Josko jollakulla olisi kuvia eri suunnista kuvia kun netistä ei kauhean paljoa löydy...
On vaan niin hienot nuo levikkeet
Ja tuo kuva on kotoisin tuolta ->
http://www.sportingfiatsclub.com/models ... abarth.asp
Muita:
http://www.sportscaruniverse.com/Silhou ... abarth.htm
Ja sitten vähän pienemmässä skaalassa ->
http://www.tronmodels.com/detail.asp?id=584&idgrp=3
http://www.vimala.co.jp/spazioshop/shop ... /index.htm
Tuossa siis mitä kookletin, mutta parempia ja yksityiskohtaisempia kuvia aidosta laitteesta olis kiva löytää jos niitä nyt on missään??? Mahtaako tätä 035 mallia olla tehtykään montaa ja onko säilössä jossain automuseossa vai ei?
Muutakin tietoa voi toki laittaa em malliin vaikkakin oma mielenkiintoni kohdistuu juurikin näihin levikkeisiin. Ovat mielestäni hienoimpia levikkeitä mitä olen nähnyt ja istuvat (saippualaatikko mallisen) auton ulkonäköön erittäin hyvin
Kuvia kaipailen Abarth 035 mallista (131 protoversio?)
Kuvia kaipailen Abarth 035 mallista (131 protoversio?)
Viimeksi muokannut arpati, 01.08.2007 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Tuohan oli tutkimusmalli jossa tutkittiin remmiahdettua moottoria. 2L 16v sekä iso Volumexin ahdin. Siitähän sitten seurasi 037 ja sehän tiedetään mikä se on.
031 oli taas 131-versio Fiat 130:n V6-moottorilla. Tuolla mallilla tutkittiin kyseisen kattilan soveltuvuutta kilvanajoon.
031 oli taas 131-versio Fiat 130:n V6-moottorilla. Tuolla mallilla tutkittiin kyseisen kattilan soveltuvuutta kilvanajoon.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Modasin tuon ekan viestin ja poistin tuon toisen topicin kun Ville ei näköjään tykännyt monesta viestistä Ihan vaan huomioarvoa hain tuolla yleisessä kun tää Abarth osio on melko kuollut
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Ei siinä etten tykkäisi mutta koska tuo Abarthia koskeva keskustelu selvästi jäi tähän säikeeseen niin katsoin tarpeelliseksi sen siirtää tänne. Jäihän tuonne toiselle puolelle vielä tuo varjo-otsikko nyt...
Viestien lukukerroista päätellen täälläkin jengi kyllä käy, kunhan on uusia viestejä.
Twin Cam Italia -kirjassa oli jonkinverran juttua tuosta mallista, melko vähän kuitenkin.
Viestien lukukerroista päätellen täälläkin jengi kyllä käy, kunhan on uusia viestejä.
Twin Cam Italia -kirjassa oli jonkinverran juttua tuosta mallista, melko vähän kuitenkin.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -