Kuvia kaipailen Abarth 035 mallista (131 protoversio?)

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Kuvia kaipailen Abarth 035 mallista (131 protoversio?)

Viesti Kirjoittaja arpati »

Josko jollakulla olisi kuvia eri suunnista kuvia kun netistä ei kauhean paljoa löydy...

On vaan niin hienot nuo levikkeet :wink:

Kuva

Ja tuo kuva on kotoisin tuolta ->

http://www.sportingfiatsclub.com/models ... abarth.asp

Muita:

http://www.sportscaruniverse.com/Silhou ... abarth.htm


Ja sitten vähän pienemmässä skaalassa ->

http://www.tronmodels.com/detail.asp?id=584&idgrp=3

http://www.vimala.co.jp/spazioshop/shop ... /index.htm

Tuossa siis mitä kookletin, mutta parempia ja yksityiskohtaisempia kuvia aidosta laitteesta olis kiva löytää jos niitä nyt on missään??? Mahtaako tätä 035 mallia olla tehtykään montaa ja onko säilössä jossain automuseossa vai ei? :shock:

Muutakin tietoa voi toki laittaa em malliin vaikkakin oma mielenkiintoni kohdistuu juurikin näihin levikkeisiin. Ovat mielestäni hienoimpia levikkeitä mitä olen nähnyt ja istuvat (saippualaatikko mallisen) auton ulkonäköön erittäin hyvin :)
Viimeksi muokannut arpati, 01.08.2007 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
GabrielQ
Viestit: 367
Liittynyt: 05.08.2003 23:49

Viesti Kirjoittaja GabrielQ »

Minusta tuo hiukan näyttää siltä ns. rataversiolta. Olen jostain lukenut kyseisestä rataversiosta että siinä käytettiin moottorina mm. turbo versiota, ja jopa 6 sylinteristä. Auto oli huimasti leveämpi ja matalampi... Joku toinen voi tietää kyseisestä rata-autosta enemmänkin.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Tuohan oli tutkimusmalli jossa tutkittiin remmiahdettua moottoria. 2L 16v sekä iso Volumexin ahdin. Siitähän sitten seurasi 037 ja sehän tiedetään mikä se on. :wink:

031 oli taas 131-versio Fiat 130:n V6-moottorilla. Tuolla mallilla tutkittiin kyseisen kattilan soveltuvuutta kilvanajoon.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

Modasin tuon ekan viestin ja poistin tuon toisen topicin kun Ville ei näköjään tykännyt monesta viestistä :roll: Ihan vaan huomioarvoa hain tuolla yleisessä kun tää Abarth osio on melko kuollut :?
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Ei siinä etten tykkäisi mutta koska tuo Abarthia koskeva keskustelu selvästi jäi tähän säikeeseen niin katsoin tarpeelliseksi sen siirtää tänne. Jäihän tuonne toiselle puolelle vielä tuo varjo-otsikko nyt... :roll:

Viestien lukukerroista päätellen täälläkin jengi kyllä käy, kunhan on uusia viestejä. :wink:

Twin Cam Italia -kirjassa oli jonkinverran juttua tuosta mallista, melko vähän kuitenkin.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Vastaa Viestiin