Rakennatko Abarth Replicaa??

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
Avatar
Mika
Viestit: 137
Liittynyt: 25.12.2002 22:14

Viesti Kirjoittaja Mika »

www.scuderiatopolino.com sivuilta löytyy etupalkkirakennelma A-tukivarsin hinta 415 $....
Mitähän toi katsastusmies sanoisi vaikkei se olekaan suora abarth kopio?
Jos tuotetta valmistetaan sarjatuotantona tai muuten voidaan selvittää, että se on asianmukaisesti rakennettu, luvan pitäisi heltiä helposti. Onhan tässä 'kehittyneemmässä versiossa' kuitenkin sama perusidea kuin Abarthin tekeleessä.
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

www.scuderiatopolino.com sivuilta löytyy etupalkkirakennelma A-tukivarsin hinta 415 $.... Mitähän toi katsastusmies sanoisi vaikkei se olekaan suora abarth kopio?
Niin kuin Mika jo sanoi..

Niin ja jäähän sulle jonkun näkönen kuitti
pystyy ainakin todistaa ettei o mikään oma tuotos
(mitä ne aina ensin epäilee)

Kyllä ne konttorilla yleensä ymmärtää kun on kyse wanhoista autoista
Hyvä tekosyy: uusia ei saa vanhaa ei voinut korjata käytettyä ei löydy jne..
Siten minä ja pari tuttua: saanut leimaan muutamia tee-se-itse-juttuja ja muutamia-harakiri-huono-kopio-juttuja
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

mitenkäs kun rakennetaan noi pystyssä olevat "replica" lasinpyyhkijät, niin täytyykö mekanismia muuttaa jotta pyyhkiän liikerata saadaan lyhyemmäksi???
Avatar
Mika
Viestit: 137
Liittynyt: 25.12.2002 22:14

Viesti Kirjoittaja Mika »

Mitään muutoksia kojelaudan alla ei tarvita. Liikerata on luonnostaan niin lyhyt, että pystyyn sijoitetut pyyhkijät toimivat, kunhan varret ovat sopivassa kulmassa ja sulat tarpeeksi lyhyet.
850abarth
Viestit: 113
Liittynyt: 17.02.2003 12:26
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja 850abarth »

Aikoinaan tuli tehtyä toitsiin vastaava muutos modifioimalla pyyhkijän moottorin sisällä olevaa epäkesko/kytkin pakettia jolloin sulat sai pysähtymään pystyyn ja liikerata pysyi samana :)
Avatar
Thomaz
Viestit: 63
Liittynyt: 02.09.2005 15:38
Paikkakunta: Vantaa

Takaluukun kolmioraudat

Viesti Kirjoittaja Thomaz »

Onko kellään mittoja tai tietoutta abarthin konehuoneen luukun auki pitävistä kolmioraudoista? Aattelin sellaisia muutamat itse väkertää, mutta tietous raudoista puuttuu, jelppivä!! :lol:
Fiat 600 Abarth "Shell"
Fiat 600 "Pompannappi" Hifi-kustu
Fiat 500F -66 Museorek.
Fiat 500L -69
Fiat 500D -64
Suzuki CV-1 "koppimopo
1550
Viestit: 7
Liittynyt: 17.01.2009 21:28

Viesti Kirjoittaja 1550 »

Moro

onko suomessa kellään tehtynä abarth replicaa mk 1 coupe korisesta 850:stä?

olisi kiva turista tekijöiden/omistajien kanssa. Itsellä työnalla tuollainen projekti.
Avatar
Bemak
Viestit: 106
Liittynyt: 06.10.2005 19:30
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Bemak »

Millaista replikaa tarkemmenin olet rakentamassa? Siis malli tarkennus kiinnostaa.

Oletko katsonut koskaan linkin kuvia:

http://users.ntplx.net/~kinukoyc/Pages/ ... erica.html

Noista kuvista näkee ihan mukavasti yksityiskohtia, jos tuollaista rakennat...
Fiat 850 -70 Special
Fiat Abarth OT 2000 Berlina Mostra replika
Fiat 850 special -71
Fiat 126 GSX-R -75
Fiat 625 N2 -70
Fiat 600T -67
Fiat 850T
BMW 1502 -75
BMW 1502 -77 Turbo Zender
BMW 320i 2d -85
Skoda 130 Rapid -86
Lexus LS430 -04
1550
Viestit: 7
Liittynyt: 17.01.2009 21:28

Viesti Kirjoittaja 1550 »

joo kyllä tuo on tullut kahlailtua läpi.
Vastaa Viestiin