosin muistikuvat on tietysti jo hieman päässeet haalistumaan, mutta mielestäni siinä oli jonkinlaista Abarth-tyylistä levikettä. Oli ainakin ralleista tuttujen mallien näköinen. Ja aivan tolkuttoman ruostunut, kun lapsen silmiinkin pisti ne wienerleipäpellin päälle hätäisesti tehdyt kittikorjaukset ympäri autoa. Vihreä oli väriltään sieltä missä ei kittejä oltu mustalla maalilla peitelty. Se jäi pikkupojan mieleen, että se suti asvaltilla. 8)

Niin, tulihan tässä toinenkin yksilö mieleen, eli todella siisti valkoinen 80/90-lukujen vaihteesta Varkaudessa. Tuli kolaroiduksi sen kaveriltaan varastaneen rattijuopon toimesta. Myöhempiä vaiheita en tiedä, mutta ei se mielestäni ihan korjaamattomaan kuntoon mennyt.

Re: Kuinka paljon on 131 abarth replicoita

Lähetetty: 30.03.2011 17:41
Kirjoittaja Bulleteye
jape kirjoitti:onko porukoilla muisti kuvia minkä värisiä replicoita ja missäpäin niitä on pyörinyt ? ja tietty kummilla levikkeillä Gr.4 vai stradale'iden kanssa ? entäs onko noita kuitu muotteja ollut lie monetkin täällä suomessa ? nykyään ei lyö leiville käydä tota sarjaa valamaan jos ne oikeasti on niin hyvät kuin täällä porukat on kuvien perusteella hehkuttaneet !

-aet-xxx ainut täydellisin ???

-alj-xxx met sininen keskisuomi

-urh-xxx met sininen kaakkois-suomi

-oct-xxx hopea kaakkois-suomi nyt punainen

-amc-xxx valkoinen kaakkois-suomi

-tii-xxx keltainen

-upc-xxx oranssi oulun seutu

-nlp-xx valkoinen

-nb-xxx viinin pun

-nb-xxx väri ???

-nx-xx pun

-keltainen ralli "keskisuomi"

-hopea ralli lounais-suomi

-lahden seudulla rakenteilla

-oulun seudulla rakenteilla

-jfz-xxx musta keltaisilla levikkeillä

tässä ulkomuistista nykäistynä... lisätkää tähän muistelmianne

Kyseinen URH-XXX taitaa olla isäni rakennelma vuosien takaa http://www.flickr.com/photos/47056650@N03/5573978890/ kuvassa vähän osumaa saaneena :( Tietääkö joku henkilön jolla on nykyään olisi kiinnostava tietää missä kunnossa nykyään :)?